24 January 2013

34. First Franken - 01 Marine Mania

Sokszor sok helyen találkoztam már Franken lakkokkal. Ami annyit jelent, hogy saját magunk készítünk egy egyedi, utánozhatatlan különleges körömlakkot. Ha szeretnénk egy különleges színt, vagy egy extra toppert, akkor nincsen más dolgunk, mint hogy előveszünk egy üres üveget vagy veszünk egy átlátszó lakkot, majd pigmenteket és különböző csillámokat adunk hozzá.
Én azt a verziót választottam, hogy egy sima átlátszó lakkba beleöntöttem rengeteg csillámport. Íme a végeredmény:



Nekem hihetetlenül tetszik! Mivel sok kék körömlakkom van, így a kék csillámos topper készítése mellett döntöttem, hogy kicsit feldobjam a színeket. Teljesen odavagyok ezért a csillogásért, amit ez a franken nyújt.



A körmeimen csak egy rétegben vittem fel, de még így is bőven jutott mindenhova csillám, tehát a mennyiséget sikeresen eltaláltam. 
Maga a kivitelezés egyébként ha meggondoltan és ügyesen csináljuk, nem is hagy maga után akkora kuplerájt. Én mindösszesen egy papírtölcsért és egy papírlapot használtam. Egyikre öntöttem a csillámokat, a másik segítségével meg az üvegbe juttattam a csillámokat. Azokhoz egyébként én egy kreatív boltban jutottam hozzá. Az itteni kis üzletben minden fellelhető, nagyon nagy a választék, és nem is olyan drága. 1-1 csomag csillám mindösszesen 100 Ft-ba került, ami bővel elég egy ideig.



Ezt a toppert valószínűleg még más színeken is ki fogom próbálni, és valószínűleg nyáron imádni fogom. A száradása egyébként nagyon gyors, a felvitellel sincsen problémám. Viszont az egyik csillám, a legsötétebb kék egy kicsit engedett a színéből, de ez nem vészes, mellékes kis probléma. 



A körömlakkjaim milyen más nevet kaphatnának, mint a Maria's nail?! :) A fantázia neve a Marine Maina lett. Ahogy elkészült, és ránéztem egyből ez jutott eszembe, így nem is merült fel más opció. :)
Én teljesen szerelembe estem, és nagyon büszke vagyok magamra, mivel ez a legelső ilyen körömlakkom. :)

Nektek mi a véleményetek?
Ti készítettetek már Franken lakkot? Milyet?


Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:

13 comments:

  1. Nagyon jó lett *.* A Moyra 68as lakkját juttatja az eszembe :)

    ReplyDelete
  2. Moyra lakkok területén sajnos nem vagyok annyira otthon, de utánanézek! :)
    (tényleg hasonlít egy kicsit. :) )

    ReplyDelete
  3. Nekem is a Moyra 68 jutott róla eszembe. =) Szép lett. Én próbálkoztam egy réti átlátszó lakkba csillámokat csempészni, de már annyira régi volt a lakk, hogy besűrűsödött és másnapra lesüllyedtek benne a csillámok. :S Kuka lett belőle.

    ReplyDelete
  4. Én direkt erre a célra vettem egy új átlátszó körömlakkot. :)
    Nekem is lemegy egy kicsit az aljára, de egy kis vasgolyó segítségével könnyen fel lehet keverni! :)

    ReplyDelete
  5. Júúj, ez gyönyörű! Tuti lekapnám a drogéria polcáról :)))))))))))))) Még még még gyárts frankeneket! :)

    ReplyDelete
  6. Jaaaj, nagyon jól esik ez, örülök, hogy ennyire tetszik Nektek! :)
    Ígérem lesz még sok! :D Fedőlakkos is, és önmagában helyt álló körömlakk is! :)

    ReplyDelete
  7. Hol lehet pigmenteket és csillámot venni?

    ReplyDelete
  8. Pigmenteket az essence pultnál is lehet kapni, de fel lehet használni szemhéjpúdert.
    Csillámokat én kreatív boltban vettem, meg kell kérdezni, lehet ott is lehet pigmenteket kapni! :)
    Ezen kívül különböző körmös kis boltokban is lehet ilyeneket venni, csak ott kicsit drágább.

    ReplyDelete
  9. köszi a választ :) nagyon jók a műveid :)

    ReplyDelete
  10. Igazán nincs mit! :) Bármi kérdésed van, nyugodtan! És köszönöm! Remélem a továbbiak is tetszeni fognak. :)

    ReplyDelete