7 February 2013

46. Körömdíszítés? Rendelj Ebay-ről!

Ahogy ígértem az előző bejegyzésemben, ami az ebayezésről szólt, összegyűjtöttem nektek pár olyan körömdíszítéssel kapcsolatos termékeket, amelyeket ti is meg tudtok rendelni pár száz forintért. Igaz mivel a legtöbb Hong-Kong-ból jön 20-30 nap is eltelhet, amíg megérkezik, de azt hiszem ilyen árak mellett ki lehet bírni, és végül mindig nagy meglepetés, amikor megérkezik a csomag. :)

Amire mindig nagyon kell figyelni, hogy az eladónak a visszajelzése 98-100%-os legyen. Ez azért is nagyon fontos, mert így tudhatjuk, hogy amit megrendelünk, az nagy valószínűséggel meg is fog érkezni. A megrendeléseknél, mindig mutatja, hogy mikor adták postára. Ha bármi problémánk van, mindig írhatunk levelet az eladónak, amiben tudnak, mindig készségesen segítenek.

Én általában beállítom, hogy „Buy it now” és „Free shipping”, de sajnos ezt nem mindig lehet kivitelezni, Angliából, Usa-ból, egyéb országokból általában van szállítási költség.
Nos, akkor nézzük miket szedtem össze nektek ebbe a bejegyzésbe (bármi kérésetek van, írjátok meg, ha összegyűlik pár tipp, írok még egy bejegyzést):

Díszítő csíkok (striping tape)


Igen kedvelt formája a díszítésnek a különböző csíkok. 1-3 dollárért már a miénk is lehet. Én is megrendeltem ezeket, de még nem érkeztek meg. Ebben a csomagban 10 db van, nekem ez bőven elég.
Ingyen szállítási költség, kitűnő értékelés, $1,36 ~ 305 Ft.



Ebben már 30 darab van, aki tényleg minden félét szeretne, annak ez a megfelelő. Itt is ingyenes a szállítás és az eladó értékelése is megfelelő. $ 2,87 ~ 575 Ft ez a csomag. 

Díszítő kövek (rhinstones)





Ez is egy olyan kellék, ami nagyon szépen mutat a körmeinken, és sosem elég. Ebben a csomagban 3000 db különböző színű követ találunk. Én ezt rendeltem meg, nekem bőven elég. Szállítás ingyenes, jó értékelés, $ 2,02 ~ 455 Ft.




Na, ez már a brutális adag. :D 20000 db kövecske egy csomagban. Sima egyszerű díszítések, ezek nem színesek. Akinek tényleg nagy mennyiségre van szüksége, annak ezt ajánlom. Itt is ingyenes a szállítás, az eladó is jó értékeléssel rendelkezik, $ 3,37 ~ 750 Ft-ért a miénk lehet.


Plüssporok (Flocking powder)




Ebből egyet hoztam nektek, ugyanis több helyen egyenként tudjátok megrendelni, itt viszont egy csomagban 12 db van, és alapszíneket tartalmaz. Nem hiszem, hogy ebből az őrületből több kellene, én is csak ezt rendeltem meg. Ingyenes szállítás, jó visszajelzés, $ 2,14 ~ 428 Ft.

Glitterek (glitter)



Na, ez a giga-pack. 72 db, ebből 12 kaviár. Ez az álom. Tartalmaz 12 nagy glittert, 12 db kaviárt, 12 csík glittert, 12 apró glittert, 12 négyzet alakú glittert és 12 tört kagylót. Én ezt a csomagot tervezem beszerezni, ugyanis ebből gyönyörű franken lakkokat lehet készíteni, és kb örökre elég, magán célra. A szállítás ingyenes, jó a visszajelzés, és szerintem az ár is megfelelő: $ 10,15 ~ 2337 Ft



Ez már egy kisebb csomag. „Csak” 12 db apró szemű glittert tartalmaz. Ebből is szép kis körömlakkokat és díszítéseket lehet készíteni. Ingyenes szállítás, jó visszajelzés, $ 2,82 ~ 635 Ft.

Gumirudacskák (fimo canes)





Itt aztán tényleg sok közül lehet válogatni. Egy-egy csomag $ 2,99 ~ 670 Ft. A szállítás itt is ingyenes. Szikével szép vékony kis szeleteket tudunk vágni, majd ezekkel díszíteni. Ha ügyesek vagyunk, nagyon szép manikűröket lehet megcsinálni ezekkel a gumirudakkal. Nekem egyedül a gyümölcsösek lopták be magukat a szívembe.


Összegzés



Végül számoljuk ki, ha ezekből (a kisebb csomagokat) megrendeljük, hogyan is jövünk ki pénzügyileg. Csak, hogy lássátok mennyire megéri. Egy jó időre le van a gondunk ezekkel.

