11 March 2016

447. Marble Stone - Water marble nail art


I really like the water marble technique, but I was always so bad in it. Or I didn’t try hard enough. Who knows. I did it only ONCE, years ago. But I’m still into that look which is elegant, and not a radiant lets-put-every-colour-in-it-and-be-a-hippy one. Like the shirts. Brrrr… The cold is running on my back. No, I like which ones look like a real marble stone ore light switch between the colours, etc. Those ones are more than pretty for me. One evening, I decided to do that. Make it happen what should happen.  

Imádom a water marble technikát, de mindig rettentő béna voltam belőle, vagy csak nem próbálkoztam eléggé, ki tudja. Egyszer csináltam, évekkel ezelőtt, ami még a 30 napos kihívásba kellett, de annyi. Egyébként még mindig nagyon odavagyok érte, csak inkább az elegánsabb vonalért, nem a dobjunk bele minden színt, és dobjunk egy konkrét hippipólót a körmünkre féléért. :D Még a hideg is kiráz attól. Szóval, nekem az a szép, ami igazából úgy néz ki mint a márvány, vagy nagyon egyező színek vagy nagyon harmonizálóak. Egy este azonban újra elszántam magam. Jöjjön, aminek jönnie kell. 




Finally, I got what I wanted and I think (I’m sorry, but really) this manicure is soooo beautiful. *_* I’m completely in love with my nails. Look at those colours, and the harmony between them. God. I definitely leave it on my nails for days. I don’t want to damage them. In the end (and also now), you can read how happy I am with the result. But how it went… Jesus, I had some struggle. Firstly, let’s check more photos of it.

Vége, azt kaptam, amit akartam, és ne haragudjatok, hogy ezt írom, de szerintem essssssszméletlen jó lett. *____* Teljes mértékben szerelembe  vagyok esve. Nézzétek azokat a színeket, hogy mennyire jól sikerült eltalálni a mintákat, azt, hogy mennyire együtt van az egész.  Biztos, hogy napokig a körmeimen lesz. Még véletlenül sem akarok őket megsérteni. A végére, meg amúgy most is, láthatjátok, hogy mennyire boldog vagyok velük, de mire eljutottam idáig... Na az azért nem volt egyszerű. Jó sokat bajlódtam vele, de előbb nézzük pár képet. 






I wrote that I had some problem. First, I did everything how the big nail polish and art gurus told. Nothing was working. Really. I tried with perfume, with hair spray, everything. It went so wrong. I don’t have pure alcohol, so I was stuck. I was so down, and just played with my bottle of water, just dropped the colours and was playing around with my dotting pen. Then the miracle happened. Finally, I could see a wonderful pattern and I wanted it on my nails immediately.

Here is my step-by-step:
  1. Apply your base coat and your base colour. Let it dry.
  2. Protect your cuticles and half of your fingers somehow. I prefer using tape. That is easy and quick. But you can use liquid latex also but no peel off base coats. It can soak by the water.
  3. Fill a plastic cup with room temperature water. Put one bottle of clear top coat nail polish  and the coloured ones around it. You will also need a thin dotting pen.
  4. Firstly, drop some drops of your clear nail polish. I used what I don’t really like so it won’t be wasted. Then in three different spots, drop one-one drop with the coloured nail polishes.
  5. Use your dotting pen and make gentle rounds with it. Do it slowly, and not only one time. Don’t wait too long, otherwise it will be dry.
  6. When you can see your dream pattern, then pull your nails on it. Keep it in the water and remove the leftovers with the dotting pen, then wipe it off with a kitchen towel. From the pen, not from your nails. :D
  7. Remove the tapes and clean around if you need. Repeat it on all of your nails.
  8. Put one layer of top coat and you are ready.

Szóval, ahogyan említettem, eléggé meggyűlt a bajom vele az elején? Először mindent úgy tettem, ahogy az a nagy könyvben meg van írva. Abból semmi sem működött, mert miért is. De tényleg. Szín tiszta alkohol híján próbáltam parfümmel, hajlakkal, de egyik sem vált be. Eléggé elkenődtem a sokadik próbálkozás után, és addigra már kábulatba is estem az illatoktól. Aztán csak játszottam a kis vizecskémmel, lakkjaimmal és a pontozóval, és akkor megtörtént a csoda! Vééééégre, láttam egy tökéletes mintát, amit azonnal a körmeimen akartam tudni.

