21 April 2014

347. Rimmel 60 Seconds - 842 Too Cool To Tango + Essence Effect Nail Polish - Holo Jewels - 12 Bejeweld

Először is azzal kezdeném, hogy mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket kívánok! Már amennyi még hátra van belőle... :) Ráadásul nekem ma van a 23. születésnapom, de az ajándékaim otthon várnak (már csak két hét! ^^), szóval arra még várnom kell egy kicsit. Magamnak is rendeltem pár meglepit, alig várom már, hogy kibontsam a dobozokat. No, de nekem egy kicsit zsúfoltra sikerültek most ezek a napok, egy költözésen már túl is vagyok, de most leültem, és írok nektek egy bejegyzést. Pár napig nem ügyködtem itt a blogon, és már rendesen hiányzott... Nem ígérem még mindig a minden második napot, azt hiszem ahhoz még kell egy kis idő. 

De jöjjenek a mai nap főszereplői. Egyszerre két lakkot is hoztam mára, ami mind a tavaszhoz, mind ehhez a vizes naphoz illik. Azt hiszem ha nem is esik otthon az eső, akkor a női társaim nagyon jól tudják miért ezt a jelzőt írtam. ;)

Rimmel 60 Seconds - 842 Too Cool To Tango  +  Essence Effect Nail Polish - Holo Jewels - 12 Bejeweld



Too Coll To Tango: Tavaly söpört végig ez a körömlakk a bloggerek körében, de én akármikor kerestem, nem találtam meg a Rimmel pultján. Aztán csak sikerült rálelnem, és nem is tartott sokáig, hogy a kosaramba kerüljön. Csodás égszín kék, amely nem csak az üvegben, de a körmökön is gyönyörűen néz ki. 

Bejeweld: Ez a fedőlakk a legutóbbi Essence frissítésnél került a polcokra. Nem is emlékszem már, hogy elsőre megvettem-e, de a szimpatizálásunk nem egyből kezdődött. Végül arra jutottam, hogy akármelyik színen nagyon jól tud mutatni, így miért ne? Az alapja tulajdonképpen enyhén gyöngyházas szín, amitől minden selyemfénybe borul. Ebben vannak kisebb nagyobb irizáló lapocskák.



Felkenve mind a kettő fantasztikusan néz ki! Nem csodálom, hogy a Rimmel körömlakkért annyian oda vannak. Két rétegben fed, nagyon gyorsan megszárad, tulajdonképpen fedőlakkot sem feltétlenül igényel, de a szokás nagy úr, így én tettem rá. 



Az Essence fedőlakk is egyszerűen káprázatosan néz ki. *-* Legalább akkora Jolly Joker lehet, mint a Lovely fehér sand lakkja (vagy éppen a Barry M-é). Ezen a kéken igazi jégkirálynős hatást lehet vele elérni, akár a Frozen film által inspirált manikűrnek is el tudnám adni. A körmeimen egyébként két rétegben fed, de már az egy is nagyon szép hatást kelt. Ha nem teszünk rá fedőlakkot, akkor félmattra szárad.


Összességében mind a kettő körömlakkal meg vagyok elégedve, így nagyon szívesen tudom nektek ajánlani. Mind minőségre, mind kinézetre kitűnőek. Ami még nagyon jó bennünk, hogy a legtöbb hónapban el tudom képzelni a körmeimen. Na jó, ez a kék őszre talán kicsit sok, de amúgy bármikor máskor. 



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 


8 comments:

  1. Olyan gyönyörű az Essence fedőlakkja a Rimmelen! :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon boldog születésnapot! :)
    A Rimmel lakk nagyon bejön, talán ilyen kékem még nincs is.

    ReplyDelete
  3. A Rimmel lakk elképesztő, sajnos az essence nekem annyira nem tetszik :(.

    ReplyDelete
  4. Nagy klassz lett ;) Mind a két lakk csodás :) Boldog születésnapot :)

    ReplyDelete
  5. Boldog Szülinapot! :) Nagyon szépe színe van ennek a Rimmel lakknak és jól mutat ezzel az Essence fedőlakkal :)

    ReplyDelete
  6. nekem olyan jeges hatása van a 2 lakknak együtt. :)
    boldog szülinapot így utólag. :)

    ReplyDelete