14 December 2013

274. A blog 1. SZÜLETÉSNAPJA és eredményhirdetés!

Elérkezett ez a nap is.... Nekem azért nagyon is fontos, mert eljött az első születésnapja a kis blogomnak, nektek pedig azért (is), mert megtudhatjátok ki nyeri meg a lakkokból álló kis csomagot. Arra kérlek benneteket, hogy olvassátok el a mai bejegyzésemet, és ne csak legörgessetek a nyertes nevéhez. Számomra ez tényleg rettentően fontos. :) Az időpont, amikor kikerül ez a bejegyzés, az nem véletlen (16:43), ugyanis pontosan egy évvel ezelőtt ugyan ekkor került ki az első bejegyzésem. :)

HAPPY BIRTHDAY MARIA'S NAIL!


Kicsivel több mint egy évvel ezelőtt már bőven benne voltam a körömlakkok világában, és azok szeretetében. Nyilván ennek köze volt ahhoz is, hogy egy igazán igényes blogot olvastam (Lakkomlakkom), ami erről szól, és az is, hogy egyre inkább utat tört magamban a nőiesség kifejezésének ezen formája. Emellett kreativitásomat mindig szerettem kiélni, így bátran alkottam a körmeimre is, nem csak a papírlapokra.

Aztán decemberben elindult egy nagyon helyes karácsonyi kihívás, amihez blog nélkül is csatlakozni lehetett, így nem is gondolkoztam sokáig, belekezdtem a témák megalkotásába. szerintem páran már sejthetik, melyik lehetett ez, de aki nem, azoknak elárulom, hogy ez az Edina és Aggie féle volt. Mindig nagy lelkesedéssel készültem, voltak páran a környezetemben, akik viccelődtek is azzal (vagy lehet nem is poén volt), hogy indíthatnék egy blogot. Egy ideig csak motoszkált ez a fejemben, de úgy gondoltam kevés vagyok én ehhez. Aztán Edina (nem tudom emlékszel-e még rá :D), is írta nekem, hogy indítsak egyet. Végül beadtam a derekamat, és hosszas előkészületek után belevágtam. Itt szeretném megköszönni neked, hogy megadtad az utolsó lökést, és azt a sok-sok segítséget nekem. :)

Féltem, hogy nem lesz elég időm (elvégre az utolsó félévem előtt álltam egy nyelvvizsga felkészülés, és egy szakdolgozat írás közben + államvizsgára is tanulnom kellett), de végül össze tudtam egyeztetni, és mára büszkén mondhatom, hogy annyian olvasnak, amennyiről álmodni sem mertem. Tudom, nem egy hű-de-nagy-szám, ami a követőimet illeti, de én mindig minden egyes újoncnak örülök, és még mindig ujjongással tudom fogadni. Talán ez is a legfontosabb ebben. Mindig nagy lelkesedéssel, alázattal, tisztelettel végezni a "munkám". 

Máig hálás vagyok minden like-nak, hozzászólásnak, oldalmegjelenítésnek! Egyszerűen hihetetlen boldoggá tud tenni ez a kis világ. Bármi gondom volt, ide mindig tudtam jönni, és a körömlakkok (jobb esetben) nem igazán hagytak még cserben. Nyilván nem csak erről szól az élet, de kitűnő mankó, és kikapcsolódás. Életem első igazán tartós hobbija, amibe rengeteg energiát fektetek, mert a jelek azt mutatják, hogy megéri.

Nem szeretnék itt nagy statisztikákba kezdeni, de köszönöm, hogy már több, mint 107ezerszer a blogomra kattintottatok, és itt időztetek! A több mint 2700 kommentet szívesen fogadtam (bár ebből van jó pár, amit én válaszoltam nektek). Öröm azt is nézni, hogy mennyi országból néztek már meg. Bejártam már a Föld összes kontinensét, és rengeteg országát. De a kedvenceim azok, amikor elolvasom, hogy milyen keresési kulcs szavakkal, mondatokkal jutottatok el hozzám. Van köztük pár olyan, ami könnyeket csalt a szememben a nevetéstől, ugyanis tényleg nem értem, hogy a kagylófőzés hogyan vezetett el a blogomhoz valakit. :D

Köszönöm a sok-sok lehetőséget is, főleg a Nail Clubnak! Merem állítani, hogy csodás barátokra tettem szert, még ha csak virtuálisan is. Igaz volt akikkel már találkoztam, de lassan teljes lesz a kör. ;) Nem akarok itt sírni, de komolyan mondom, ahogy visszaemlékezek, könnyek szöknek a szemembe. :") 
A cégeknek is köszönök mindent, hogy megtaláltak, hogy megegyeztünk, hogy segítik a munkámat, és kölcsönös együttműködéssel támogatjuk egymást. 
Tényleg mindenkinek, mindent köszönök, aki kicsit is belekapcsolódott a világomban. :)

Ha még nem unjátok, jön pár sor. Elkezdtem lementeni a bejegyzéseimet, hogy minden meglegyen, ennek több oka is van, de az egyik legfőbb a biztosítás, hogy meglegyenek, bármi történjen. Ehhez hozzátartozik, hogy mindegyik posztot megnyitom, végiggörgetem, stb. Úgy érzem, rengeteget fejlődtem ez alatt az idő alatt, még úgy is, hogy mindig kitűnő munkára törekedtem, de minden egyes kis szösszenetre nagyon büszke vagyok! 

Remélem továbbra is hű olvasóim lesztek, és remélem, hogy még több lányhoz/nőhöz eljut ez a kis világ, és örömötöket lelitek benne, legalább annyira, mint én.  A lelkesedésem egy cseppet sem csökkent, így továbbra is elhalmozlak titeket különböző különleges hetekkel, manikűrökkel, tesztekkel! Mindennel, ami ezzel kapcsolatos!