Itt is van lépésről lépésre, hogy hogyan jutottam el eddig:
  1. Vidd fel a alaplakkodat, majd az alapszínt két rétegben, és hagyd megszáradni.
  2. Védd valahogy a körömágyaidat, és az ujjaid nagy részét. Én itt speciel celluxot használtam, de folyékony latex-xel is működik. peel-off  alaplakkot ne használjatok, mert a víz feloldja (tapasztalat).
  3. Töltsetek meg egy műanyag poharat szoba-hőmérsékletű vízzel. Tegyétek magatok köré egy üveg színtelen lakkot), és azokat a színeket, amelyeket használni szeretnétek a mintához. E mellé pedig szükséged lesz egy pontozóra is.
  4. Először csöpögtessetek párat a színtelen lakkból, amit egyébként nem sajnálnátok, mert épp nem vált be, stb. Ezután csepegtessetek a színekből különböző helyekre. 
  5. A pontozóval gyenge mozdulatokkal (elvégre nem tésztát gyúrunk) kevergessétek el a foltokat többször is. Túl sokáig azonban ne várjatok, különben megköt a lakk.
  6. Amikor már látod az álommintádat, akkor nyomd bele a körmödet. Tartsátok benne, majd a pontozóval távolítsátok el a felesleget az ujjaitok körül, és ki is vehetitek. Végül tisztítsátok meg a pontozót egy papírtörlővel.
  7. Távolítsad el a celluxot/latexet és tisztítsad körbe a körmeidet még, ha szükséges. Ismételjétek meg a többi ujjaitokon is.
  8. Végül egy réteg fedőlakk, és készen is van!






I hope you get a clue how to do it if you are that lame in this like me. But don’t give up! This was my first try in years. You just need to be patient, and do how you feel like. If you have a better idea, then try it and you will find out if it works or not. :) I also found my way like this. If you have any tips pls let me know! 

Remélem azért megértettétek, hogy hogyan is készítettem, és valamennyire tiszta volt számotokra. Pláne, ha kb annyira vagytok tehetségesek benne, mint én (semennyire). :D De nem szabad feladni, tényleg! Látjátok, néha jöhet ki jó eredmény is. ^^ Nekem végre mázlim volt. Ha a munkafolyamat közben eszetekbe jut valami, akkor próbáljátok ki. Nem veszíthettek vele semmit, maximum meglátjátok, hogy működőképes-e. Én is így találtam meg az "utamat". De ötleteket szívesen fogadok!



What I used/Amit használtam:
  • Bourjois La Laque - 1 White Spirit
  • A-England - Virgin Queen
  • Essie - Don't Sweater It
  • Essie - Miss Fancy Pants
  • Catrice - Quick Dry & High Shine


So, after I knew what I do, I really enjoyed it. It was so much fun, and mess. I was full with nail polish, but when you have time, who cares. You can clean it. Especially with this look I didn’t mind it at all. I’m so in love! Sometimes you have that nail arts, when you can only feel unicorns jumping around the dreamland which is full of cotton candies and Dorritos. Now I have this. I hope you also like it.

Szóval, Miután végre tudtam, hogy mit csinálok, elkezdtem élvezni is. Nagy piszokkal járt, de szórakoztató volt. Totál körbevontam amúgy magam körömlakkal, de ha van erre idő, akkor kit érdekel, később letakarítom. Pláne, ha a végén ezt kapod eredményként. Imádom! ^^ Néha elkészül egy manikűr és elkap az az érzés, amikor unikornisok ugrálnak körbe-körbe álomföldön, ahol minden televan vattacukorral, és Dorritos chips-szel. ^^ Most épp így érzem magam. Remélem nektek is legalább ennyire tetszik. 

What do you think about it? Have you ever tired this technique?
Ti mit gondoltok róla? Próbáltátok már ezt a technikát?

Maria



Facebook   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram   





3 comments:

  1. Csodálatos lett, nagyon elegáns. Azt sosem láttam, hogy átlátszó lakkot is csepegtetne bele valaki, mindig csak a színeseket láttam. Ez új technika? Megkíméltél egy csalódástól, én lehúzható lakkot pocsékoltam volna a körbekenésre. Lesz 4 napom itthon, 1-1 ujjra biztos ki fogom próbálni ismét, eddig nem sikerült, talán a lakkok nem voltak megfelelőek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! Sikerült megcsinálni? Ha igen, mindenképpen mutasd meg! Amúgy nem tudom, hogy új technika-e, én már néha láttam, hogy azt is csepegtetnek, de az klasszikus water marble technikánál volt.

      Delete
  2. hát. ez. rohadtjóó!!!! egyszerűen meseszép *-*

    ReplyDelete