11 February 2013

49. Striped Nails Tutorial

Egy újabb tutorial bejegyzéssel készültem mára Nektek. Ahogyan ígértem a kihívás 12. napján megmutatom, hogyan is tudjátok elkészíteni azt a manikűrt. Minden túlzás nélkül állíthatom, hogy nagyon egyszerű. Bárki el tudja készíteni, csak egy kis türelem kell hozzá (és ne remegjen a kezed). 
Nézzük, mit is fogunk elkészíteni:


Tehát a csíkoké lesz a főszerep, de nem egyenként fogjuk megfesteni őket, hanem egy sokkal egyszerűbb módon. Egymásra fogjuk festeni az árnyalatokat.

A szükséges eszközök:


1. Alaplakk (Astor - Power 3)
2. Fedőlakk (Essence Sudio Nails - Better Than Gel Nails)
3. Ecset (Erre csak akkor van szükség, ha keskenyek a körmeid, és az utolsó színt, a legvékonyabbat nem tudod a körömlakk saját ecsetével felvinni.)


4. Nagyon sötét színű lakk (Essie - Bahama Mama)
5. Egy nem túl sötét szín (Manhattan Freaky Friday - 56L)
6. Világos szín (Rimmel - 292 Sorbet So Good)
7. Nagyon világos szín (Essence Nude Glam - 04 Iced Latte)

Négy darab körömlakkot kell kiválasztanunk, amelyek AZONOS árnyalatúak, de egyre világosodnak. Teljesen mindegy, hogy világosból lesz sötét, vagy sötétből lesz világos. A színek sora is végtelen, de a végén teszek be nektek pár színmintát (kicsit olyanok, mint a festékminták, mielőtt valaki a lakást akarja kidekorálni. :D )

1. Lépés - Alapozás


Mint minden körömfestésnél, itt is az alaplakkal kell kezdeni. Tartósabbá teszi a manikűrünket, erősíti a körmünket, és azok nem fognak elszíneződni a körömlakkoktól. Meg kell várni, amíg teljesen megszárad, utána kezdődhet is a móka!

2. Lépés - 1. szín


Én azt a lehetőséget választottam, hogy sötéttel kezdek, és így haladok az egyre világosabb színek felé. Ennek csak annyi a hátránya, hogy az erre épülő színeket jól kell felvinni, ne üssön át az alatta lévő. Két réteggel vittem fel, hagytam teljesen megszáradni.

3. Lépés - 2. szín


Az első színünkre úgy kell ráfesteni a másodikat, hogy az teljesen fedjen (nekem mindenhol 2 réteg), és a szélénél hagyjuk kilógni az előzőt. Így máris lett két csíkunk. Itt is teljesen meg kell száradnia a körömlakknak.

4. Lépés - 3. szín


Jön a 3. színünk, amit szintén úgy kell felvinnünk, hogy kilógjon az alatta lévő szín mindkét oldalon. Természetesen én beleválasztottam abba a színbe, aminek az ecsete rettentően széles, így eléggé ügyeskednem kellett... :D Két réteg kell ebből is, és meg kell várnunk, amíg megszárad. A rétegeknek nem kell nagyon vastagnak lenni, csak fedje az alsó színt.

5. Lépés - 4. szín


Az utolsó színünknél az ecset keskenyebbik oldalát kell használnunk, így tudjuk szépen vékonyan felvinni. Akinek nem sikerül, itt vegye kezébe az ecsetet, ami jó vékony legyen, úgy könnyebben tudja meghúzni a csíkot. 
Ezzel maga a díszítés készen is van. Meg kell várnunk, amíg teljesen megszárad, aztán jöhet az utolsó lépés.

6. Lépés - Fedőlakk


Ahhoz, hogy a manikűrünk teljesen egységessé váljon fedőlakkra is szükségünk lesz. Amint ez megvan, készen is vagyunk. :) Ahogy a fedőlakk neve írja, "Jobb, mint a gél lakk", erről annyit, hogy többen is rákérdeztek, hogy kinél csináltattam, és géllakk-e. :D 

Ahogy ígértem, készítettem nektek pár színmintát:


Remélem tényleg nem volt nehéz elkészíteni, és Nektek is legalább annyira tetszik, mint nekem!
Ha elkészítetted, akkor nyugodtan mutasd meg nekem is, fényképezd le, és küldd el e-mailben! :)

mariasnail11@gmail.com

Ki az aki kedvet kapott? :)


Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:


3 comments:

  1. En tegnap mostam le az ombre lakkozat,de en mäshogy csinältam.(mindegyik köromre csillogos arnyalat került rozsaszinben )Sara

    ReplyDelete
    Replies
    1. A körömlakkok színe lényegében teljesen mindegy, csak egy (vagy hasonló) árnyalat legyen. Itt a technika az, ami főszerepet kapott, ugyanis ez tényleg nagyon egyszerű, de nagyszerű manikűr. :)
      Ha készült róla kép, szívesen megnézem! :)

      Delete
  2. nagyon tetszik! :) baromi mutatós! :D

    ReplyDelete