13 November 2013

255. H&M - Newlyweds

Mostanában volt egy kisebb fajta leárazás az itteni nagyobb üzletekben, így a H&M-et mindig előszeretettel látogattam, persze elsősorban a ruhák miatt, de sosem tudtam ellenállni a lakkoknak sem. Mindig meg kell néznem, hátha van valami újdonság, vagy akció, bármi, ami felkeltheti az érdeklődésemet. Több alkalommal is csalódottan távoztam, mert csak egy szín volt kipakolva a leértékelt áruk közé, az is egy unalmas nude volt. No, de a kincsekre néha várni kell... A végén kitettek pár színt, így a mai alanyunk akkor került hozzám. :)

H&M - Newlyweds


Már az üvegben is nagyon megtetszett, olyan ünnepi, és karácsonyi. Még javában tart az ősz, de itt a legtöbben a nagy ajándékozást, stb. december 5-én tartják, így én már intenzív keresésben, és lázban égek. Jöhet bármi, ami csillog, ragyog, világít, csilingel, cukorpálcikás, mézeskalácsos, A-KÁR-MI. Annyira jó ez az időszak... :D De essen végre már szó a lakkról is. 9 ml-es üvegbe rejtett pezsgős-aranyos csillogású szépség. Az ecsete teljesen hagyományos, egyszerűen lehet vele dolgozni. Az állaga is szuper, viszont a kupaktól kikészülök. Csak csálén lehet normálisan rázárni. Hihetetlen idegesítő tud lenni.



Felkenve sem hagyott alább a lelkesedésem, annyira szép! Igaz, 3 réteg után sem fed normálisan, mint a képeken látjátok, de ez élőben kevésbé szembetűnő. Ami még szuper -bár ez csak feltételezés-, hogy ha fehérre kenem, hasonlíthat az egyik mostani OPI karácsonyi körömlakkra, így legalább arról le tudom magam beszélni, ha már 10 emberöltőnyi időre elegendő lakkmennyiséget halmozok fel. (Már ideje lenne azon fáradoznom, hogy felfedezzem a hosszú élet és a baromi lassú öregedés titkát, így lenne időm elhasználni őket, vagy még többet halmoznék. :D )



A száradási ideje viszont nagyon nem lopta be magát a szívembe, ugyanis baromi lassú. :( Seche Vite fedőlakkal azonban egész gyorsan kiküszöbölhettem a problémát, így időben ágyba tudtam bújni, és még csak lenyomatokat sem szereztem. :D

Összességében a fedése nem tökéletes, a száradási ideje csigalassú, de mégis megéri a fáradozást, mert nekem annyira bejön! :) Minden porcikámmal karácsonyt érzek, ha rápillantok, még a téli csini bakancsomat is elővettem. Persze okom az van rá, reggel -1 °C fok van.... :D

Nektek hogy tetszik ez a kis lakk? Van hasonló színetek?




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Pinterest



6 comments:

  1. Nagyon kellemes vaníliás-arany színe van :) Még csak nem is láttam hasonlót, meg hát H&M sincs a közelben.

    ReplyDelete
  2. Engem zavarna, hogy a körömvég átlátszik, pedig szép lakk, de így nem az igazi :( Bár lehet, hogy élőben nem látszik annyiram de nekem a halálom, ha egy lakk nem fed. Az nálam kuka.

    ReplyDelete
  3. nagyon kis csinos lakkocska :) nekem ez a csomagolás kicsit jobban tetszik, mint az új lakkoké, de sebaj :D megszokható mindegyik. már nagyon kíváncsi vagyok a blue my mind-ra is :D

    ReplyDelete
  4. A színe gyönyörű, pirossal komvinálva, vagy sötétlilával baromi szép lehet.. :) Viszont az átlátszóság eléggé szembetűnő, egy 4. réteghez gondolom már nem volt türelmed..

    ReplyDelete
  5. Audrey80: Tényleg olyasmi! :) Amúgy az OPI lakkon kívül én sem láttam még hasonlót.

    Zsozsó Sakklakk: Szerintem fedőlakként is szépen szerepelnek az átlátszóbb lakkok, így én sosem dobok ki ilyeneket. :)

    Lilla: Engem nagyon tud zavarni, ha nem áll rajta rendesen a kupak. szeretem szépen, esztétikusan tartani őket. :D

    Mea: Nem használtam 4. réteget, de nem a türelmetlenségem miatt, hanem egyszerűen élőben nem éreztem szükségesnek. :)

    ReplyDelete
  6. Szépséges :) bár a lassú száradás és a 3 réteg lelombozó azért :(

    ReplyDelete