21 December 2013

278. The Getting Ready for Christmas Challenge - 8. The Christmas Red

Igaz, kimaradt most két nap is a blogon, de mára érkeztem egy újabb nappal a kihívásból. A szünet oka csupán annyi volt, hogy hazautaztam, ráadásul vonattal, így nem igazán volt időm. Előtte való napokon pedig annyi dolgom volt, hogy örültem, ha ágyba estem. De most ismét van egy kis időm, így meg is írom nektek. :)

The Getting Ready for Christmas Challenge - 8. The Christmas Red


Tehát a mai napunk az igazi csodás karácsonyi vörösről fog szólni. Az év minden szakában nagyon szeretem ezt a színt, régen ezt viseltem a legtöbbet, de mégis karácsonykor esik a legjobban. Jöhet mindenféle finisű, csillogású, báááármi. Mára egy igazán egyszerű párost választottam nektek.



Ez az a két körömlakk, amit nagyon sokat használtam már. Szerintem a Maybelline lakkot még újra is kell egyszer vennem. Pedig ezt felér egy kisebb csodával. :D Annyira tökéletes maga ez az árnyalat is ezzel a kis csillogással, hogy egyszerűen nem győztem bámulni, amikor viseltem.



Alapnak ezt az Astort választottam, ami már önmagában is nagyon szép, erre vittem fel ezt a 3-4 rétegben fedő szépséget, ami tele van apró holo csillámokkal, így ha fény esik rá, akkor csak úgy tündököl, mint a karácsonyfa. :)

Felhasznált körömlakkok:
Astor - Plum Nectar
Mabelline Colorama - 54


A kihívás eddig elkészült állomásai:

Melyik a kedvenc karácsonyi piros árnyalatotok?


Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 


7 comments:

  1. Nagyon csini! Keresem az igazi piros lakkot. Ami tetszik, az még aznap lepattogzik rajtam (Astor Rojo Passion).

    ReplyDelete
  2. Tényleg nagyon szép *-* én először azt hittem, ez csak egy lakk, annyira jó páros :)

    ReplyDelete
  3. nagyon szép és igazán ünnepi páros :)

    ReplyDelete
  4. Két napja vagyok boldog tulajdonosa ennek a Maybelline lakknak, csak úgy kiabált rám a polcról a drogériában, lehetetlen lett volna ott hagyni annak ellenére, hogy van pár szép vörös árnyalatom. :)
    Kedvenceim: Tulipánkupakos Aden No50, selymes tűzvöröse, Miss Sporty Lasting Colour csillámmentes vérvöröse, Avon Nailwear Pro+ Cherry Jubilee tökéletes, élethű meggypirosa, Avon Nailwear Pro+ Gyémántfényű Ruby Slipper.

    Ezt az újat még nem avattam fel, de kissé elbizonytalanít, hogy alapszínt kellett használnod a tökéletes fedés érdekében(?)
    Ezek szerint önmagában annyira nem állná meg a helyét? Kár lenne érte, főszerepre termett lakk ez...
    üdv: bandita

    ReplyDelete
  5. Nagyon szép színe van a lakknak, nagyon tetszik! :)

    Nyereményjáték van nálam, ha gondolod nézz be:
    www.stylelounge.me/karacsonyi-nyeremenyjatek

    ReplyDelete
  6. Audrey80: Használsz alap és fedőlakkot is? :( Egyébként, ha elég neked heti rendszerességgel körömszínt válani, lehet érdemes lenne kipróbálni az Essence gél lakk szettet.

    Dii: Olyan tökéletesen illenek egymáshoz, hogy már többen is azt hitték a környezetemben. Jó lenne egy ilyet létrehozni, és akkor már csak azt kellene megvenni. :)

    Lilla: Igen, nagyon illik a karácsonyhoz. :)

    bandita: Csak maga a Maybelline 3-4 réteget is elbír, ha teljesen jó fedést szeretnél. De ha párosítod egy bordó lakkal, akkor azokból 1-1 réteg elég, és ugyan ott tartasz, mint egy normális lakkozásnál. :) Így én kibékültem ezzel a kompromisszummal.

    ReplyDelete