De jöjjön végre, amitől valaki (remélem) legalább annyira boldog lesz, mint én. Mivel születésnap, így én is szerettem volna egy kis meglepetéssel kedveskedni nektek, és a félreértések elkerülése végett nem azért indult, mert 11 hónapos lett a blog, hanem azért, hogy a születésnapon legyen kihirdetve a nyertes. :) Na, de  íme az eredményhirdetés:

A körömlakkcsomag nyertese pedig nem más, mint:

Perjéssy Judit, azaz Dii!!! :)

Szívből gratulálok, remélem minden egyes darabját szívesen fogod használni, és örömödet leled bennük! :)


Remélem ti is annyira élveztétek ezt az egy évet, mint én (vagy amióta ideérkeztetek). Nincs megállás, holnapól újra jönnek a manikűrök! :)




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 




25 comments:

  1. Gratula a születésnaphoz! Csak így tovább, és ha hazavetődsz még néha, gondolj környékbeli bloggerírótársadra, aki mindig szívesen találkozik Veled :-)

    ReplyDelete
  2. Mázlista! :P De gratulálok a nyertesnek, illetve neked is a blogszülinaphoz! :) Még sok-sok évet kívánok!

    ReplyDelete
  3. Gratulálok a nyereményjáték nyertesének és a blogod egy éves szülinapjához! :) Remélem még sokáig köztünk leszel. :)

    ReplyDelete
  4. Először is szeretnék gratulálni, boldog blogszülinapot kívánni! Örülök, hogy végül elhatároztad magad és belekezdtél a blogba,így mindig szebbnél szebb manikűröket osztasz meg velünk :)
    Másodsorban pedig egyszerűen el sem hiszem.. :$ annyira nagyon szépen köszönöm! Kicsit vicces, mert ma épp körömlakkot szerettem volna venni, de hát pont nem volt, amit szerettem volna. Ezek után cseppet sem bánom!
    Tényleg köszönöm szépen és szívből gratulálok, még sok-sok évet!

    ReplyDelete
  5. Ez aztán a pontos időzítés! Nagyon boldog blogszülinapot kívánok, csak így tovább! :) Gratula a nyertesnek!

    ReplyDelete
  6. djkaty: Köszönöööm! Már meg is beszéltük! ;)

    Nikolett Gulyás: Köszönöm! :)

    Betti: Köszönöm! :) Ne aggódjatok, nem szabadultok tőlem! :D

    Dii: Még egyszer nagyon gratulálok neked! :) A részleteket e-mailben megbeszéljük! :)

    93dorisz: Haha, hát mikor máskor tehetném ki? :) Köszönöm! :)

    ReplyDelete
  7. Boldog Blogszülinapot! :) Nagyon jó volt olvasni a soraidat :) További hosszú és örömökben teli blogolást kívánok :)

    ReplyDelete
  8. Nagyon jó volt ez a beszámoló! Tetszett! Jó blogolást a továbbiakban is! Boldog Szülinapot! És gratulálok a nyertesnek!

    ReplyDelete
  9. Boldog szülinapot a blognak és további örömteli posztolásokat kívánok! :)

    ReplyDelete
  10. Boldog blogszülinapot, és még jó sokat! :]

    ReplyDelete
  11. Még sok ilyen szülinapot és szebbnél szebb manikűröket kívánok :)

    ReplyDelete
  12. Nagyon boldog blogszülinapot! Gratulálok a nyertesnek is!
    Csak így tovább! :)

    ReplyDelete
  13. Boldog blogszülinapot és további jó blogolást!:))

    ReplyDelete
  14. Grarulálok a bloghoz és a szülinaphoz! :)

    ReplyDelete
  15. Gratulálok a nyertesnek. :)
    Nagyon megható bejegyzés volt... Az az igazi blogger, aki ilyen lelkes... :)

    ReplyDelete
  16. Azrail: Köszönöm! Örülök, hogy tetszett! :)

    Nail Judit: Köszönöm, és azt is, hogy elolvastad! :)

    zizitim: Köszönöm, nem lesz hiány a bejegyzésekben!

    Klaudia: Remélem még sok lesz! Köszi :)

    T. Andi: Nagyon-nagyon köszönöm! :)

    bokorbogi93: Köszönöm, igyekszem! :)

    Panka: Köszönöm, úgy lesz! ;)

    M.: Köszönöm!

    Yndre: Nagyon köszönöm! Most könnyek szöktek a szemembe, pedig megfogadtam, hogy nem szabad. :D

    ReplyDelete
  17. Gratulálok a blogszülinaphoz! Az első év telik el a leglassabban :)

    ReplyDelete
  18. Gratula a bloghoz! Én nagyon szeretem. Kívánom, hogy továbbra is ilyen fontos legen számodra, és ilyen sokat kapjál tőle!

    ReplyDelete
  19. Boldog blogszülinapot! És gratula Diinek. ;)

    ReplyDelete
  20. .gratulalok a blogodhoz, legyen meg sok oromed a blogolasban :)

    ReplyDelete
  21. Gratula a nyertesnek és neked is a szuper blogodhoz! :) Csodálatos érzés, mikor az ember olyasmivel foglalkozhat, amit szeret, ráadásul ebben még mások is örömüket lelik :)

    ReplyDelete
  22. Én is így vagyok ezekkel, ahogy Te leírtad! :) Boldog blogszülit és még sok továbbit kívánok! Gratu Dii-nek! :)

    ReplyDelete