4 December 2013

268. The Getting Ready for Christmas Challenge - 2. Glitter Overload

Emlékeztek még, hogy vasárnap belekezdtem egy karácsonyi kihívásba, amit Elsa hirdetett meg?? Na, a mai napon ez folytatódik, és jövök is a következő témával, ami szintén tökéletesen köthető ehhez a csodás ünnephez!

The Getting Ready for Christmas Challenge - 2. Glitter Overload


Nos, igen. A mai napra olyan mennyiségű glitterrel érkezten hozzátok, hogy a körmeim rendesen vastagok. Ettől függetlenül én nagyon élvezem, ráadásul itt ma jön a Sinterklaas (hasonló a Mikuláshoz, de mégsem. Spanyolországból érkezik hajóval Hollandiába, úgy ábrázolják, mint a püspök-mikulást otthon. Sok-sok segítője van, akiket Fekete Pétereknek hívnak. Ebből most van is egy kis gond az országban, mert mi az, hogy a négerek szolgálják ki a fehér Sinterklaast?). Az igazi napja ennek december 5-én van, de most tud összeülni a család többi tagja is, így már korábban örülhetünk. Én ebben a manikűrben fogok ajándékozni! :)



Igen, igen, tudom. Lehet, hogy egy kicsit túlzásba estem, bár én ezt a kifejezést annyira nem ismerem ebben az időszakban, ha glitterről van szó. De hogy még ezen is dobjak egy kicsit, kis köveket is felragasztottam. Alapnak egy régebbi karácsonyi kollekciós Essie lakkot választottam, és erre vittem fel a többi színes csillámot úgy, mintha éppen hullana le. Vagy legalábbis megpróbáltam úgy.



A végeredménnyel én teljesen meg vagyok elégedve, de lassan gondolkoznom kell a következő témán is. :) Az is hasonlóan izgalmasnak ígérkezik.

Hogy tetszik a mai manikűr? Bennetek van már a karácsonyi hangulat? 

Ingrid munkája:

Lora munkája:




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Twitter   |   Bloglovin   |   Pinterest   |   Instagram



12 comments:

  1. nagyon szép, tetszenek a színek :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép lett!! Imádom :)

    ReplyDelete
  3. Tökéletes, nekem cukorkás O.O Imádom!

    ReplyDelete
  4. So much glitter! *_____* Love it :D I'm actually still on a hunt for a good glitter-y red nail polish :)

    ReplyDelete
  5. Nem sok ez, nagyon passzol minden egymáshoz!! :)

    ReplyDelete
  6. Nagyon ünnepi lett, szuper! :)

    ReplyDelete
  7. Szerintem meseszép lett, még Szilveszterre is szuper lenne. :)

    ReplyDelete
  8. Köszönöm mindenkinek! :) Örülök, hogy tetszett nektek! :)

    ReplyDelete