31 December 2013

285. 2013 legnépszerűbb körömlakkjai!

Mára egy igazán izgalmas kis évzáró bejegyzéssel készültem nektek. Sokat gondolkoztam azon, mi is lenne a legjobb összefoglaló, több variáció is megfordult a fejemben. Ilyen például a legnézettebb bejegyzések. Ezzel csak az volt a gond, hogy azok kerültek előtérbe, amelyek linkelősek voltak, így sokkal több helyről elérhetőek. Volt olyan alternatíva is, hogy az év kedvenc körömlakkjai. De itt sem tudtam választani, nem hogy körülbelül 10-re lecsökkenteni. Végül jött a szikra, és meglett a téma.

2013 legnépszerűbb körömlakkjai!


A döntésemet az alapján hoztam meg, hogy melyik bejegyzést néztétek meg a legtöbbször, ami valamilyen körömlakk tesztjéről szól. Összesen 10 lakkot választottam ki, miért ne legyen kerek?! Én lepődtem meg a legjobban, hogy mik kerültek ebbe a listába. Egészen másra számítottam. Nyilván van, ami sokkal jobban tetszett nektek, van ami megosztó volt, de a tény az, hogy ezeket a bejegyzéseket nyitottátok meg legtöbbször. Nézzük egyenként, hogy melyek ezek (a címekre kattintva az egész bejegyzést megtekinthetitek). 

10. Lovely - Nr 25



Ez az egyik legjobb fehér körömlakk. Sajnos már nagyon fogyóban van (ritka nálam az ilyen), gondolkozok, hogy újra vegyem-e. Még egy másikat ki szeretnék próbálni, mielőtt döntök, de magasan a legjobbak között van. Még mindig csak ajánlani tudom nektek!

9. Lovely Classic NP - Nr112



Nos, ez egy olyan csillámos fedőlakk, amivel azóta sem vagyok maradéktalanul megelégedve, mivel nagyon buborékosodik. Csak azoknak ajánlom, akik nem bírnak meglenni lila csillámok nélkül. Szerintem csak pár alkalommal vettem elő, tényleg nem egy igazi szerelem a miénk. 



Ha nagyon kedvező áron kerestek sötétszürke homokhatású lakkot, akkor ez lesz az, amit ajánlani tudok. Annyira szép, visszafogottan csillog, és mégis nagyon jól mutat. Pár száz forintért jó befektetésnek tartom.



Az egyik legszebb ilyen árnyalatú zöld körömlakkom! Eleven, élénk, élettel teli. Egyszerűen nem lehet megunni. Egyetlen hátránya az, hogy kevés van az üvegben, így nagyon gyorsan el tud fogyni. Főleg ha valaki rendszeresen használja. (Azért ettől nem kell nálam tartani. :D)



Elég megosztó termékről van szó. Van akinek hirtelen túl sok, és ezt meg is értem, olyannyira össze tudták kutyulni a dolgokat. Enne ellenére hangulattól függően szerintem igenis tud jól, és akár ízlésesen is mutatni. Szerintem szilveszterre is megállja a helyét.



Ismét egy olyan termék, ami nagyon közel áll a szívemhez! Igaz, a színvilág miatt nyáron igazán aktuális, de teljesen kihasználható, és viselhető a hétköznapokban is. Gyakran használtam egy-egy szín mellé a gyűrűsujjamon, annyira fel tudta dobni. A használata sem annyira vészes, így nem kell senkinek sem bűvészmutatványokhoz folyamodnia, hogy viselhesse.



