13 August 2014

385. Illamasqua - Gamma

Sok-sok márkára rettentően kíváncsi vagyok, és folyamatosan élek a lehetőségekkel, ha kísérletezésre van kilátás. Április 25-én van Hollandiában a Király napja. Nem is kell említenem, hogy mekkora össznépi felhajtással jár ez, és hogy minden egyes ember narancssárgába öltözik. De tényleg. Szóval előtte egy kedves ismerősöm felajánlotta nekem ezt a körömlakkot, hogy legyen valami narancsos színem. Amikor megláttam, akkor úgy kellett visszahelyezni a leesett államat. Nem volt könnyű.

I’m interested in many brands and when I can, I try a new one.  The Queen’s Day is 25th of April. This is a big party here, and everybody wears orange of course. Really. Everybody. So, one of my friend gave me one nail polish, because in that time I didn’t have orange stuff. I saw which brand is it and I couldn’t believe it.

Illamasqua - Gamma


Nagyon régóta kíváncsi voltam már az Illamasqua márkára, így amint lehetett ki is próbáltam. Persze csak utána olvastam el, hogy egy neon lakk az áldozatom, így nem fehérre kentem… Szóval hihetetlenül intenzív színnel áldotta meg a gyártó a Gamma árnyalatot. Az állaga kellemesen folyós, bár azért ügyelni kell a pontosságra. Az ecsettel ez egyébként egyáltalán nem nehéz. Felkenve így néz ki:

I really wanted to try the Illamasqua nail polishes for a long time. I tried it immediately. This is a neon nail polish, so next time I think I will use white base too. So Gamma is a very intensive orange. Look at this:



Mivel neon, és a neonok fehér alapon élik ki magukat igazán, így mivel ez az információ hiányzott nekem, így kellett belőle a három réteg ahhoz, hogy tökéletesen fedjen. A száradása közepes, így a három réteggel, de kibírható, és kivárható. Fedőlakkal még meg is gyorsítható.

In this time, I didn’t use white base, so I needed three coats of the nail polish. It dried a  little bit longer than normally , but it was ok (with Seche Vite).



A színével nagyon elégedett vagyok, tényleg az az igazi holland narancssárga. Kellőképpen intenzív, de még nem zavaróan. A foci vb mellett előszeretettel vettem elő, és ha épp meccs volt, akkor előfordult, hogy használtam.

I really love this colour, this is a real Dutch orange. :D It’s bright and shiny. When I waceted the World Cup I used it a lot.(szerintem itt elég ennyi)


Összességében a fedése miatt egy kicsit nyűgös vagyok, de a végeredmény meggyőzött. Mondjuk sok márkánál fellelhető ez az árnyalat, így nem írom, hogy akkor most azonnal kutassátok meg, és vegyétek meg. De kísérletnek mindenképpen jó volt, és hihetetlenül boldog vagyok, hogy a tulajdonosa lehetek. Igen, már csak a márka miatt is… Ez egy ilyen business.

Overall experience I don’t really like the 3 coats, but the colour is fine. Of course, You can find this orange in a lot of brands, but I’m glad I could try my first Illamasqua. :)(ha itt arra gondoltál h örülök hogy kipróbálhattam az első illamasqua lakkomat)

Próbáltátok már ezt a márkát?

Have you tried this brand ever?



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram    |   Tumblr





14 comments:

  1. Köszi,kedvet kaptam és holnap kereshetek egy narancs lakkot..éés tuti másra is elcsábulok.Szegény pénztárcám :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ne haragudjon meg rám a pénztárcád. :D dE amúgy jól teszed, ha veszel, nyárra is, őszre is tökéletes egy narancs! ^^

      Delete
  2. Nekem nagyon tetszik a színe, de bevallom a márkáról még nem hallottam... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is eddig csak máshol olvastam róluk, de most végre kipróbálhattam egyet.

      Delete
  3. Nekem elég negatív tapasztalatom van az Illamasqua lakkokat illetően. Egyszer vettem egy nagyon-nagyon különleges árnyalatot ami még a borsos ára ellenére is lenyűgözött. Sajnos néhány hónap alatt teljesen besűrűsödött és nyúlóssá vált. Ilyet még a legolcsóbb Essence lakkom sem produkált soha, nemhogy egy high-end márka darabja... :(
    Remélem Te nem fogsz így járni, de én nem veszek többé Illamasqua lakkot az tuti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jajj, szerencsére én nem jártam így, nekem már megvan április óra, és akitől kaptam, ő régebben vette már, szóval az állaga még mindig rendben van. Nem lehet, hogy hibás volt a termék? :S Nehezen tudom ezt elképzelni egy ekkora márkáról. :S

      Delete
  4. Nagyon tetszik :) Jópofa lehet, hogy aznap mindenki narancssárgát visel :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. De tényleg mindenki, és elég viccesen néz ki. :D Nekem tetszik ez a nemzeti összeröffenés. :)

      Delete
  5. Nagyon szép színe van. :)

    ReplyDelete
  6. Én teljesen odavagyok az Illamasqua lakkokért, most ezektől a képektől konkrétan összerogynék, ha nem ülnék :)) Csodálatos szín, minőség, minden!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huh, nem csodálom! Tényleg nagyon szép színe van, de szerencsére több márkánál is fellelhető. :)

      Delete