2 February 2016

438. Monthly favourites - January 2016






Nuxe – Multi-purpose Dry Oil: This is my favourite beauty-oil so far. I love the smell of it, the texture and everything. It is such an amazing thing. I used it only on my hair so I don’t really know how it works on my body or on my face. Nuxe dry oil makes my hair sooo soft and shiny without any bad feeling. It is not too heavy for me and for my oily hair, luckily.

Müller make-up sponge: I do not know the original beauty blender but I wanted to try something similar. This one looked good, and not that expensive so I gave it a try. Aaaand it works on me. I’m sure it is not that good than the original one and sometimes I feel like it absorbs too much foundation, but I can apply it very easily. Also my concealer and the creamy highlighters. so for me it is very good. :)


Nuxe – Multi-purpose Dry Oil: Ez az egyik kedvenc olajam, amit eddig próbáltam. Egyszerűen imádom az illatát, az állagát, mindent. Hihetetlenül jó és jól működő termék. Eddig ugyan még csak a hajamon használtam, nem tudom mit tenne a bőrömmel/arcommal, de a hajam teljesen puha és fényes lett mindenféle rossz mellékhatások nélkül. Szerencsére még az é zsíros hajamat se nehezíti el. 

Müller make-up sponge: Nem volt még szerencsém az eredeti beauty blender-hez, de ki szerette volna próbálni valami hasonlót, így a mülleres verzióra esett a választásom. Nem volt egyáltalán drága, így gondoltam megér egy próbát. Rajtam teljesen jól működik, és meg vagyok elégedve azzal. amit tud még úgy is, hogy valószínűleg nincsen olyan jó, mint az eredeti. Néha úgy érzem, hogy túl sok alapozót nyel el, de legalább egyenletesen és szépen fel tudom vinni az alapozómat, a korrektoromat és a krémes highlightereimet. 



KIKO LusciousCream Lipstick – 514: I love this intense magenta colour sooo much. *-* It was on sale (what a big surprise) and I had to take it. It has such a creamy formula and it doesn’t make my lips dry. I’m a little bit of a lipstick addict too so I always need to try new ones.

L’OREAL Infallible lip gloss – 206 For The Ladies: I don’t like lip glosses very much but I always need at least one with a soft colour when I wear smoky eyes. This one is really good with it. It is not vivid and brutal on the lips it just makes them shiny with a little pinky tone and it is longlasting.

Catrice Liquid Camouflage – 020 Light Beige: I was hunting so much for this. I checked every possible places to get this one or the other shade (it doesn’t really matter for me) but it was impossible. Hungary ran out of this product. Seriously. I was more than mad. Luckily, I found it in the Netherlands (Woohoo!) so I didn’t need to kill anybody. :D Something completely different. One women stole a tone of tester products from that drugstore. It was funny but also annoying. I hate this kind of people. What if I want to try something on my arms??? Then how? -.-


KIKO LusciousCream Lipstick – 514: Egyszerűen oda meg vissza vagyok ezért a csodás intenzív magenta színért. *-* Ez is akciós volt (meglepetéééés)és muszáj volt elhoznom. Olyan finom, krémes formulája van, hogy csak na és nem is szárítja ki az ajkaimat. Sajnos egyfajta rúzsfüggőség is mondható rám, szóval szeretek kísérletezgetni.

L’OREAL Infallible lip gloss – 206 For The Ladies: Viszont a szájfényekért annyira nem vagyok oda (maximum az ilyen lágy színekért). Ennek ellenére mindig szükségem van egyre, ami tökéletes kiegészítője a füstös szemsminknek. Ez pedig pont olyan. Nem túl feltűnő, élénk szín, csak csillogó, szupertartós és enyhe pinkes/természeres színt kölcsönöz az ajkaimnak. 

Catrice Liquid Camouflage – 020 Light Beige: Ez az a termék, amiért annyit vadásztam, hogy azt le sem lehet írni. Illetve igen. Az összes lelőhelyet, ami csak az utamba került megnéztem miattuk, már az sem érdekelt melyik árnyalat, de egyszerűen nem lehet beszerezni Magyarországon. Nem viccelek. Néztem Budapest több pontján, Győrött, Tatabányán, Tatán. Ahol csak megfordultam és SEMMI. Kicsit sem volt frusztráló. Aztán végül is megtaláltam Hollandiába (Woohoo!) szóval nem kellett senkit sem megfojtani érte. Mellékesen, volt egy nő a drogériában, amikor ezt vettem, aki minden félét ott próbálgatott, és ami tetszett neki, annak a teszterjét szépen zsebre tette. Egyszerre volt nevetséges, és idegesítő is. Mi van, ha valamit ki szeretnék próbálni a karomon?... -.-


I will write whole posts about these nail products but I couldn’t leave them out from the favourites. They are that great.

UNT Ready to Take off Peel off base: Definitely the best peel off base ever. I cannot imagine my life without this product anymore. It makes writing my blog so easily and I love it so much. Soon soon soon on the blog!


KIKO Nail cuticle Scrub & Care Pen and Nourishing Oil: They were on sale and my curious side won and I’m very happy with it. They just work so perfectly. I had to go back to the store and buy two-two more package. 


Ezekről önálló bejegyzésekben is fogok beszélni nektek, de egyszerűen nem hagyhattam ki őket, annyira belopták magukat a szívembe. 

UNT Ready to Take off Peel off base: Ez a leges legjobb lehúzható alaplakk, amit valaha próbáltam, minden túlzás nélkül. Már az életemet sem tudom elképzelni nélküle. Annyira megkönnyíti a blogolást, hogy csak na. *-* Hamarosan!
e
KIKO Nail cuticle Scrub & Care Pen and Nourishing Oil: Ezek is akciós termékek voltak, és a kíváncsiság ismét felülkerekedett rajtam, így elhoztam egyet-egyet belőlük. Azóta kipróbáltam őket és vissza kellett mennem még kettő-kettő darabért, annyira beváltak. 


Which products were your favourites in January?
Nektek mik voltak a kedvenc termékeitek januárban?



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram   




4 comments:

  1. Az a KIKO rúzs, úristen.... az hogy akciós volt azt jelenti hogy nem az állandó kollekció része? Mire eljutok Olaszországba, lehet hogy már nem lesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az allando kollekcio resze volt. Most jott rengeteg uj ruzs (illetve meg osszel), szoval lehet mar nem lesz kint. Nem tudom, de hidd el van vagy 200 ruzsuk, ha nem tobb az allando kinalatban, es majdnem az osszeset elfogadnam. *_* Biztosan lesz, ami meg igy tetszik. ;)

      Delete
    2. Ja, persze, nyilván nem fogok üres kézzel eljönni :D

      Delete
  2. Nekem is van egy hajolajam, imádom, a fodrásztól vettem, teljesen beszívja a hajam, de hogy milyen márka, hm, boltban nem kapható.

    ReplyDelete