30 October 2013

247. Halloween Week - Day 6.

Ismét visszatérünk a borzongás birodalmába, méghozzá egy (elvileg) kitalált lény felé. Barátnőm ajánlotta ezt a manikűrt, még a kezdetek kezdetén, így gondoltam bele építem a hétbe. Jöjjön a hihetetlen nagy hírnévnek örvendő vámpíros téma.

Halloween Week - Day 6.


Szóval Halloween-kor rengetegen választják ezt a jelmezt, már már bosszantóan sokan, néha a kreativitás hiányának vélem, de azért páran meg tudnak lepni ennek ellenére is. A mai napra egy végtelenül egyszerű formában hoztam el nektek, így tényleg AKÁRKI meg tudja ezt valósítani. 



Kicsit cullen-es a figura, ahogy a kis festék megcsillan a kezemen, de ez egyáltalán nem zavar engem, így még inkább különlegesebb hatást kelt. Hogy mire van szükséged? Két tipre, fehér és vérvörös körömlakkra. Ha a kezeden is alakítani akarsz, akkor testfestékre, vagy szemhéjpúderra.



A két tipet formára kell reszelni, a körmöket fehérre festeni, a fogak végeit pedig pirossal feldíszíteni. Nagyjából biztonságos manikűr, szóval nyugodt szívvel ajánlom a holnap esti buliba. :) 
Holnapi napon változások lesznek, már 15:00-kor megnézhetitek a bejegyzés, és akinek kedve van, el is tudja így időben készíteni a manikűrt. Ha megvalósult küldjetek képet, roppant kíváncsi vagyok rá! Még annyi, hogy az lesz a tetőpontja a hétnek, gyenge idegzetűeknek őszintén nem ajánlom, még én is szörnyülködve néztem, pedig tudom, hogy hogyan, miként csináltam. Remélem várjátok már. ;)


Hogy tetszik ez a manikűr?




Maria


Facebook   |   ASK.FM   |   Bloglovin   |   Pinterest



8 comments:

  1. Klassz lett a manikűr , nem tudom eldönteni melyiket csináljam meg ezt a manikűrt, vagy a cukorka manikűrt *-*

    ReplyDelete
  2. Nagyon jó lett! Nem is látszik a tipp, baromira tetszik :)

    ReplyDelete
  3. Jó ötleteid vannak, ez is tetszik :)

    ReplyDelete
  4. Nail Judit: Majd értesíts melyikre esett a választás! :)

    Dii, Nóra, Audrey80, Manna: Köszönöm!

    Klaudia : Reméltem, hogy így vélekedtek róla

    ReplyDelete
  5. Annak ellenére, hogy milyen egyszerű, nagyon ötletes mani lett :D

    ReplyDelete