28 January 2016

436. Half Naked Nails - Stamping nail art


Instagram is a great place, I love it. You can get a lot of inspiration there and fill yourself with nail art ideas. This manicure type won’t be new for a lot of new (wow, a rhyme ^^) but I’ve never done this before however it is pretty easy and nice. I don't really understand myself why not yet. You just need to stamp and then paint your nails. That’s it. Luckily, it is not that big deal and you can be ready within half an hour. :) Let’s see how my half naked nails look like.

Az Instagram egy remek lehetőség arra, hogy inspirálódunk és hogy feltöltsük magunkat mindenféle nail art ötletekkel. Egyszerűen imádom! Ez a fajta manikűr nyilván nem lesz újdonság sokatok számára, de én még sosem csináltam, így hát nekiestem. Nem is értem, miért maradt ki eddig, mivel nagyon csinos kis körmöket lehet vele megvalósítani. Csak nyomdázni, és lakkozni kell, semmi több. Szerencsére nem túl bonyolult és elkészülhetünk vele akár fél óra alatt is. :) Ez az én verzióm.







If you want to do it, grab your stamping set and your nail polishes! You can read how I did it below:
  1. Apply your base coat and let it dry.
  2. Choose your pattern, and apply it on your nails with your stamper. Clean it around or before stamping put liquid tape on your skin around your nails.
  3. Wait for few a minutes then put on some tapes.
  4. Apply your nail polish where you want.
  5. With the same colour make a frame around your pattern with a thin brush.
  6. Apply your top coat.
Ha el szeretnétek készíteni ezt a manikűrt, akkor kapjátok elő a nyomdázókészletet és a lakkokat! :) Itt el is olvashatjátok lépésről lépésre:
  1. Vigyed fel az alaplakkot és hagyjad teljesen megszáradni.
  2. Válaszd ki a mintát és vidd fel a körmeidre a nyomdázó segítségével. Tisztítsad körbe őket vagy előzetesen vigyél fel folyékony latexet a körömágyadra.
  3. Várj egy pár percet, majd ragaszd fel a celluxot/díszítőcsíkot, akármit. 
  4. Lakkozz, ahol szeretnél.
  5. Készíts egy vékony ecsettel és ugyan azzal a lakkal egy vékony keretet a minta köré.
  6. Végül vigyél fel egy réteg fedőlakkot.



I loved this manicure on my nails so much. It also has a lot of options to create it. You can mix the patterns, the colours, anything. It can be a perfect solution on that days when you are tired or work a lot and you do not have too much time for a pretty nail art but you still want your nails to be fancy. I had these days behind me, so I’m a little bit exhausted. :P At least my nails can cheer me up. 

Nagyon szerettem ezt a manikűrt a körmeimen viselni, pláne mert annyi lehetőség rejlik ebben a technikában. Játszhattok a mintákkal, színekkel, bármivel. Akkor is jó megoldás, ha éppen fáradtak vagytok, vagy hosszabbra nyúlnak a munkanapok, stb stb és nincsen időtök elkészíteni egy csini kis nail art-ot, de mégis akartok valami extrát. Én jelenleg rettentő fáradt vagyok, mivel ilyen napokat tudhatok magam mögött, de legalább a kezem jól néz ki. :P


Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram   



5 comments:

  1. Nagyon mutatós és elegáns manikűr lett! :)

    ReplyDelete
  2. húúú de jó :) valami ilyesmit lehet én is készítek a közeljövőben! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi! Majd mutasd meg mindenképpen! ;)

      Delete
  3. Fél óra, ha elsőre sikerül :) Én is szoktam másoktól inspirálódni, elég sokszor, szép a mani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az a jó ebben, hogy sikerülhet ennyi idő alatt. Szerencsére a nyomdázás nagy része le lesz lakkozva. :D

      Delete