16 April 2014

345. IsaDora Sugar Nails - 134 Bon Bon

Nem csinálok belőle nagy titkot, hogy a mai körömlakk márkája az egyik kedvencem. A minősége tökéletes, az ecseténél kívánni sem lehetne jobbat, és a színek is eszméletlen káprázatosak. Minden szezonban naprakészek, és olyan cukiságokkal tudnak előállni, hogy csak na. Ilyen lesz a mai teszt is. 

IsaDora Sugar Nails - 134 Bon Bon


Az IsaDora megállás nélkül löki nekünk a csodásabbnál csodásabb homok hatású körömlakkokat. Nem állítom, hogy mindegyik teljesen egyedi, megvannak az alternatívák, sok esetben olcsóbban is, de mégiscsak ez egy IsaDora. A mostani színűnk (amit nem értem miért változtatott meg a kezdőképen a blogger) egy halvány rózsaszín, ami tele van fehér csillogással. Tavasszal elegáns viseletet kölcsönöz minden hölgynek, de ezt alá is tudom nektek támasztani. ;)



Egyszerűen szemet kápráztatóan szép! Két rétegben használtam, erősebb fényben azért átsejlenek a körömvégek, de nekem most ebben a formában tetszett nagyon. Azt is el tudom képzelni, hogy egy halványabb rózsaszínre viszem fel a későbbiekben. Természetesen csak azért, hogy minél tovább megmaradjon ez a pár ml. *-*



Annyira bájos, annyira cukorkás, hogy ezt is minden nőnek kötelezővé tenném a gyűjteményében. Bármilyen alkalomra tökéletes. Mivel csillogó, így buliba is alkalmas, de szerencsére ez nem annyira harsány, így egy komolyabb eseményen is megállja a helyét. Én mondjuk a hétköznapjaimba is szeretek belecsempészni ilyen szépségeket, így bármikor képes vagyok viselni. :)




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 




5 comments: