10 April 2014

341. The Red Tulip

Holnap, azaz április 11-én lesz a parkinson-kór napja világszerte. Ennek alkalmából az egyik honlapon meghirdettek egy olyan "versenyt", ahová ehhez kapcsolódóan kellett manikűröket elkészíteni. Természetesen én is kaptam az alkalmon, és azonnal el is készítettem a saját alkotásomat, amint lehetett. Mai bejegyzésben erről nézhettek meg pár képet, és olvashattok néhány sort.

The Red Tulip


Maga a parkinson-kór egyébként egy lassan előrehaladó idegrendszeri betegség, ami általában idősebb korban alakul ki. Ez egy agyban végbemenő károsodás, amely a finom mozgásra van hatással. Ebből következik, hogy a főbb tünetei a remegés, izommerevség, lassúság. Általában a mozgás megkezdése okoz nehézségeket. Természetesen kezelhető gyógyszerrel és műtéttel is. Mivel az egyik nagyszülőmnél is jelentkezett ez a betegség, így még inkább fontosnak éreztem azt, hogy erre a napra elkészítsek egy manikűrt, és ezzel részt vegyek ezen a kis játékon. 
A parkinson-kór napján két szimbólum is jelen van. Az egyik az a piros tulipán, a másik pedig a kék szalag. Én az előbbit választottam, és ezt ábrázoltam a körmeimen (több-kevesebb sikerrel, haha). 



Először az Essence Nail Candies 04 Sweets For The Sweet árnyalatával és a Lovely Moulin Rouge Nr 20-as fedőlakkjával egy glitter sandvich alapot készítettem. Erről a technikáról egyébként készültem külön tutorial bejegyzéssel is, így ott le fogok írni mindent lépésről lépése. Amint megszáradt ez az alap (fedőlakkal kicsit rá is segítettem), elővettem az akril festékeket, és az ecseteket. Megfestettem a füves körömvégeket, majd a piros tulipánokat is. Végül azokat is fedőlakkal fixáltam.



Az eredménnyel most tényleg nagyon elégedett voltam, sok időt áldoztam rá, és szerintem egész szépre sikerültek a kis tulipánok is. Annyira megtetszett, hogy pár napig fent is hagytam magamon. :)

Remélem nem gond, hogy ilyen bejegyzéssel is jelentkeztem nektek, de úgy gondolom, hogy a körömlakkozást is össze lehet kötni ilyen témákkal. Plusz ha már elkészítettem, akkor nem csak a "versenyhez" töltöm fel, hanem ide is. Elvégre egy tavaszi manikűrnek is elmegy. :)




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 



8 comments:

  1. Sok siket a versenyen, en nekem nem volt idom ehhez a temahoz kesziteni manikurt, pedig nagyon szerettem volna.
    A kis tulipanok nagyon jol mutatnak a kormeiden!

    ReplyDelete
  2. nagyon aranyos tulipánok :)

    ReplyDelete
  3. Nagyon szuper, tényleg igazi Holland minta... :)

    ReplyDelete
  4. Nekem kifejezetten tetszik! :D

    ReplyDelete
  5. Persze, hogy nem baj :) Szépek lettek a tulipánok! :)

    ReplyDelete