Díszítő csíkok: $1,36 ~ 305 Ft
Díszítő kövek: $ 2,02 ~ 455 Ft
Plüsspor: $ 2,14 ~ 428 Ft
Glitter: $ 2,82 ~ 635 Ft
Gumirudak: $ 2,99 ~ 670 Ft

Összesen: $ 11,33 ~ 2493 Ft

Végeredményben ez nem egy vészes összeg ennyi díszítésért. Ha bármi más érdekel benneteket, és nem találjátok, nyugodtan írjatok, és megpróbálok segíteni, keresgélni.
Remélem hasznosnak találtátok a posztot, és segítséget tudtam nyújtani nektek.


Ti szoktatok Ebay-ről rendelni? Kedvelitek ezt a vásárlási formát?



Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:




19 comments:

  1. Én szoktam rendelgetni eBayről ilyeneket, van egy köves karikám, meg csíkokat is rendeltem, bár még nem tudok bánni sajnos velük. A következő etapban jönnek majd a kaviáros cuccok és a műszempillák, és ha egyszer elfogynak a köveim, akkor tuti ezt a 3000 db-os csomagot fogom rendelni. :D Körömlakkot is rendeltem már, méghozzá Essie mini szetteket.

    ReplyDelete
  2. Néztem én is a körömlakkokat, de sokat olcsóbban meg lehet rendelni webshopokból. :(
    Amúgy én is várok most pár csomagot... :D

    ReplyDelete
  3. Én is mostanában rendeltem e-bayről. Év elejéig e-bay szűz voltam. :D
    Már megjött egy része a cuccoknak, de még a felére várok. Megjöttek a pontozók, a mágnesek és a díszítő csíkok. Még várom az ecseteket, a plüssport és a kaviárt. :D
    Gumirudat és strasszot már vagy éve vettem a vateráról, akkor még nem mertem külföldről rendelni, akkor kezdtem a netes vásárlást, nem akartam egyből a mély vízbe ugrani. :D
    A kisebb és nagyobb csillámaimat meg már nem is tudom honnan vannak. :D

    ReplyDelete
  4. húú. én szinte mindig ebay-ről rendelem a körmös cuccaimat. :)
    már januárban kaptam 4 csomagot is. most gyűjtök egy kis pénzt, hogy aztán mégtöbb szépséget tudjak rendelni. :)

    ReplyDelete
  5. Én is nem rég éreztem rá az ízére, és mindig lehet találni valami újat. :D

    ReplyDelete
  6. Isten áldjon ezért a postért!!! Végre valaki összeszedi az alapokat :D Köszii! :)

    ReplyDelete
  7. :DDDD Reméltem, hogy tetszeni fog nektek, de ez csak az első adag! Már összegyűjtöttem a következőt, csak annyi minden van már, hogy szépen sorban kerülnek ki! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pontozó is lesz benne? :)) legyen!! :$
      ebből jöhet annyi, amennyit csak hasznosnak gondolsz! :)

      Delete
  8. Ha Hong-Kongból, vagy Kínából rendelsz nem kell vámot fizetni? Teljesen ingyenes, vagy, hogy működik. Nem teljesen értem. :/

    ReplyDelete
  9. Vámot csak egy bizonyos összeg felett kell fizetni., azt is akkor, ha egyszerre egy embertől rendelsz akkora értékben. Ha több embertől külön-külön kisebb értékben, akkor nem.
    Azért nem is írtam erről, mivel ezek kisebb tételek, így nem érvényes rájuk. :)
    Remélem tudtam segíteni! :)

    ReplyDelete
  10. na, pont most akartam megrendelni az a 72 darabos glitter készletet, és már nincs. :(
    hát most nagyon szomi lettem. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm, hogy szóltál! :) Azonnal kerestem másikat, és kicseréltem. Annyi a különbség, hogy ez 12 tört kagylót tartalmaz 12 csillám helyett, és sajnos egy kicsit drágább is:( Pontosan $ 6-ral, így 3805 Ft. De még így is nagyon megéri az árát szerintem! Amint látom, hogy újra van az a csomag, visszateszem a kedvezőbb árút! :)

      Delete
    2. nem drága így sem, viszont sajnálom, hogy a csillám helyett törtkagyló van benne, mert múltkor rendeltem törtkagylót. még várok egy picit, azt mondta tesóm, hogy szerinte olyan 3-4 hét múlva megint felszokták rakni azokat az árukat, amik elfogytak. hát reménykedjünk. :)

      Delete
    3. Igen, általában úgy van! :) Majd én is nézem, hogy ha van, írok emailt! :)

      Delete
  11. Nagyon hasznos bejegyzés, főleg a 20000 db-os kövecskék... :D Itthon a boltokban 50db követ vesztegetnek 700 Ft körül...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, sajnos nagyon magasak az árak itthon :(
      Amit én rendeltem díszítő kövek, otthoni felhasználásra, pár napos manikűrökre tökéletesek! :)

      Delete