9 December 2013

271. Miss Sporty OhMyGem! - 002 + Essence - 32 Gold Rush + Born Pretty Store Christmas Nail Art Water Decal

Mai napra egy hármas teszttel érkeztem hozzátok, ugyanis amiket felhasználtam a manikűrömhöz, még mindegyik újonc a blogon. Vagy legalábbis nem volt róla szó. Továbbra is marad a karácsonyi hangulat, ettől nem fogtok szabadulni egészen december 27-ig. (Remélem nem bánjátok. :))

Miss Sporty OhMyGem! - 002  +  Essence - 32 Gold Rush  +  Born Pretty Store Christmas Nail Art Water Decal


Elsőként nézzük a körömlakkokat. A Miss Sporty Oh My Gem kiadása egészen újnak számít a drogériák polcain. Nálam nagyobb volt a promo képek utáni lelkesedés, mint az, amikor megláttam őket. Van olyan, ami szimplán egy csillámos fedőlakk, de szerencsére akadt olyan is, aminek van némi fedése. Ez a piros darab is ilyen. Zselés alapban van egyébkét vörös-ezüst-lilás csillám, így nálam belopta magát a szívembe. 
A másik körömlakk egy nagyon régi kis példány, méghozzá egy Essence, a márka aranykorából. Az első között volt, amit megvettem tőlük, 4-5 éves is meglehet, de még mindig tökéletes állapotban van. Bárcsak most is így lenne....




A harmadik alanyunk ez a cukifalat körömmatrica. Nem írhatnám le jobban, annyira édes kis mintákkal látott el a Born Pretty Store. Összesen 5 darab alakot láthatunk:
1. Mikulás szép nagy pálcikával
2. Hintaló
3. Csillagos pálcikával egy hóember
4. Harangok
5. Zokniban egy kis maci
Ennek a water decal matricának amúgy baromi egyszerű a használata. Hozok majd tutorial bejegyzést is, de ha rendel valaki egy ilyen csomagot, akkor a hátoldalán is megtalálható a leírás. A gépelési hibákról most inkább nem ejtenék szót, de volt ahol jót mosolyogtam. :D Szóval először kivágjuk azt a mintát, amit használni szeretnénk, ezután eltávolítjuk róla a fóliát. langyos vízben áztassuk 10-20 másodpercig, majd a papírlapról le tudjuk venni a kis mintát. Előfordulhat, hogy kell egy kis segítség, de szemöldökcsipesszel még könnyebben megoldhatjuk. Felhelyezni is baromi egyszerű, nagyon jól hajlik, és tökéletesen pigmentáltak a minták, azaz nem látszik át az alatta lévő lakk. Legvégén jöhet a fedőlakk, és kész is!




Éééééés, íme az eredmény. Lakkokról:
Miss Sporty OhMyGem! - 002: Két rétegben majdnem tökéletesen fedett, de ha átlátszó is maradt, akkor a csillámok csillogása erről teljesen eltereli a figyelmünket. A száradási idő viszont nem túl gyors, bár nem is vészesen lassú. A végeredmény fedőlakk után azonban teljesen meggyőzött, karácsonyi csillogásnak sem utolsó. :)

Essence - 32 Gold Rush: Róla nem tudok, és nem is akarok rosszat írni. Ez az én kedvenc pezsgő színű kis lakkom. Két rétegben fed, gyorsan szárad, a végeredmény pedig elegáns, és szép. 

