6 December 2013

269. The Getting Ready for Christmas Challenge - 3. Under The Mistletoe

Hohohoooo! Már elvileg a legtöbb olvasómnál járnia kellett a mikulásnak, így egy csodás kis napon lehetünk túl este. :) Mindeközben én mini mézeskalács-gyárrá változtam, és 14 tepsivel meg is sütöttem. Este jöhet majd a díszítés... Egy szünetet be is iktattam, így most hozom nektek Elsa kihívásának a 3. fordulóját! :)

The Getting Ready for Christmas Challenge - 3. Under The Mistletoe


Erre a napra egy klasszikus adventi szimbólummal készül mindenki, méghozzá a fagyönggyel. Ennek többféle ábrázolása van, és a fő színek általában a piros és a zöld. Igaz, nekem még nem volt részem az ágacska alatti csókban, de azért ihletet tudtam meríteni a filmekből, fantáziámból, és azt átalakítottam a körmeimre. Ez lett a végeredmény:



Sokat gondolkoztam azon, hogyan is valósítsam meg az elképzelésemet, ugyanis szerettem volna glittert is, zöldet is, pirosat is, de mégis mást, mint eddig. Végül a majdnem fehér alap, és nyomdázás mellett kötöttem ki. Az utóbbit még gyakorolnom kell, bár szerintem így is végtelenül cuki lett a manikűr. :)



A paletta, amit egyébként a nyomtatáshoz használtam, az a Born Pretty Store oldaláról érhető el. Neken nagy kedvencem, főleg így télre, és elég jól lehet használni egy olyan bénának is, mint én. :D Itt van egy kép a teljes nyomdáról:

1pc Nail Art Stamp Template Cute Snowflake Design – QA58



Ha szeretnétek hozzájutni, akkor most akciósan is megrendelhetitek a kép feletti linken! Plusz itt van egy kód is, aminek a segítségével -10% a végösszegből (akciós termékeken kívül)! 


Ingrid Manikűrje:

Nektek hogy tetszik a mai alkotás? :) 




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Twitter   |   Bloglovin   |   Pinterest   |   Instagram

9 comments:

  1. Nagyon szép lett. A fehér lakk pedig gyönyörű *.*

    ReplyDelete
  2. Nagyon szépen sikerült, tetszenek a színek :)

    ReplyDelete
  3. Nagyon szép lett a manikűr!:) Ne haragudj, hogy belekötök, de a fagyöngy fehér,és más a levele, te magyalt ábrázoltál a körmeiden!:) Kellemes ünnepeket:)

    ReplyDelete
  4. Köszönöm Mindenkinek! :)

    Kedves névtelen! Tisztában vagyok azzal, hogyan néz ki a fagyöngy. De nyilván elkerülte a figyelmedet, amit írtam. Ilyen formában (azaz egy másik növénnyel) is ábrázolják a szimbólumot. Bár személyes tapasztalatom nincsen, filmekre tudok hagyatkozni, de van ahol ott is magyalt tesznek ki. A lényeg a szimbólum, hogy mit jelent, mit ábrázol. :)

    ReplyDelete
  5. nagyon tetszik! :) szép!

    ReplyDelete
  6. Nagyon tetszik, nekem tök mindegy, minek hívjuk, jó és kész :P

    ReplyDelete