12 November 2015

411. A-England - Princess Tears (from The Legend)






I have this nail polish for a long time (around a year) and every time I use it I love it much more. But also true that I need the perfect weather with it because I think Princess Tears looks perfectly in an autumn/winter day. This is an A-England nail polish so you can have an idea about the quality. :)

Ez a lakk már régóta megvan nekem (kb egy éve), és minden egyes alkalommal egyre jobban tetszik. Bár az is igaz, hogy a megfelelő időnek kell eljönnie hozzá. Ugyanis ez egy őszi/téli napon mutat a legjobban a körmökön. Egy A-England lakkról van szó, tehát a minőségről lehetnek sejtéseitek. :)




I used only two coats, it is enough and this colour... In the bottle it is more like purple but on my nails it is silverish. But it still has a nice purple/pink light. It is gorgeous. *-* You can see it in the pictures without a top coat.If I didn't know the name of this beauty then also it would also reminded me of tears. I don't know why it is just like that. For me it could fit with unicorn but who knows. Maybe a princess has these kinda tears too.  

Két rétegben tökéletesen fed, és hihetetlen szép színe van. Az üvegben sokkal lilásabb, de amint felkenjük, inkább szürkés. Ahogy fény éri, ott lilásan irizál, ami hihetetlenül szépen mutat. *-* A képeken egyébként fedőlakk nélkül láthatjátok. Ha nem tudnám a nevét, akkor is könnycsepp jutna eszembe róla, bár inkább egy unikornisé. De ki tudja, lehet a hercegnéknek is ilyen. ;)



I tried to take photos in the sunlight too then you can see the soft holo shine which is really nice with this shade.

Igyekeztem napfényben is lekapni nektek, hogy lássátok azt a lágy holo csillogást is benne, ami tökéletesen harmonizál ezzel a lila-szürke párossal. 



You can really understand why I can recommend this beautiful polish with my whole heart. Perfect colour and quality. You cant regret it. It is an old but good one.

Végeredményben csak is ajánlom nektek ezt a lakkot. Tökéletes minőség és szín. Nem lőhettek mellé, ha ilyesmire vágytok. Igaz, hogy egy régebbi kollekcióból való, ezzel ellentétben semmiképpen sem elfeledendő. ;)





Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram   





4 comments:

  1. Nagyon szép! Nekem szinte az összes AE lakk tetszik! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne is mond, a legtöbbért én is teljesen odavagyok. :)

      Delete
  2. Imádom ezt a lakkot, a legelső A-England-en volt anno :)

    ReplyDelete