Végül a körömmatrica. Tökéletesen rásimult a körmeimre, sehol sem áll ki egyetlen része sem. Ami mondjuk hátrány lehet pár lánynak, hogy elég nagyok a minták, így nekem is van olyan, ami már-már lelóg a körmeimről. Ezen segíthetünk azzal, hogy a hópelyheket, ami minden mintánál felfedezhető, levágjuk egy ollóval. 
Ami még extra ebben a bejegyzésben, hogy kivételesen a jobb kezemről is készült egy kép. Ennek egyetlen egy oka van: több mintát is ki akartam próbálni, és megmutatni. Látszik, hogy kicsi girnyóbbak a körmök, jobb kezes vagyok, így gyakran éri őket baleset. :D


Végeredményben én mindegyik körömlakkal, és a matricával is teljesen meg vagyok elégedve, de szerintem ezt ti is érzékeltétek olvasás közben. :) Ami még extra pont, hogy árban is teljesen megfelelőek, így sok-sok lánynak elérhetőek! :)

Ha szeretnétek ezt a kis matricát (vagy éppen más mintával) megrendelni, akkor az alábbi linken ezt meg is tehetitek, ráadásul most akciósan, mindössze 1 dollárért!:

1 Sheet Smiling Father Christmas Snowman Presents Pattern Nail Art Water Decals Transfers Sticker



Ezzel a kuponkóddal a vásárlás végösszegéből lejön még 10%, de csak azoknál a termékeknél, amelyek nem akciósak. 

Hogy tetszik nektek ez a manikűr? Próbáltátok már az új Miss Sporty lakkokat és a körömmatricákat?




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Twitter   |   Bloglovin   |   Pinterest   |   Instagram




11 comments:

  1. szép lett!! Ez a miss sporty lakk nekem is meg van :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon tetszik ez a Miss Sporty lakk, lehet én is beszerzem. A matricák pedig irtó cukik :)

    ReplyDelete
  3. Hű, nagyon szép lett! Az a piros lakk valami álom, és a körömmatrica is bájos :)

    ReplyDelete
  4. Cuki lett! :)
    "méghozzá egy Essence, a márka aranykorából. Az első között volt, amit megvettem tőlük, 4-5 éves is meglehet, de még mindig tökéletes állapotban van. Bárcsak most is így lenne...."
    Komolyan mondom pontosan ezt akartam beleírni a legutóbbi manis posztomba, amit essence lakkokkal készítettem, de szinte szóról szóra ez fogalmazódott meg bennem, nagyon komoly! :D

    ReplyDelete
  5. Nagyon jó lett, tetszenek a matricák és a színek :)
    Szerintem is a legkönnyebb díszítés és nagyon mutatós :)

    ReplyDelete
  6. Nagyon édes kis mani lett és igazán ünnepi. :)

    ReplyDelete
  7. Jól néz ki, igazán vidám és téli. Sokat nézegettem ezt a Miss Sportyt, de nekem olyan hamar lekopnak fedőlakkal is, hogy nem akartam beruházni rá.

    ReplyDelete
  8. Mazsola Világ: Iiiiigen! :)

    Nail Judit: Remélem neked is úgy bevált, mint nekem.

    Emese Darai: Ha még nincsen ilyened, vagy nem tudsz ellenállni neki, akkor mindenképpen szerezd. A lilás csillámoktól különlegessé tud válni. :)

    Manna: Nekem is nagyon tetszenek. :)

    Megaera: Köszi!

    Elíz: Köszi! :) Az a gond, hogy ez tényleg így van. Okés, nekem 1-2 napig van a körmömön egy szín, így nem zavar, de ha valaki kedvező áron szeretne tarts lakkot venni, akkor már nem ez a márka az első gondolata. Pedig régen.... Jaj, alig vártam a leárazásokat, mert akkor vagy 8-at vettem :D

    Erzsi: Tényleg nagyon egyszerű használni, már én is tudom. :) Van még itt pár fajta a cégtől, amjd azokat is kipróbálom. :)

    Moon Angel: Köszi :)

    Audrey80: Hát, nekem ez jól bírta. de ugye ez sok minden mástól is függ, meddig marad fent.

    ReplyDelete
  9. De aranyos, tetszik. Ha van kedved játszani egy 30$ értékű vásárlási utalványért, amit ha te nyersz meg a Romwe.com oldalon vásárolhatod le részletek itt-> http://ruhamania.blogspot.hu/2013/12/romwe-giveaway.html

    ReplyDelete