4 January 2013

18. Jelly Belly Nails


Már tettem említést arról, hogy jártunk a Sugar Shopba, és kaptam onnan egy kis muffinos szájfényt. Nos, nem csak azzal távoztam a boltból. :) Kaptam még 2 kis vödör Jelly Bellyt, amit nagyon szeretek, és ez adott inspirációt a következő manikűrömhöz.



A téli hónapokban is kell néha egy-két színesebb minta, hogy megtörjük ezt a szürkeséget. Én már kezdem egy kicsit unni, de majd csak eljön a nyár. :)

Alapnak egy Miss Sporty lakkot választottam:


Ezután kezdtem el mintázni úgy, mintha a körmeim végén sok-sok apró Jelly Belly lenne. A körmeimre rá is írtam a cukorkák nevét. Szerintem nagyon "ennivalóak" lettek. 




Minél színesebb egy ilyen minta, annál jobb! Nekem egy kicsit feldobja a napom, amikor ránézek a kis apró Jelly Bean-ekre.

a lakkok, amelyeket felhasználtam:


Miss Sporty - 70
She Stylezone - 297
Essence Show Your Feet - 09 Sunshine 4ever
Maxfactor - 31 Satsuma
Maxfactor - 11 Red Carpet Glam


L'oréal Paris - 210 Shocking Pink
Essence Show Your Feet - 03 Purple Magic
She Stylezone - 305
Essence Twins - 03 Bonnie

Remélem tetszik nektek, és tegyétek ti is színesebbé a téli napokat egy-két merészebb körömlakkal! :)



Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:




2 comments: