10 December 2013

272. The Getting Ready for Christmas Challenge - 4. Red and Gold

Ismét eljött egy nap, amikor a karácsonyi kihívással jelentkezek, amit Elsa blogján fedeztünk fel. Mivel nemsokára utazok haza pár napra, így eléggé sűrű menetrend áll be a blogom kis világában. Jönnek a karácsonyi szettek tesztjei, Nail Club, kihívások, stb. Ez persze abból a szempontból nagyon jó, hogy rengeteg bejegyzéssel készülök. Igaz, naponta csak egy-egy olvasni való kerül ki, de az szinte minden nap (a táblázatom már készen van). Viszont nem is a legkényelmesebb, mert esténként rengeteg dolgom van. Lakkozás, alkotás, ötletelés, stb. Ennek az az egy egyszerű oka van, hogy nem akarok sok lakkot hazavinni.  Azt azért hozzáteszem, hogy nagyon élvezem! ;) Na, de sebaj! Nézzük a mai témánkat.

The Getting Ready for Christmas Challenge - 4. Red and Gold


A nem túl konkrét, bár annál ötletesebb témák után most más vizekre evezünk két alkalomig. Konkrét színek vannak megadva, így jócskán szűkül a kör. Igyekeztem kreatívnak maradni, és olyat hozni, amit még nem, így az extra glitteres fedőlakkokat most félretettem, és előjöttek a csillámporok, homok hatású lakkok. 



Íme az én megfogalmazásomban a piros és az arany téma. Amilyen jól néz ki (szerintem) így együtt ez a sok lakk, annyira egyszerű elkészíteni. Nem kell mást tennetek, csak kiválasztani azokat a színeket, amelyeket használni szeretnétek, és ha elkészültök mindegyik körmötökkel, akkor jöhetnek a díszítő szalagok. Kirakjuk azokból a fenyőfánkat, felviszünk még egy kis lakkot (minél jobban üssön el az alapszíntől), és amíg még nem száradt meg a lakk, gyorsan kapkodjuk le a szálakat. Már kész is van! 



Végeredményben egy aranyos, elegáns, szép ki manikűrt kaptam, aminek az elkészítése sem bonyolult, így ti is bátran tudtok kísérletezni, és alkotni karácsonyra. :)

Felhasznált körömlakkok:
Maybelline Brocades - 224 Rosy Rosettes
Maybelline - 54
Orly - Gltzs & Glamour
Essence Sparkle Sand Effect - 156 Me & My Lover

A kihívás eddig elkészült állomásai:

Nektek hogy tetszik a mai manikűröm? 



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 



10 comments:

  1. Wow!!! Egyik legjobb karácsonyi mani amit eddig láttam ^^

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép lett, a gyűrűs ujjad gyönyörű!!

    ReplyDelete
  3. szép lett. :))
    (én is táblázatban vezetem mikor milyen poszt kerül ki :D)

    ReplyDelete
  4. Hű, nagyon szép! Remélem, azért nem csak egy napig hordod ezeket az alkotásokat :)

    ReplyDelete
  5. Azrail: Oooooh, köszönöm! :) Örülök, hogy tetszik!

    Nail Judit: Köszönöööm! :)

    Manna: Köszi! Ilyen zűrös időben muszáj. :D

    Elíz: Kösziii! :)

    maRyya: Thank you <3 :)

    Audrey80: Köszii! :) Ááá, van az kettő is. :D Amúgy igen, van amit csak egy napig "tudok", mert készülni kell a következőre.

    ReplyDelete
  6. Nagyon szép lett, a karácsonyfáért irigyellek, nekem nem jött össze tavaly... :D

    ReplyDelete
  7. these christmas trees look perfect!

    ReplyDelete
  8. Én már nyár eleje óta google drive táblázatban vezetem mikor milyen manit "kell" készíteni. :D Két-három kihívás és adhoc manikűrvadászok közepette muszáj képben lennem. :D
    A mani szuper lett! :) Idén én is ezt a karácsonyfa megoldást tervezem megvalósítani. :D

    ReplyDelete