13 July 2013

173. Manikűrvadász 3. forduló JELENTKEZÉS

Emlékeztek még a Manikűrvadászra? Ha valaki még nem hallott róla, akkor leírom nektek röviden. Van egy házigazda, akinél jelentkezni lehet egy-egy fordulóra, természetesen egy kijelölt időpontig. Ezután van pár hét, egy újabb időpont amíg el kell készíteni a manikűröket. De, hogy milyeneket? Sorsolás alapján a házigazda kiír egy sorrendet, és aki utánad következik, tőle kell választanod valamilyen munkát (természetesen körmökkel kapcsolatosat), az lesz a te levadászott manid. :) Ingrid tök jó ötletét követve én is egy időpontban szeretném kitetetni az alkotásokat. Lent kiírom mikorra. Mint már kiderülhetett számotokra, én vagyok a mostani házigazda. Eddig már két sikeres fordulón vagyunk túl, most jön a harmadik. :)


Tehát a lépések:

1. Jelentkezés

Aki részt szeretne venni, jelentkezzen NÁLAM a lenti e-mail címen. Annyi feltételem van csak, hogy legyen a blogon/facebook-os oldalon olyan manikűr, amit TE saját magadnak készítettél. Ami még jól jöhet, hogy láthatóak legyenek a képeken. :)

e-mail címem: mariasnail11@gmail.com

Jelentkezési határidő: JÚLIUS 27.


2. Sorrend kihirdetése

Július 28-án kihirdetem, hogy milyen sorrendben lesznek a jelentkezők, és az utánad következőt kell kiválasztanod. Az utolsónak nyilván az elsőt. 
Tehát aki jelentkezett csekkoljon engem JÚLIUS 28-án.


3. Manikűr elkészítése

Kijelölök egy időpontot, amikorra el kell készítenetek az általatok kiválasztott alkotásokat. EGY időpontban szeretném, ha kikerülnének, be lehet időzíteni a bejegyzéseket, ha éppen nem tartózkodtok a számítógépeteknél. Ezen felül küldök majd egy kódot is, amit ha szeretnétek akkor a bejegyzés végére is kitehettek, és akkor mindenki bejegyzését láthatjuk egy posztban. :)

Manikűr bejegyzésének közzététele: AUGUSZTUS 11.   18 ÓRA


Ha valaki kedvet kapott hozzá jelentkezzen a megadott e-mail címen, és 11-én csekkoljuk egymás gyönyörű manikűrjeit! 
Még egyszer a levelezési cím: mariasnail11@gmail.com

HAJRÁ! :)





Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest





12 comments:

  1. Szuper, egy újabb forduló! :) Már írtam is ^^

    ReplyDelete
  2. még meglátom, hogy bele fog-e férni az időmbe, de jó lenne, ha igen! :)

    ReplyDelete
  3. Nahát, pont szabin leszek a közzététel előtt, úgyhogy most én is tudok végre jelentkezni :)

    ReplyDelete
  4. De jóóó :D Ment a mail a részemről is!

    ReplyDelete
  5. Szuper! :) Mindjárt küldöm az emailt! :)

    ReplyDelete
  6. jujj, már nagyon vártam! :) küldöm is az emailt. :)

    ReplyDelete
  7. De szuper! az előzőt is nagyon élveztem! :) Ezt sem hagyom ki :)

    ReplyDelete
  8. pont ma gondolkoztam rajta, hogy vajon mikor lesz a következő ; ) már vártam!

    ReplyDelete
  9. ez nagyon jól hangzik! :) Én is jelentkeztem!

    ReplyDelete
  10. Na ezt most én sem hagyom ki :]

    ReplyDelete