20 January 2014

296. L'oreal - 404 Scarlet Vamp

A tegnapi Nail Club téma után kedvet kaptam a vörös lakkok bemutatására, mivel tényleg annyira klasszikus, így mára egy ilyet hoztam nektek. Nagyon régóta be van már fotózva, de egyszerűen valami mindig elé furakodott. Ma végre csakis az övé a főszerep!

L'oreal - 404 Scarlet Vamp


Vannak olyan körömlakkok, amelyekbe egyáltalán nem lehet belekötni. Annyira tökéletesek, hogy az már gyanús, és mikor felvittük, akkor pedig értjük, hogy miért nem ilyen az összes lakk. Most is így vagyok ezzel. A szokásos kis üveghez tartozó lapos, széles, lekerekített ecsettel álom a lakkozás. Talán az egyetlen gond az pont az, hogy pici az üveg. Miért nincsen benne több? 



A színe olyan, mint a friss vérnek. Ne haragudjatok, de ennél közelebbi meghatározást nem igen találok. :D Túl sok a krimi... Két rétegben csodálatosan fed, hiperszuper fényesre szárad egész rövid idő alatt. Pont ezért szeretjük mi a L'oreal körömlakkokat. :)



Olyannyira elegánssá, és nőcissé tette a kezeimet, hogy mindig úgy gesztikuláltam, hogy na nézzétek, igen, nekem ilyen csodásak a körmeim, lehet irigykedni! :D Aki vörös lakkot keres, azoknak bátran merem ajánlani, tényleg nem tud benne csalódni! :)

A képek egyébként ha jól emlékszem két nappal felkenés után készültek, és akkor kezdett egy kicsit megkopni, ahogyan azt meg is figyelhetjük. Nyilván életviteltől is függ, hogy kinek milyen hamar indul el ez a folyamat, én meg vagyok elégedve az eredménnyel . Van ami már aznap nekiáll eltűnni a körömvégeimről... 
Amit mindenképpen ajánlok vörös körömlakkoknál, hogy használjatok fedőlakkot! Minden esetben! Elég kellemetlen látvány, ha a kocsi/ajtó/ablak kilincsénél karomnyomok vannak, vagy ne adj isten a falon. Régen előfordult velem ilyen, de most már nem. 

Kedvelitek ezt a színt a körmeiteken? 




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 





7 comments:

  1. Nagyon szép, imádom ezt a színt :)

    ReplyDelete
  2. jó kis lakk, tetszik ez az árnyalat :)

    ReplyDelete
  3. Sajnos nekem nagyon csíkosan száradt meg,bármit is csináltam a körmeimmel.Én továbbadtam pedig ha ez nem lett volna én is szerettem volna.:(

    ReplyDelete
  4. Nagyon szép, el tudnám viselni a körmeimen :)

    ReplyDelete
  5. Hú, ez nagyon szép, kellene :)

    ReplyDelete
  6. bármennyire jókat is hallani róluk, egyszerűen nem vagyok hajlandó L'oreal lakkot venni olyan veszett drágán, amennyibe kerül. akkor inkább veszek akciós China Glaze-t :D

    ReplyDelete
  7. fairyland: Én is, annyira dög! :)

    Réka: Örülök, hogy tetszik!

    dasha: Ójaj, nem tudom miért lehet ez. :( Lehet az alaplakk miatt, van, hogy azokon nem terül szépen.

    Mea: Ugye? :) Én csak azért nem veszem elő gyakrabban, nehogy elfogyjon. Mintha ez előfordulhatna. :D

    T. Andi: Örülök, hogy neked is tetszik. :)

    zizitim: Teljes áron én sem veszem már meg őket, viszont ezt is 1+1 akcióban szereztem meg. Olyanok otthon is szoktak lenni, és akkor már jobban megéri. ;)

    ReplyDelete