4 February 2013

43. The 31 Day Nail Challenge - Day 11 - Polka Dots

Nemrég belevágtam ebbe a 31 napos kihívásba. Három fő részből áll a küldetés menete: Colors (színek), Patterns (minták), Inspiration (inspiráció). Az első rész már elkészült, a bejegyzések végén mindig feltüntetem az előző munkákat.


Ma elérkeztünk a 11. naphoz, ami már a minták csoportban szerepel. Ezen a napon a pöttyök kerülnek előtérbe. Ez a rész rögtön nagyon izgalmas témával indít. Annyi lehetőség tárul fel előttünk, hogy  akár órákig böngészhetünk a pöttyös körmök között, hogy inspirációhoz jussunk. Én is több képet átnéztem, mire kialakult, mit is akarok. Az utóbbi alkotások extra színesre sikeredtek, így inkább egy szín köré csoportosítottam a manikűrt.



Az alapszín nagyon sötét lila, de itt most inkább sötétbarnásnak tűnik. Erre pontoztam világos és sötétebb színű nude lakkal. A hüvelyk és a gyűrűs ujjamat jobban kidíszítettem. 



Nekem kifejezetten tetszik. Nyári estékre tökéletes. :) Folyamatosan a kis mintákat nézegetem. Nemrég bemutattam az egyik bejegyzésemben az új pontozómat, amit most próbáltam ki először, szóval az apróbb hibákért elnézést.



Nagyon megkedveltem, szóval valószínűleg többször is használni fogom, nagyon egyszerű a használata, de szerintem a legtöbben már kipróbáltátok. Ha még nem, akkor az Essence pultokon találtok pontozót, de ebay-en is meg tudjátok rendelni. Aki még nem nagy ebay-es, annak linkelek:


5 db pontozó, különböző méretű fejekkel, ingyen szállítással és azonnal megrendelhető, nem kell licitálni. Kb 560 Ft-ba kerül egyben, tehát nagyon megéri! :) 
Facebookos oldalamon feltettem egy kérdést, hogy van-e igény olyan bejegyzésre, ahol hasonlóan Ebay-ről linkelek nektek nail art-tal kapcsolatos dolgokat. Itt is megírhatjátok, ha van különleges kívánságotok ebben a témában!

A körömlakkok, amelyeket felhasználtam:


Essence Show Your Feet - 12 Midnight Glam
She Stylezone - 500
Essence Nude Glam - 03 Cookies & Cream (KIFUTÓ TERMÉK)

Nektek hogy tetszik ez a minta? :)



Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:

4 comments:

  1. Nagyon kis csini lett. Én konkrétan feketének néztem az alapot. :D
    Én eleinte gombostűvel pontoztam. =) Viszont nemrég rendeltem e-bayről rendes pontozókat, és oda vagyok értük.

    ReplyDelete
  2. Ez a körömlakk meghatározhatatlan :D Néha mély bordós színű, de most ezek mellett színek mellett sötétbarna. :D
    Én régen fogpiszkálót használtam, de most ez a pontozó tökéletes :)

    ReplyDelete
  3. Ötletes, pöttyös, imádom! :)

    ReplyDelete