28 April 2014

348. OPI - Push and Shove

Ez az! Újra le tudtam ülni, és bejegyzést készíteni nektek. :) Remélem többre is lesz időm, de ha mégsem, akkor itt van ez, egy igazán különleges körömlakkról. Akik nagyon fanatikusak, esetleg a kifutók világát is figyelemmel kísérik, azok tudják, hogy már pár éve nagyon menőnek számít a metál finisű köröm. Matricákkal már egészen a csúcsig is elérnek ezek, de persze már nagyon vártuk, hogy körömlakkal is el lehessen érni hasonlóakat. Nos, az OPI mindezt megpróbálta a Gwen Stefani kollekciójában. 

OPI - Push and Shove



Maga a dobozka, ami a 15 ml-es körömlakkon van, tartalmaz egy mini (3,75 ml) alaplakkot is. Amit nem értek, hogy miért ilyen kicsit adtak hozzá... Elvégre ha ez elfogy, akkor már nem lehetne vele olyan hatást elérni, amit szeretnénk. Mondjuk mivel én kísérletezős típus vagyok, így biztosan megkeresem majd azt, amivel szintén működik. 
Röviden, pontokba szedve leírom nektek, hogy én hogyan használtam ezt a körömlakkot.
  1. Formára reszeltem a körmeimet, majd egy polírozós pufi segítségével fényesre és (nagyjából) teljesen simára csiszoltam azok felületeit.
  2. Teljesen megtisztítottam, hogy a legkisebb szennyeződés is eltávolodjon, így nem fogja elcsúfítani a végeredményt.
  3. Felvittem egy réteget a speciális alaplakkból, majd megvártam, amíg tényleg teljesen (kopogósra) megszáradt.
  4. Végül erre vittem fel egy réteget az ezüst színű lakkból, és vártam a csodát.
Mikor elkezdett megszáradni, akkor az államat úgy kellett felszedni a földről. Tudtam én, hogy látványos lesz, sokat is olvastam róla, de nem gondoltam, hogy ennyire, és ilyen gyorsan végbemegy ez a folyamat. A további képeken a végeredményt is megsasolhatjátok.






Egyszerűen MESÉS! *-* Igaz, nem teljesen tükröződik, valószínűleg gél lakkon, vagy műkörmön a végeredmény is szebb, de nekem így is rettenetesen tetszik. Az árnyékokat nagyon szépen visszaadja, viszont a hibákat is tökéletesen kiemeli. Látszik az én körmeimen is, hogy a csiszolás nem volt a legtökéletesebb, de ez élőben szinte egyáltalán nem látszik, és nem is zavaró. Tartósság szempontjából nem a legjobb, ugyanis már fél nap után kezd kopni, de ahogyan a dobozon is írva van, ez csak egy "egy éjszakás kaland". Ami a felvitelt illeti... Hihetetlenül körültekintőnek kell lennünk, ugyanis meg tud látszani a végeredményen, ha nem kentük el egyenletesen, vagy nagyon csíkosra húztuk. Ilyen esetben ha teljesen megszáradt tehetünk rá még egy réteget, de nekem akkor már csúnyácskább lett. 


Összességében mindenképpen megéri a szenvedést, és az időt ez a körömlakk. Nagyon szép króm hatást érhetünk el vele, és messziről tényleg eléggé vadító. Én már kíváncsian várom, hogy előjönnek-e más színekkel is (arany, rosegold, stb.), ugyanis szerintem arra is lenne kereslet. :)



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 




11 comments:

  1. Nagyon tetszik, de nekem ez túúúl macerás. :D Néha a sima lakk is kihívást jelent, nem még egy ilyen. Szóval megemelem a kalapomat előtted! :D

    ReplyDelete
  2. Aha, fél nap után elkezd kopni, hát ez nekem macerás, de fanatikusoknak biztos kötelező :)

    ReplyDelete
  3. Nagyon szép, e én kitépném a hajamat, mire ez valahogy felkenném a körmeimre. :D

    ReplyDelete
  4. Nekem is nagyon tetszik, de sok blogon olvastam, hogy nagyon macerás és miden hibát kiemel, úgyhogy ezt inkább passzoltam...

    ReplyDelete
  5. Nagyon jól néz ki rajtad, biztos feltűnő és messziről "világít" :) Engem is megkísértett, de inkább lemondtam róla.

    ReplyDelete
  6. Nagyon vagány, de én sem szenvednék vele ennyit, pedig tényleg jól lehet vele vadítani :)

    ReplyDelete
  7. A tartósságáról tudsz valamit mondani? olvastam olyan blogbejegyzést is, ahol az írónak 4 órával később már kopott le a lakk.

    ReplyDelete
  8. Nekem is tetszik, de nem igazán érné meg nekem a szenvedést, főleg, hogy csak egy éjszakás kaland :)

    ReplyDelete
  9. En nekem is megvan ez a koromlakkom, de amennyire vagytam ra, nagy hatassal nem volt ram amikor hasznalni kezdtem. Valoban a kromozott tukrozodes gyonyoru, de sajnos nagyon csuful kiemeli a hibakat es egy napi hasznalat utan kezd lekopni. Tudom, hogy ez a dobozon is meg van jegyezve, de megis, mindha tobbre szamitottam!
    Maskulonben nagyon jol mutat a kormeiden!

    ReplyDelete
  10. Imádom ezt a lakkot! *-* Az első próbálkozás után legszívesebben kidobtam volna a kukába, annyira nehéz volt bánni vele. De nem adtam fel, újra és újra megpróbáltam, és mostmár tökéletesen elégedett vagyok vele. Amúgy próbáltam másik alaplakkal (Miss Sporty Whitener) és ugyanúgy néz ki. Persze gél lakkon a legszebb, mert annak szép sima a felszíne. :)

    ReplyDelete
  11. Moon Angel: Hát igen, sajnos elég macerás, de nekem mindenképpen megérte. :)

    Audrey80: Úgy van! Ezt csakis a fanatikusok fogadják el. :D

    Ági Niceties: Szerintem nálam is megadta magát pár hajszálam, amikor végre sikerült ezt a végeredményt prezentálnom. :)

    Yndre: Igen, ahogy látod nálam is látszik egy-két hiba. :( De szerencsére ez csak ilyen közelről megfigyelhető.

    Hatás Lakk: Engem is sokáig kísértett, végül csak rábeszéltem magamat.

    Megaera: Nekem megérte, ha egyszer eltalálja valaki a használatát, akkor utána már sima ügy. :)

    suzie: Igen, írtam is, hogy fél nap után már elkezdett kopni. Nyilván ez attól is függ, mennyire van igénybe véve.

    Elíz: Nekem mindenképpen megérte. *-*

    Manases Andrea: Sajnos ez a hátránya, de a végeredmény tudatában kompromisszumot lehet kötni. :)

    Rio Blake: Én is próbálgatom majd később más alaplakkokkal is, remélem azokon is jól fog működni.

    ReplyDelete