Az a bizonyos híres mákos körömlakk! Szerintem a Nailland azóta is sűrűn tölti újra ezt a részt az állványon, ugyanis akkora népszerűségnek örvend. Én ezt teljes mértékben megértem, amióta megvan, azóta is nagyon szívesen veszem elő, és dobom fel az éppen aktuális körömlakkom, vagy ha elvetemült kedvemben vagyok, felkenem az összesre. :)



Íme a dobogónk legalsó foka. Igazán akkor lepődtem volna meg, ha nem kerül fel legalább egy Baltic Sand körömlakk, annyira jól kitalálta ezt a Lovely. Nem is csinálhatta volna jobban. A felületek csodásak, a fedések is megfelelőek, baráti áron osztogatják, és ANNYIRA JÓL NÉZNEK KI!!!!! :D



A második helyezetten sem lepődtem meg. Mikor Hollandiában megjelent az Essence legújabb szortimentje, akkor már tudtam, hogy ez is kell majd. (illetve csak második körben került a kosaramba). Sejtetem, hogy többen is kíváncsiak lesztek majd rá, de álmomban sem gondoltam, hogy ennyien. Toronymagasan az élmezőnyben van.



Végül bemutatom nektek a dobogó legfelső fokán elhelyezkedő körömlakkot! Most már biztosan állíthatom, hogy 2013-om a homok finisű lakkok éve volt. Ezeket néztétek a legtöbbször, és ezért is őrültünk meg a legjobban. Még azokat is beszippantotta az őrület, aki eleinte ódzkodott tőlük. A száradási idő ellenére kedves a szívemnek ez az elegáns árnyalat, így bármikor szívesen veszem elő. :)


Ugye, hogy mennyire meglepő a lista? Nyilván vannak olyan résztvevők, akikre lehetett számítani, de azért egy-kettőt nem értek. Szívesebben láttam volna mást, de ezt nem én alakítom a blogomon. :D 
Remélem, hogy a 2014-es évben is legalább annyira szívesen olvastok majd, mint idén. Igyekszem minél több bejegyzéssel, teszttel érkezni! :)



Nektek melyek voltak a toplistás körömlakkok?

Boldog új évet kívánok minden kedves olvasómnak! :) 



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 




10 comments:

  1. BÚÉK :) Tényleg meglepő , másra számítottam :)

    ReplyDelete
  2. Hát ez tényleg egy elég meglepő lista, de tényleg a homoklakkoké volt ez az év! Pedig én például elég nehezen akartam beadni a derekamat, azóta meg minden kell :D
    Boldog Új Évet! :)

    ReplyDelete
  3. Nem értem, a United, hogy nem került fel, mielőtt megvettem volna magamnak 10000000000x néztem meg. Napi átlag 2x :D De lehet azt már nem számolta a blogger, vagy átfordult a számláló! :D
    Nálam ő az idei kedvenc a blogodon. BUÉK neked is!

    ReplyDelete
  4. BÚÉK! :)
    nekem a mákos lakk kellene ezek közül. :)

    ReplyDelete
  5. BÚÉK!! IMÁDOM A SAND LAKKOKAT!!

    ReplyDelete
  6. Nálam a sanok voltak idén a nyerőek! :)

    ReplyDelete
  7. 4-es a kedvencem!

    Boldog Új Évet!

    ReplyDelete
  8. Hihi, én is másra gondoltam volna. BÚÉK Neked :-)

    ReplyDelete
  9. Nálam az első kettő az IsaDora Sugar Crush Pink és Candy Crush lakkja, a 3.-kal pedig tegnap ismerkedtem meg és azon nyomban megkapta a bronzot, ez pedig nem más, mint a Lovely Snow Dust arany lakkja, szóval igen, nálam is a sand lakkok tarolnak :D
    Boldog Új Évet! :)

    ReplyDelete
  10. Mazsola Világ: Buééék! :)

    barbi: Buék! Ugye-ugye? sokan vannak így velük, pedig nagyon jók.

    Zsozsó Sakklakk: Én sem értem azok a csodás lakkok miért nem kerültek ide fel, de hát nem én alakítom ezt ;)

    M.: Buék!

    Nail Judit: Buék! ÉN IS! :D

    Thimmyke: Haha, nem csodálom!

    Audrey80: Boldog új évet neked is! :) Azt én is nagyon szeretem!

    djkaty: Boldog új évet!

    Elíz: Remélem az idei év is sand-os lesz, és még több jó színt kapunk! :) Boldog új évet neked is!

    ReplyDelete