2 December 2013

267. The Christmas TAG

Nemrég találtam egy igazán jó kis TAG bejegyzés, milyen más témával, mint a karácsonnyal. Így az ünnep nagy rajongójaként nem hagyhatom ki annak ellenére, hogy nem egy körömlakkos bejegyzés. Remélem ettől függetlenül tetszeni fog nektek. 


1.A valódi vagy a műfenyőt kedveled jobban?
Egyértelműen az igazi mellé teszem le a voksomat. Mindjárt meg is magyarázom, miért. Nyilván környezettudatosnak kellene lennünk óvni a természetet, stb. De már a fákat nem az erdőből szerezzük, hanem külön kis telepeken nevelik őket, közben felkészítve arra, hogy csodás karácsonyt hozzanak el nekünk. Annyira jó illatuk van, hogy az egésznek ez adja meg az igazi hangulatát. :) Soha sem mondanék le róla!


2. Egy kávézóban vagy decemberben, mit kérsz?
Itt, Apeldoornban van egy igazán jó kis kávézó, ahova gyakran betérek, így nem nehéz választ adnom. Vagy egy hatalmas nagy különleges kávét kérek (ami éppen megtetszik a lapról) vagy egy jóóóó krémes forrócsoki mellett voksolok. :)


3. Melyik a kedvenc színsémád karácsonyfa díszítésénél?
Ami a legjobban tetszik, az az arany-fehér kombinációja, de ezen kívül jöhet még piros is, a lényeg, hogy igazán összhangban legyenek a díszek. De a legtöbbet úgyis a fények alakítanak rajta, attól függ minden. Így én a sima égőket választom! :)

4. Adni vagy kapni?
Őszinte leszek, nem álszenteskedek. Mindkettőt ugyan úgy szeretem! Mámoros érzéssel tölt el a vásárlás/ajándék készítés is, csakúgy, mint a sajátjaim kibontása. Aki mást mond, az biztos hazudik, vagy nem szereti a meglepetéseket.

5. Húsos pite jöhet vagy mehet?
Nyilván ez valahol szokás, nálunk nem. Ettől függetlenül szívesen megkóstolnám, nem zárkózok el a legtöbb ízlelgetős kihívás elől. Amúgy sok kedvenc pitém van, és én is előszeretettel gyártom őket, de azok többnyire gyümölcsösek. Jajjj, azok az ízek...


6. Mi a hagyományos karácsonyi ebéded/vacsorád?
Otthon mindig nagy készülődés van ezen a fronton is. Ebédre rendszeresen mákos gubát készítünk (ez a kedvencem), este pedig természetesen halat eszünk mindenféle jóval. Bár nekem jöhet mindenféle sült is, imádok enni. Ezeken kívül hatalmas kedvenc még a mákos bejgli is. Na azzal addig tömöm magam, amíg rosszul nem leszek.

7. Karácsonyi divat. Hogy néz ez ki nálad?
Igyekszem mindig csinosra venni a figurát, így jöhetnek a kis ruhák. Már a mostanit is beszereztem, így alig várom, hogy felvehessem a kis fekete magassarkúmmal. :) Ehhez még jön egy szuper manikűr, egy csillogó smink és több-kevesebb ékszer. Már csak 24 nap! :)

8. Melyik a kedvenc karácsonyi zenéd?
Egy nagy kedvencem van, amit már november közepén elkezdek hallgatni, az pedig a Wham - Last Christmas. :D Idegesítően sokszor tudom újrajátszani. :D De én ilyenkor a bevásárlóközpontok karácsonyi listáját is imádom. Menthetetlen szerelmese vagyok ennek az ünnepnek. :)


9. Melyik a kedvenc karácsonyi filmed?
Itt is olyan vagyok, amitől sok normális ember falra mászna. Egészen egyszerűen azokat a filmeket szeretem a legjobban, amiket a tvben adnak ezeken az estéken. Kész. Ennyi. A Reszkessetek betörők is ezek közé tartozik. Ezerszer végig tudnám nézni őket. :D A reklámokat miatt sem kapok idegbajt, mert még azokat is jól meg tudják csinálni, ha karácsonyról van szó. Tényleg ez az év legvarázslatosabb időszaka. :)

10. Mikor nyitjátok ki a karácsonyi ajándékokat?
Náluk kicsit formabontóan megy ez, mivel a család egyik fele elutazik karácsony idejére, így már 22-én vagy 23-án nekiesünk néhány ajándéknak, de eredetileg 24-ére hagyjuk ezt a szokást.

+1. Melyik a kedvenc karácsonyi körömlakkod/színed?
Mivel annyi lakkot halmoztam fel, hogy felesleges lenne párat kiválasztanom, így csak annyit írok, hogy jöhet minden, ami csillogó, szikrázó! Arany, ezüst, piros, amit csak karácsonyhoz tudok kötni. :)


Ha ti is kitöltöttétek, küldjétek a linket, vagy akár itt hozzászólásban is válaszolhattok a kérdésekre! :)




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Twitter   |   Bloglovin   |   Pinterest   |   Instagram



10 comments:

  1. Jaj de szeretem az ilyen TAG-eket, úgyhogy lopom is :) Amúgy én is igazi fenyő párti vagyok, lehet már kapni cserepeseket is amit vissza lehet vinni, vagy ha van kert kiültetni :)

    ReplyDelete
  2. Én ezt lehet kitöltöm, annak ellenére, hogy nem annyira beauty-s téma...:D Úgyis szó érte a ház elejét, a múltkor, hogy több személyesség jobb lenne. Köszi, hogy megmutattad! :) Én nem ismertem, sajnos...

    ReplyDelete
  3. Szolos almas pite!!!! Emlekszel?:D

    ReplyDelete
  4. Ez is de jó kis TAG, lassan neki is állok kitölteni ezeket a télieket :]

    ReplyDelete
  5. De jó TAG én is kitöltöm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itt megtalálod az én válaszaim ha érdekel :) http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/2013/12/merry-christmas-tag.html

      Delete
  6. De jó kis tag! Azt hittem az lesz, amit sok helyen olvasni, de néhány kérdés más volt benne, úgyhogy szerintem én is kitöltöm :)

    ReplyDelete
  7. Azrail: Igen! Az is egy kitűnő megoldás. :) Kérek linket! :)

    Andus: Nekem annak ellenére is nagyon tetszett, és ilyen még nem nagyon volt, így belevágtam. Tőled is jöhet majd a link!

    S.: Ronda és finom! :D

    Klaudia: Majd tőled is kérek linket! :)

    Nail Judit: Már megyek, és olvasom is! :)

    Ingrid: Örülök! <3 :)

    Megaera: Én ezt egy külföldi blogon találtam, még itt nem láttam, így megcsináltam. :) Majd küldj te is linket! :)

    ReplyDelete
  8. Szuper volt olvasni, én is tervezem a kitöltését! :)

    ReplyDelete