15 December 2013

275. The Getting Ready for Christmas Challenge - 6. Snowflake Manicure

Egyre csak közeledik az a bizonyos csodás kis időszak, ami miatt elindult Elsa kihívása. Én már egyre izgatottabb vagyok, leginkább azért is, mert négy nap múlva egy vonaton ülök, ami hazafelé robog. De a gondolataimat igyekszem jól összerendezni, így mára elkészültem egy újabb kihívásos alkotással. A témánk pedig az egyik kedvencem.

The Getting Ready for Christmas Challenge - 6. Snowflake Manicure


Igen! Végre jönnek a hópelyhek. Több napnál is eszembe jutott olyan megoldás, ahol igazán szépen mutatnak ez a varázslatos kis  minta, de sosem alkalmaztam, mivel tudtam, hogy a hópelyheknek is eljön a maga ideje. Annyira csodás kis alakzatokban tud megjelenni, ha egészen közelről vizsgáljuk meg őket, hogy az már szinte földöntúli. Azonban, ha távolról szemléljük, és épp szakad a felhőkből a hó, akkor pedig az egész tájat misztikussá teszi. Ezt a kettős világot igyekeztem megeleveníteni a körmeimen.



Íme ez lett a végeredmény. A nyomdázás még mindig hagy maga után egy kis kivetnivalót, de nekem így is nagyon tetszik, és szívesen mutogatom akárkinek. Tehát a mutató és a gyűrűs ujjamon látszanak egészen közelről a hópelyhek, a többin pedig egy Claire's fedőlakkot használtam, ami akár egy havazásra is emlékeztethet bennünket.



Az alapszínen sokáig gondolkoztam, de azt szerettem volna, ha szépen kiemelkednek a minták, így egy sötétkék körömlakkot választottam. Erre vittem fel szivaccsal egy nagyon szép kis fedőlakkot, amiről lesz majd külön bejegyzés is, ugyanis teljes mértékben megérdemli az extra figyelmet. :)
Ha el szeretnétek készíteni, nem kell nagy akadályokba ütköznötök, de tény az, hogy a nyomdázás nem mindenkinek megy egyből (nekem sem).

Felhasznált körömlakkok:
NYC - 115 Ink Stain
Sally Hansen - 220 Crystal Beading
Claire's - Fluffy
Essence Nail art Stampy Polish - 001 Stamp Me! White

A kihívás eddig elkészült állomásai:

Mi a véleményetek erről a manikűrről?

Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 


9 comments:

  1. Nagyon szép lett mint mindig! Tetszik! Nyomdázni én nekem csak nagyon ritkán jön össze szép minta de nem adom fel, csak gyakorlás kérdése. *-*

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép lett, szuper választások voltak ezek a színek! :)

    ReplyDelete
  3. Nagyon tetszik, de hallod... Ha így nyomdáznék, simán vállon is veregetném magam, hogy mekkora jó vagyok... :P

    ReplyDelete
  4. *-* nagyon tetszik, hogy magát a hópelyhet és havazást is megjelenítetted, csodaszép lett *-*

    ReplyDelete
  5. Nagyon jó lett, szépek a színek és a nyomdázás is jó :)

    ReplyDelete
  6. Az egyik legszebb téli manikűr, amit valaha láttam!
    Csak tegnap csöppentem ide hozzád, de azóta a munkát leszámítva a legtöbb időt itt töltöm. :)
    Gratulálok a blogodhoz, egyelőre nem tudok betelni vele.
    Üdv.
    bandita

    ReplyDelete