3 January 2013

17. MiniHaul

Íme az első haul posztom. :) Igaz, ez egy mini változat, nem tartalmaz majd sok újdonságot, de gondoltam bemutatom nektek. (Remélem a közeljövőben lesz egy másik haul poszt is, csak jöjjön már a postás!)


Az elmúlt pár hétben (köszönhetően az ünnepek alatti zárva tartásoknak és a karácsonyi ajándékok megvásárlásának) magamnak ezt a pár lakkot vettem. Plusz bemutatok nektek egy szájfényt, amit ajándékba kaptam. :)

1. IsaDora - 728 Black Galaxy


Ezt a lakkot már bemutattam nektek az egyik bejegyzésemben. Még mindig a hatása alatt vagyok, annyira megtetszett. A posztban elég sokat áradoztam is róla. :) Ami a "hibája", hogy nem Essence és NYC árkategória. De a minőség is sokkal kiemelkedőbb. Tehát végeredményben ezt nem róhatjuk fel neki. :)

2. H&M Nail Polish - Mon Amie


Ezt a kis apróságot tegnap szereztem be a délutáni kiruccanásom során. Egy nehéz nap után ennyit megérdemel az ember. :P Rögtön megtetszett ez a kis miniatűr lakk a maga bájos színével. Krém színét feldobták sok-sok apró arany csillámmal, ami a fényben egyéb színekben is pompázik. Van egy olyan érzésem, hogy rövid időn belül jön a poszt róla, annyira megtetszett. 
A H&M-ben amúgy jó kis lakkok szoktak lenni és az áruk sem vészes. 

3. NYC - 200 Rosy Knows


Az ünnepek előtt betértem a Rossmannba, hogy feltöltsem magam a legszükségesebb dolgokból, nehogy akkor döbbenjek rá mi hiányzik, amikor semmi sincsen nyitva. Addig még nem is tudtam arról, hogy leárazás van a NYC lakkoknál. Ezt a lakkot már többször is nézegettem, de valamiért mindig visszatettem. Pedig amit  ha akarnék sem tudnék leplezni, hogy imádom, megszállottja vagyok a bogyós körömlakk színeknek! A kedvenceim. :)

4. Essence - 119 Boho Chic


Ezt az Essence lakkot is akkor vettem, amikor a NYC-t. Ezen a pulton is több olyan lakk van, amelyiket mindig csak megnézek, utána pedig visszateszek. De most neki sem tudtam ellenállni. Ez a terracotta szín meg lett spékelve arany pelyhekkel, így tényleg eléggé boho lett a végeredmény.

+ 1 NPW - Naughty But Nice Lip Gloss - Wild Berry Tart



Egyik este Budapesten elmentünk az Operettszínházba, utána pedig meglátogattuk a Sugar Shopot. Ott kaptam ajándékba ezt a kis muffin szájfényt, amibe azonnal beleszerettem. Akkor még nagyon meg voltam fázva, az illatokat nem éreztem, de gondoltam a berry-ből csak nem lehet rossz. Nem is tévedtem :) Finom kis csillogást kölcsönöz ajkunknak és az illata is mennyei!

Igyekszem majd minél előbb bemutatni nektek ezeket a lakkokat, de közben sok-sok más érdekes manikűr is teret kap. A holnapi egészen fincsire fog sikerülni ;)

Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:



2 comments:

  1. Úú, Nyc Rosy Knows, szeretjük. :) Az a bogyós szájfény is fincsin néz ki, annyira kis cuki! A Boho Chic-ről hozol majd tesztet? :)

    Mea [Nail Polish Maniac]

    ReplyDelete
  2. Persze, mindegyikről készül majd bejegyzés :)

    ReplyDelete