8 April 2014

340. China Glaze Flourish - At Vase Value

Remélem nem unjátok már a china Glaze körömlakkokat, ugyanis rengeteg van még a tarsolyomban. :) Köztük a mai alanyunk is, ami a legújabb tavaszi kollekcióból való. Kicsit fura érzések kavarognak bennem, ahogyan ezt már a Grass is Lime Greener-nél is olvashattátok, ugyanis csodás színek, de nem megfelelő minőségűek. Ma kiderül, hogy erre is igaz-e... :)

China Glaze Flourish - At Vase Value


A szokásos CG üvegünk egy csodás halvány, pasztell kéket tartalmaz (habár bizonyos fénynél nagyon is élénk), aminek egy nagyon kicsit türkizes árnyalata van. Első körben nem annyira fogott meg a lakk, csak úgy elbújt a tudatom legmélyére, aztán szépen lassan tört a felszínre. Végül nem bírtam neki ellenállni, mert egyre szebbnek gondoltam, és meg kellett rendelnem. Mint egy rossz függő, úgy írom... :D Szóval Mivel világos szín, így nagyon reméltem, hogy jóban leszünk, amikor felviszem.



Van egy nagyon jó hírem! Két rétegben már fed, de ehhez két vastagabbat kell felvinni. A száradása átlagosnak mondható. Azonban mindenképpen kell rá fedőlakk, mert nem annyira egyenletes a végeredmény (bár sokkal jobb, mint a zöld társánál.). 



Maga a szín tényleg eszméletlenül csodálatos! Olyan, mint amikor nyáron egy tökéletes napsütéses időben feltekintünk az égre. Nem is tudom, hogy miért nem éreztem ezt első pillantásra. Talán pont nem voltam kék-passzban. Már tökéletesen megértem azokat, akik erre a lakkra vártak a legjobban. Több kombinációt is terveztem hozzá, szóval remélem utolérem magamat, és már hozhatom is őket nektek. :) 


Összességében egy csodás színű körömlakkról van szó, ami minőségben kicsit jobb, mint a másik kipróbált körömlakk. A tartóssága is egy leheletnyit jobb, talán tovább bírta a kiképzést. Azonban fürdésnél őt is egyben le tudtam szedni (de kezdem azt hinni, hogy ez majdnem minden lakkomnál így van már... ). 






Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 



11 comments:

  1. Kár, hogy fürdésnél leválik a körmödről,pedig baromi jó színe van! :)

    ReplyDelete
  2. Isteni a színe!!!! Tipikus nyári, én is akarok egy ilyen lakkot :) Remélhetőleg az én ritkábban festett körmeimen jobban bírja.

    ReplyDelete
  3. jól van, fájdítsd csak a szívemet :( :P

    ReplyDelete
  4. Gyonyoru a szine! Szerintem ez a koromlakk egyetlen egy nonek a gyulytemenyebol sem szabad hianyozzon!

    ReplyDelete
  5. Ez a lakk nekem is megvan és mostanában nagyon sokat használom. Szerintem elég tartós is, én nem vettem észre, hogy hamarabb megkopna vagy leválna a körmömről mint más körömlakkok. Nekem ilyen "egyben lehúzhatós" problémám akkor van, hogyha rossz az alaplakk.

    ReplyDelete
  6. Mimi: lehet az volt a gond, hogy túl sokáig áztam a vízben. Bár van olyan lakk, aminél így sem mutatkozik ez.

    Fleur: en is oda vagyok a színéért! Viszont sajnos nem attól függ egy lakk életkora, hogy milyen gyakran festünk körmöt. :( A nagy furdesem előtt viszont nem pattogott, így szerintem inkább csak azt kell kerülni. :)

    Lora: ne haragudj. :( Majd együtt megvesszük a tiéd is. ;)

    Manases Andrea: tökéletesen egyetértek veled!!! :)

    Moon Angel: ugye? *-*

    Yndre: Sajnos csak pár körömlakkomnál fordul ez elő, pedig ugyan azt az alaplakkot használom. :( Fürdésen kívül nekem sem volt vele gondom.

    Bokorbogi93: Ne is mondd! <3

    Elíz, Csipkelány, Manna: Tényleg csodálatos! :)

    ReplyDelete