3 October 2013

229. H&M Matte Metallic - Silver

Mostanra egy különleges kis szépséget hoztam nektek, amit már láthattatok pár napja, azonban még nem esett róla külön szó. Többen is írtátok, hogy a Manikűrvadász 4. fordulójára készült manikűrömnek milyen jó az alap színe. Mai napon csak és kizárólag róla lesz szó.

H&M Matte Metallic - Silver


Ez a kis különlegesség már pár hete a birtokomban van, amióta felfedeztem az itteni H&M üzletében ezeket a kis körömlakkokat. Tényleg nem nagyok, mindösszesen 9 ml-t tartalmaz ez a kocka alakú üveg. Ezen található meg a hasonló formájú kupak, ami be kell, hogy valljam, nem a kedvencem. A méretekből kifolyólag az ecset sem túl hosszú, a formája átlagos, csakúgy mint a használata. 
Hogy milyen eredményt fogunk látni a körmeinket, azt nem olyan nehéz kitalálni, mivel már a nevében is benne van, de nézzük meg a képeket.



Mikor felvisszük a körömlakkot, akkor még minden úgy néz ki, mintha csak egy "sima" metálos színnel lenne dolgunk. Azonban itt bújik elő a nevében írt finish, a matt hatás. Mire teljesen megszárad, az eredmény tökéletes! Ez az egyik kedvenc párosításom. Csillog is, de mégsem. :D Összesen két rétegben kellett alkalmaznom, és pár perc elég volt, hogy használni tudjam a kezeimet.



Teljesen odavagyok érte! Annyira jól néz ki ez a világos grafit szürke. Napfényben még egy kis enyhe zöldes árnyalat is közrejátszik, így még jobban a szívemhez édesgethetem. 
Azonban másnap jött egy kis mellebrúgás. Elkezdett pattogni. Erre ugye nem érdemes fedőlakkot tenni, mert akkor elvész a mattsága, de így a tartósságában kell csalódnunk. Azoknak, akik szinte napi szinten váltogatják a lakkok színét nem olyan nagy gond, de ha valaki tartósat szeretne, azoknak meglehet, hogy bosszúságot fog okozni. Ami még negatívum, az a kupak záródása. Nem illeszkedik tökéletesen a formához, engem ez mindig zavar. Nem tudom hogy csinálják, hogy az üzletben annyira tökéletes, itthon meg ha be akarjuk rendesen zárni, akkor totálisan máshogy áll. :D

Összességében én nagyon szeretem az eredményt is, a színt is, mindent, csak lehetne strapabíróbb. Az üveg hibáját pedig csak el tudom nézni. Amúgy még két színben érhető el, kékben és lilában. 

Nektek mi a véleményetek erről a lakkról, vagy a matt metálos finisről?



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Pinterest




12 comments:

  1. Nagyon szép színe van, talán a zöldesség és a mattság miatt, de nagyon különlegesnek néz ki :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép, az Essence Icy princess lakkját szeretném megvenni. (ha már metál lakkokról van szó :D )

    ReplyDelete
  3. Nagyon bejön, nem baj, ha hamar kopik, úgyis alkalmi jellege van. Egyébként nekem minden lakkom kopik már másnap fedőlakk nélkül.

    ReplyDelete
  4. nézegettem ezeket a lakkokat, de ha ennyire hamar pattog, akkor nem valószínű, h beruháznék rá. :( pedig a lila igazán jól néz ki! :)
    (csak nem azért a lakkért mentél, amire gondolok?):)

    ReplyDelete
  5. Uh ez valami csodás! *.*

    ReplyDelete
  6. FranCiiska: Igen, ez a kis zöldes fény azzá teszi! :)

    Cserkó Muffin: Jajjj, az is nagyon szép! :D

    Audrey80: Igazad lehet. :) Nekem szerencsére nem mindegyik, de az is ritkán fordul elő, ha nem használok fedőlakkot. Anélkül mindenhova rajzolnék a körmeimmel. :D

    Lilla: Lehet csak az én intenzív kiképzésem mellé párosult ez, megdolgoztatom rendesen a kezeim. :D A lila is nagyon különleges, így lehet megér egy próbát, de nem akarlak rábeszélni semmire. :D Egyébként ezt még az előtt vettem, heti többször is beugrok én a H&M-be :"D

    Moon Angel: Örülök, hogy tetszik! :)

    ReplyDelete
  7. Hűű ez a lakk matton a legszebb, gyönyörű! :)

    ReplyDelete
  8. Tetszik, jól néz ki. A sima matt lakkok nem tetszenek, de ez így nagyon egyben van szerintem :)

    ReplyDelete
  9. Én is vettem ilyet, csak még nem próbáltam ki, így legalább már most tudom, hogy tetszeni fog :) Ez a matt finis nagyon jó ezzel az ezüstséggel!

    ReplyDelete