23 January 2013

33. The 31 Day Nail Challenge - Day 5 - Blue nails

A kihívás ezen napján nem okozott nagy fejtörést, hogy mit is csináljak. Mielőtt nekiálltam rájöttem mennyi kék lakkom is van. A kérdés a terv megszületése után az volt, hogy ezekből melyiket is használjam fel. Végül márka szerint válogattam ki a színeket, az Essence győzött. 
Az eredmény:


A sok-sok körömlakkomból csináltam egy ombre festést. Itt nem egyenként a körmeimen van az átmenet, hanem a körmeim külön-külön sötétednek, vagy világosodnak, nézőpont kérdése. 



Nekem nagyon tetszik ez a technika, és minden extra nélkül is nagyon jól néz ki. Bár én erre tettem egy kis extra csillámot, ami egészen egyedi, de erről holnap hozok nektek bejegyzést, ugyanis egy külön fejezetet megérdemel. :)



Ha tehetném, és még megtalálhatóak lennének, az összes lakkot újravásárolnám. 


Egyébként ezt a manikűrt akármilyen színnel meg lehet valósítani, csak szükséged lesz 5 árnyalatra. 

A körömlakkok, amelyeket felhasználtam:


Essence C&G - 74 Sure Azure
Essence Twins - 03 Bonnie
Essence Multi Dimension - 76 Cool And The Gang
Essence C&G - 24 Underwater
Essence Breaking Dawn p2 - 01 Jacob's Protection

Nektek hogy tetszik? Ti milyen színnel tudjátok még elképzelni ezt a manikűrt?

Eddigi munkáim a kihívásra:

2 comments:

  1. Csini lett! =) Mióta készülök ilyen színátmenetes körmöket készíteni... :D

    ReplyDelete
  2. Nagyon jó lett! Imádom az ombre manikűrt! :) Én lilában készítettem el, ha érdekel:
    http://vaniliamamor.blogspot.ro/2012/06/week-23-of-52-ombre.html

    ReplyDelete