Többen értesülhettetek már arról Facebook-on, hogy ma érkezett egy csomag. :) Már nagyon vártam, igaz szerdán este adtam le a rendelésemet, így álmomban sem gondoltam volna, hogy ma ideérkezik. Egy holland webshopból rendeltem. (Ilona's Nail) Jónak tűnt, amit akartam, azt meg is találtam, paypal-lel lehetett fizetni is, rögtön írtak, hogy küldték, egy szóval korrekt volt a vásárlás menete. Ma csöngetett a postás:
Ez mind szép és jó, szokásos hatalmas izgalommal ki is nyitottam a kis dobozkát. Akkor jött a felismerés, hogy az egyik körömlakk ripityára tört. Azt hittem a szíves is kiesik, olyan ideges lettem, de gondoltam nem lesz probléma, írok egy e-mailt, küldenek még egyet, és rendben vagyunk.
Tévedtem. Közölték velem, hogy biztosan a postásbácsi volt a hibás, sokba van nekik a szállítás, max a körömlakk árát utalják vissza, és ha nagyon akarom megrendelhetem még egyszer.
1. Milyen felindulásból csomagolják a törékeny dolgokat EGY zacsiba.
2. Ezt mégis hogy képzelik, hogy nem küldenek újat? Első a vásárló, a vásárlónak mindig igaza van, segítünk neki.
Rendesen szétdurrant az agyam, legalább olyan kép volt a koponyámban, mint a körömlakkok között. Ez volt az egyik, amit nagyon vártam, de mindegy, majd meg oldódik, több helyen megindult az ügy.
De nézzük, mi az ami épségben megérkezett:
Golden Rose Jolly Lacquer - 15, 09, 05
A drágaságokat ennyire tudtam megtisztítani. Ezek is nagyon tetszenek, szerencsére olyan, amilyet vártam! :) Alig várom, hogy kipróbálhassam őket, és valószínűleg a nyár legnagyobb kedvencei lesznek! :) A pontos címet, ha nem haragszotok, nem írom le, mert azt hiszem felesleges. Legalábbis én nem fogok innen még egyszer rendelni.
DE! Aminek nagyon örülök, jött két ajándék is:
Kaptam egy pelyhes lakkot, ami ezernyi színben pompázik (leginkább narancs és lila), és egy kis tégely kaviárt a körmeimre.
Összességében örülök, hogy megérkezett a csomagom, mert nagyon vártam, de közben mérhetetlenül bosszús is vagyok, amiért így kellett csomagolni. Nem keresek hibásokat, de a káromat térítsék meg. Remélem ez volt az első és utolsó ilyen eset. Áginak pedig külön köszönöm a segítséget! :)
Melyiket várjátok a legjobban?
fuuu ezt rossz nèzni.kiràzott tole a hideg :(
ReplyDeletenagyon sajnàlom,hogy osszetorott a lakk :( de a màsik hàrom viszont csodaszèp.
vàrom a mesès manikuroket :)
Majd hozom őket! :)
ReplyDeleteA segítséget pedig nagyon köszönöm! Remélem máshonnan már épségben ideér az az egy kis aranyos.
B@sszus, sajnálom :(
ReplyDeleteDe amik nem törtek össze, nagyon szépek :)
Édes Istenem a szívem szakadna meg, pont a kedvencem tört el :((
ReplyDeleteDe legalább visszafizetik, ez azért kicsit megnyugtató. A bal szélsőre pályázom még, azt megmutathatnád élesben ;)
Legalább... :( Okés, jönni fog! :)
DeleteMár jön az utánpótlás, szóval a szívemet bevarrom egy másikkal. :D
Az szép, de bunkók, igen első a vásárló, kár, hogy sok helyen ezt nem így kezelik. :(((
ReplyDeleteÉn mindegyik lakkra kíváncsi vagyok! :)
úúúramisten, én biztos sírva fakadtam volna.
ReplyDeleteElőször azt hittem, hogy a zacsi ilyen szép mimntás.. és akkor láttam, hogy egy lakk volt ilyen szép.. :(((
ReplyDeletenagyon nagyon szépek a megmaradt lakkok, a vevőkezelésük viszont borzalmas ezekszerint. :)
ReplyDeleteNagyon szép lakkok! a bal oldali tetszik a legjobban. =)
ReplyDeleteCsak hogy a webáruházasok érdekében is írjon valaki, én azért meg tudom őket érteni... A páromnak is van webáruháza és nagyon drága a szállítási költség, a legtöbb esetben még csak ki sincs számlázva az egész összeg... És volt már, hogy a "kedves vevő" hibája miatt neki kétszer kellett kifizetni a postaköltséget, mert vissza kell küldve a csomag, mert nem vette át... Mondanom sem kell, hogy mínuszos volt az a rendelés. Az viszont elég felelőtlen volt, hogy legalább bubis fóliába nem csomagolták be. :S
Teljes mértékben megértettem ezt a választ, nem is ez volt a fő gondom, hanem hogy nem igen akartak együttműködni, és még a csomagolás is sz*r volt.
DeleteDe ilyen a világ, nem érdemes felháborodni már semmin.
Tehát mindkét oldalt megértem, magamét egyértelműen, de a webshopét is, csak ez a bosszússág... :(
szépségek. :)
ReplyDeleteJaj de sajnálom az eltört lakkot :(
ReplyDeleteDe a többiek nagyon szépek, várom a teszteket :)
Köszönöm mindenki együttérzését, és gyászát! :D Már kiedzettem magam, így a feszkó is kiment, de nagyon sajnálom...
ReplyDeleteAz ajándék kedves, de azért ha már olyan sok a posta, pofátlanság szerintem egy darab zacsiba bedobni őket :S
ReplyDeleteHajj:( szomorúan látom a történteket.
ReplyDeleteÉn is jártam,már így lakkal,mármint hasonlóképpen. Annyi volt a különbség,hogy nekem egyben jött meg a lakk, és mikor csavartam volna le a tetejét, széttört az üvege:( Mindenem csillogott, de keveset sikerült kimentenem belőle. Ez a látvány így viszont..:( szomorú
Sajnálattal olvasom ezt is :( Sajnos megvana kockázat... Amúgy ne tudd meg... a Nem léterő t*köm is csillámos volt, ahogy takarítottam a többit, mert egybe volt csomagolva... :D
DeleteThank you so much for your visit! I follow you with GFC and Bloglovin!
ReplyDeleteHave a good week!
Besos, desde España, Marcela♥
Pont ezeket a lakkokat nézegettem a héten, és pont, az ami eltört, a kedvenc. Két webáruházban találtam meg,egyik nem szállít Mo-ra, így kizárásos alapon... hát ezek után... nem tudom... pedig annnyira jók ezek a lakkok...
ReplyDeleteszegény :( és igazad van !!
ReplyDeleteés csodaszéépek a lakkok !!
uhh,szörnyű lehetett ezzel szembesülni mikor kinyitottad :(
ReplyDelete