1 October 2013

228. IsaDora Sugar Crush - 108 Wine Crush

Annyira izgatott vagyok, hogy végre írhatok nektek erről a körömlakkról! Mint láttátok Facebook-on, nem olyan régen érkezett, a tesztelés azonnal megkezdődött. Az egyik legszebb sand hatású lakkot hoztam mára, ami most királyi, sőt császári helyet foglal el a fiókomban (és a szívemben, és a körmömön, és a...).

IsaDora Sugar Crush - 108 Wine Crush


Amikor megláttam a promóképeket az őszi Sugar Crush lakkokról, úgy kellett engem összelapátolni, ugyanis teljesen elolvadtam. Csak reménykedni tudtam, hogy ami érkezik hozzám, az van olyan szép, mint a fotókon, vagy még annál is jobb. Barátnőm már mondogatta, hogy mennyire csodás, így még kíváncsibbá tett.
Amikor kibontottam a levelemet, elakadt a lélegzetem. Bordós-sötét-lilás alap TELE arany csillámokkal, amiknek zöldes fényük van. Itt már végképp cseppfolyóssá váltam. Ilyen kombinációt kitalálni! Ha egyszer lehetőségem lesz, kezet rázok az alkotókkal. :D De még csak az üvegnél járunk, mi lesz, ha felkenem... Reménykedtem, hogy ez a hatás nem fog alább hagyni. 
Az üveg amúgy még mindig TÚL KICSI (6 ml). Ilyenből még több kell. Persze az áráért (2290 Ft, Douglas-ban szerezhető be) minőséget is kapunk, ami már az ecsetnél is meglátszik. Lapított, pont jó hosszúságú, lekerekített, széles. Felvitelnél nem is kérhetünk jobbat. Lássuk akkor a végeredményt:



Nem, egy cseppet sem lett kisebb a lelkesedésem. :D Ennyire szép homok hatású körömlakkal tényleg nagyon ritkán lehet találkozni. Ilyen talán az OPI Alcatraz Rocks-nál volt, mikor megláttam élőben margarétán, de róla majd később. ;) Az üvegben jobban látszódtak az arany csillámok, de egy kicsit sem bánom, hogy itt nem olyan erősek. Előtérbe kerülhet ez a mennyei lila, a kedvenc árnyalatom ennél a színnél. :) Nem véletlenül hordom a fejem tetején is ezt. :D Két rétegben tökéletesen fedett, de ha nem lennének hosszúak a körömvégeim, az egy is bőven elég lenne. Tartósság szempontjából is rendben van 4 napig hagytam az egyik kezemen (igen, néha van ilyen... :D), intenzív kiképzést kapott, de nem pattogott le, csak egy kis kopás látszódik. Száradással sem kell órákat várnunk, hamar megvan, de mit is várunk egy IsaDora-tól? 
Egy ideig amúgy azt hittem, hogy ezt a lelkesedést nem lehet fokozni. Tévedtem:



Gondoltam, ha már süt a nap, akkor kint is készítek fotót. Aztán jött az eszeveszett csillogás. Nem tudtam másra figyelni. :D Elmentem kávézni a városba, és azon kaptam magam, hogy a körmeimet nézem, persze egyből meg kellett mutatnom annak, akivel szürcsöltünk egy kis energiát. :) Jelentem, neki is nagyon tetszett! 

Végeredményben tényleg csak annyit tudok írni, hogy pofátlanul jó szépséget tartottam a fotón a kezemben, és most a fiókomban. Örülök, hogy ő került hozzám, azonban nemsokára nem lesz már magányos, jön hozzá az egyik őszi társa. ;) 
Erre az évszakra nem kívánhatnék szebb/különlegesebb sand lakkot! (És még függőjük is lettem, nem is tudom már hány ilyen lapul lent... :D)

Íme a kollekció többi darabja (az őszi újdonságok):


102 Metal Crush, 108 Wine Crush, 112 Emerald Crush, 114 Chameleon Crush, 116 Gold Crush, 118 Black Crush

Nektek hogy tetszik ez a körömlakk? Beszereztétek már valamelyik Sugar Crusht? Melyiket, és hogy vált be? :)



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Pinterest




12 comments:

  1. Jajj ...... ajj de meseszép. *-* Én a Gold Crus-ra vagyok még nagyon kíváncsi. Habár a 108,112 is nagyon-nagyon vonzó. :)

    ReplyDelete
  2. Én is sand függő lettem elég keményen :D De ha olyan széééépe?

    ReplyDelete
  3. Ajj...szívfájdalom ez a lakk :D Nagyon különleges. Másik kedvencem az Emerald Crush és a Chameleon Crush. Csak ne lenne ilyen drága...:( Mondjuk Karácsonyra tuti meglepem magam eggyel, csak tudjam kiválasztani a színt...:D

    ReplyDelete
  4. Na most nem tudom eldönteni,hogy OPI-t vagy Isadorát vegyek...:D

    ReplyDelete
  5. Áááááá ezt most miért??? :D Mindegyik kell! :D

    ReplyDelete
  6. ohh csoda szép <3

    ReplyDelete
  7. úúúú, szívmelengetően gyönyörű, kívánságlistás lett nálam is azt hiszem :))

    ReplyDelete
  8. nemmegmondtam?! kb mióta nálam volt, akkor kenhettem föl a lábkörmeimre, nem kopott cseppet sem, pedig nem egyszer volt pedikűrözős napom, amikor kb fél órát állt a vízben. kb mindegyik kell ebből a kollekcióból, nem tudom túltenni magam rajtuk *-*

    ReplyDelete
  9. Az a Lány: Igen, az arany is eléggé szép, na és még az Emerald Crush.....

    Zsozsó: Tényleg nagyon szépeket dobnak ki nekünk. :)

    Glitterfinger Lexa: Karácsonyra muszáj is! Én már félretettem, amit a Naillandhez viszek. :D Nekem az lesz a karácsonyozás magamnak.

    Cserkó Muffin: Én sem tudtam, így jön majd még egy OPI sand is. :D

    Moon Angel: Ne haragudj. :D

    Nail Judit: Élőben sokkal szebb! :)

    Lakk Matt: Meg tudlak érteni. :)

    Odil: Téged is meg tudlak érteni! Én is imádom az összeset! :)

    Ingrid: :D <3

    S. Már értem miért áradoztál. :D

    ReplyDelete
  10. Nekem üvegben valahogy jobban tetszik. Viszont az utolsó képen az Emerald Crush és Wine Crush nagyon bejövős.

    ReplyDelete