16 July 2013

174. Essie - Coral Reef

Ismét egy igazi nyári körömlakkal érkeztem hozzátok. Ahogyan már megszokhattátok, egy korallos narancsos szín jön. Szóljatok, ha már unjátok, én egyszerűen oda meg vissza vagyok tőlük. :D

Essie - Coral Reef


Már az üvegben is nagyon tetszett, a sok-sok kép után is meggyőzött, amiket nézegettem róla. Igaz még decemberben rendeltem meg, írtam is róla nektek, de most van itt az ideje a bemutatásának. Az üvege a szokásos tökéletes Essie-féle, az ecsete még a régebbi kiadású kerek, normál.



Felkenve is legalább annyira tetszik, mint az üvegben. *-* Már nagyon sokszor használtam, lehetetlen megunni. Még ősszel is el tudnám képzelni. A lakk állaga egy nagyon picit híg, de még a kezelhető kategóriába sorolnám, nem folyik össze vissza. Két rétegben azonban tökéletesen fed, a körmeimen is annyi szerepel. 




Ahj, egyszerűen nem tudok betelni vele! :) Erre is mondhatnám, hogy a tökéletes korall, de már sok ilyet olvashattatok nálam. :D Semmi extra, semmi csillám. Amúgy elég gyorsan szárad, ahogy végeztem az egyik kezemmel, ugorhattam is vissza a másikra. Tartóssággal sincsen probléma. 
Tehát aki teheti, és tökéletes korall lakkot szeretne, akkor ez elengedhetetlen! 

Nektek hogy tetszik ez a szín? Melyik a kedvenc korall lakkotok?




Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest




7 comments:

  1. Ugyanilyen színű lakk van a körmömön, csak nem Essie :D. Én is imádom.

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép színe van. Én most rendeltem meg a Seche Coral lakkját, már nagyon várom, hogy megérkezzen. Remélem élőben is ugyanolyan gyönyörű lesz mint a swatchokon :)

    ReplyDelete
  3. Óh wow, nagyon szép színe van! Igazi nyári lakk :)
    Kaptál tőlem díjat:
    http://zizz05.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-award_3725.html

    ReplyDelete
  4. Jajj de szép, nekem most a nagy kedvenc a Rommel - 430 - Coralicious

    ReplyDelete
  5. Nekem ez már picit talán túl narancsos, de szép :)

    ReplyDelete