3 June 2013

145. Fashion Monday 7. - Victorio Lucchino Pasarela

Nos, egy pár közérdekű információval kezdeném a bejegyzést. El kell vinnem a laptopomat szervízbe, egy kis takarítás, stb, szokásos. Ezt a bejegyzést is vasárnap este írom/tam nektek. A másik, kedden államvizsgázok, így nem valószínű, hogy lesz bejegyzés, remélem megértitek. Pont ebből kifolyólag ma egy egyszerűbb hétköznapi manikűrrel készültem nektek a Fashion Monday-en. Remélem e miatt sem fogtok megharagudni. :) A mai témánk:

Victorio Lucchino Pasarela


Be kell valljam, erről a tervezőről sincsen sok információm, és idő hiányában tüzetesebben nem is néztem utána. Ennek ellenére egy külföldi hölgy bejegyzésében (aki egyébként rendszeresen rak ki kifutós képeket, és hozzá festményeket, kitűnő inspirációforrás) pillantottam meg ezt a ruhát, és egyből beugrott milyen manikűrt is lehetne elkészíteni hozzá. Ráadásul nem is volt túl bonyolult. :)



Ugye? Ezt akár hétköznapokon is tudjátok hordani, elég élénkek a színek, de mégsem annyira hivalkodó. Egyik oldalon két ujjam rózsaszín lett, a másik oldalon kettő kék. Ezekre tettem egy matt fedőlakkot, majd látjátok egyik képen, hogy melyiket, szerintem az egyik legjobb... A középső ujjamon pedig a ruha közepén elhelyezett mintát valósítottam meg, ami fényesebb a többi résznél. Ezért erre BTGN fedőlakkot tettem. A minta egyébként baromi egyszerű. Kék alap, rá pár csepp pink, és ecsettel eltorzítjátok egy kicsit.



Ami nekem személy szerint még nagyon tetszik, az a color blocking. Itt nem brutálisan, de érvényesül, ami nyáron még mindig menő. Szóval, ha a ruházkodásotokba nem is meritek beépíteni, a körmeiteken bátran használhatjátok! Mivel imádom a színeket, így többször is lesz hasonló mani! 

Nektek hogy tetszik? Kipróbálnátok egy hasonló színpárosítást?

Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

Pinteresten is megtaláltok:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

8 comments:

  1. Az egyik kedvenc színpárosításom. Sokszor hordom ezt öltözködésben is. :) Nagyon szép mani lett. A lakk kapható egyébként mindig? Szükségem van már egy matt fedőlakkra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én nemrég vettem meg ezt a NYC lakkot, szóval szerintem még lehet kapni :) Nekem nagyon bejött, szépen mattít és a tartósságával sincs probléma :)

      Delete
  2. Tényleg kedvenceim ezek a fashion monday-os posztjaid, mindig nagyon jó manikűröket csinálsz az adott ruhákról :) Nagyon tetszik, hogy a középső, mintás ujjadon nem matt, hanem fényes fedőlakk van, teljesen ráhelyezi a hangsúlyt :)

    ReplyDelete
  3. szuper manikűr lett! ;) tetszenek a színek. :)

    ReplyDelete
  4. Nagggyon durva lett az összhatás, a matt finishtől dobtam egy hátast! A gyűrűsujjad a kedvencem! :)
    Egy konténernyivel küldök Neked az államvizsgádhoz! :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  5. Thimmyke: Köszi! :)

    Flory: Én is szeretem ezt a két színt együtt! :) Dii írt a NYC lakkról, de lecsekkolom majd! :)

    Dii: Köszönöm! Örülök, hogy tetszik!

    M.: Köszönöm. :)

    Reni: Köszi! A drukkot is, a dicséretet is! :D

    ReplyDelete