31 December 2012

15. New Year's Eve Nail



Előre is mindenkinek NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK! :)
Elkészítettem az újévi körmömet, ami extra csillogósra sikerült. De tényleg, akármerre fordítom, akármilyen fényben, szikrázik. Sajnos a fényképek ezt nem adják vissza...


Mi más lehet a körmeimen, mint a következő évszám?! :) Stílusosan egy kis pezsgővel örökítettem meg. 


Szilveszter estélyére az emberek általában kiöltöznek, és szépen köszöntik az új évet. Fotózás erejéig a kezemet is felöltöztettem az egyik nyakláncommal. :)



Több fényben is lefényképeztem nektek, de a csillogást sehogy sem tudtam a fényképezőm lencséje elé csalogatni. De legalább a nap sütött végre, így igazán szép fényeket kölcsönzött.




A hüvelykujjam nem lett a legszebb, de egy pezsgős üveget és egy pezsgős poharat ábrázol.


A lakkok, amelyeket felhasználtam:


Essence Nude Glam - 04 Iced Latte
Essence - 67 Make It Golden
Essence Special Effect! Topper - 01 It's Purplicious
Essence Twins Glitter Topper - 03 Clyde
Miss Sporty - 80 Black

Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:


No comments:

Post a Comment