5 November 2015

407. Essence I love Trends The darks - 15 Red I am & 16 Well Plum!


8 ml
2 thicker or 3 thiner coat
cream finish

Last time, when I was in the Netherlands I saw the new sortiments of several brands. I thought I'm going to check around, maybe I can find something nice. Unfortunately, I didn't have the woooow feeling at all. But I could feel the autumn so it influenced me a little bit when I saw a burgundy nail polish (usually, it is not a common thing to say no to this colour). Kruidvat (the drogerie) had an 1+1 sale so I put the purple one next to it. Now you can check it out how the Essence nail polishes worked on me.

Amikor legutoljára Hollandiában jártam, akkor voltak a szortimentfrissítések különböző márkáknál. Gondoltam én is körülnézek, és meglesem mit tudnak az új dolgok. Sajnos kisebb csalódás ért, mivel sok mindenen nem akadt meg a szemem. Azonban az őszi hangulat teljesen rajtam volt ott, és nem bírtam nemet mondani a burgundi árnyalatnak (az nem túl sokszor sikerül). Mivel 1+1 akció volt, így a lilát is bedobtam mellé. Lássuk hogyan nyűgöztek le ezek az Essence lakkok.







This is a very nice burgundy nail polish, which is a liiiiiiittle bit close to brown. I think this is a must-have in a woman's collection, especially in autumn time. It has quite a good quality. I had very bad experiences with Essence so I was surprised. I mean it didn't chip after an hour. Moreover, it was still wearable after three days. It is good when somebody is cooking, washing the dishes, etc.

Ez egy igazán szép burgundi körömlakk, ami egy ici picit közelít a barnához (tényleg csak kicsit). Alapdarab egy lány kollekciójában, pláne, ha ősz van. Árához képest (és ahhoz képest, hogy Essence) meglehetősen jó minőségű. Mármint nem pattogott le két óra után a körmömről. Sőt! Még a harmadik napon is rendben volt. Azért ez már valami, pláne ha az ember főz, stb.





I chose this purple shade as an extra nail polish because my hair colour is similar so why not. The second reason is I also like it as burgundies. The quality is the same and I need to repeat myself, this is also a must-have colour. Especially, when it is matte. *-*

Overall, both nail polishes are good in this category and as Essence ones. They are a litte bit better then before and do their jobs so I'm glad with my choice. But they still don't have very special shades and wow feeling. I'm a little bit bored. 

A plusz egy lakknál azért választottam ezt a színt, mivel a hajam is hasonló árnyalatú és a burgundik mellett a lilákért is megőrülök. A minőség itt is ugyan olyan volt, mint az előzőnél és erről is csak azt tudom mondani, hogy őszi alapdarab. Mattítva pedig még csodálatosabb. *-*

Összességében mindkét lakk rendben van a maga kategóriájában. Jobb minőséget is hoznak, mint az eddigi Essence lakkok, úgyhogy egy kis remény újra felcsillan az irányukba. Viszont hiába próbálkoznak, még mindig nincsen elég igazán egyedi lakkjuk, amely hatalmas wow hatást hozna ki. De ez a kettő őszre tökéletesen teljesítik feladatukat. Tehát lényegében igenis ajánlom őket.




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram   





4 comments:

  1. Szép árnyalat mindegyik. Nekem semmi sem bírja sokáig a körmömön, akár olcsó, akár drága lakk, de nem baj, kétnaponta lakkozok úgyis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, legtöbbször én is hamar lakkozok, de ezek kivételesen tovább maradtak fent, mert nem volt időm, így láttam meddig bírják. :)

      Delete
  2. Mindegyik gyönyörű, de most lakk stoppon vagyok. :D Szóval csak nézegetem a sok szépséget. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem tudom meddig vagy lakk stoppon de hátha még lesznek utána is. ;)

      Delete