24 February 2013

61. The 31 Day Nail Challenge - Day 21 - Inspired by a COLOR

A mai nappal elérkeztünk a 31 napos kihívás utolsó, harmadik szakaszához. A fő témakör az inspiráció lesz.


Az első témánk a színek inspirációja. Sokat gondolkoztam, hogy mi legyen, ami igazán szuper és nem annyira elcsépelt. Reggel első gondolatom egy ruhadarab színe volt. Régóta rajongok a Black Milk Clothing leggings-eiért, különösen az Aurora Skye Leggings fogott meg.


Egészen egyszerűen imádom! Azok a színek! Sajnos nincsen arra lehetőségem, hogy a ruhatáramban tudjam, de ha egyszer úgy adódik, biztosan megszerzem. :) Nos, nekem ezek a színek adták a mai manikűrköz az inspirációt.



Igyekeztem a tökéletes színeket összerakni, szerintem kicsit hasonlít. :D Alapnak festettem egy fehér réteget és szivacs segítségével vittem fel rá a színeke. A hideg lila színt úgy kevertem ki.



A gyűrűujjamra a fenyőket is megfestettem, amit a leggingen is láthattok. Nagyon nagy örömömre szolgál, hogy elkészíthettem ezt a manikűrt, vállalható, és meg tudom nektek mutatni! :)



Nekem igazán tetszik a végeredmény, és még a téli-tavaszi átmeneti időszakhoz is nagyon illik. Hidegek a színek, de mégis nagyon friss az összlép! :)

A színek, amelyeket felhasználtam:


She Stylezone - 372
Essence Colour & Go - 127 I Love Bad Boys
Essence Colour & Go - 74 Sure Azure
Moyra - 602
Moyra - 66
Essence Colour & Go - 24 Underwater

Nektek hogy tetszik a manikűr? Ismeritek a Black Milk Clothing-ot?


Eddigi munkáim a kihívásra:
Colors:

Ne feledjétek a nyereményjátékot sem!



Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:

7 comments:

  1. Nagyon szép lett, imádom :)

    ReplyDelete
  2. nagyon ügyes vagy, tetszik! :)

    ReplyDelete
  3. Szép lett! Tényleg jók ezek a színek. =)

    ReplyDelete
  4. Nagyon szep lett.a szineket hogy kevered ki?errol van leiras?
    Imadom a szinatmenetes kormoket:-)

    ReplyDelete
  5. Annyira tetszenek a színek! Nagyon jó lett! :)

    ReplyDelete