25 June 2013

160. Rimmel Salon Pro - 247 Isn't She Precious?

A mai napra egy teszttel készültem nektek, méghozzá egy nagyon szép és "cukorkás" rózsaszínnel. Még államvizsga után vettem közvetlenül, lehet nem hiába, akkor még a kis ködömben lebegtem a boldogságtól (nem mintha azóta ez sokat változott volna... :) ). Szóval amúgy is kerestem egy ilyesmi színt, így jött velem.

Rimmel Salon Pro - 247 Isn't She Precious?


Tehát mint látjátok, ez már a legújabb Rimmel lakkok közül való. Eddig nagyon kedveltem ezt a márkát, így e felé is nagy reményeket fűzök, meglátjuk a poszt végére, hogy beigazolódtak-e. :) Az üveg változott egy kicsit, egészen pontosan a kupak. Nagy, böszme fedőt kapott ez a lakk, de végül is nem okozott nagy problémát, amikor használtam. Az ecsete széles, és lapított, tökéletesen illik a körmömre. 
De jöjjön a szín...



Tényleg eléggé cukorkás. :) Igazi tavaszias/nyárias pasztell rózsaszín. Teljesen vidámmá varázsolja a viselőjét, amikor csak ránéz, feltéve ha kedvelitek ezt a vattacukorka árnyalatot. A lakk állaga egyébként tökéletes, aggódtam, hogy nem fog jól fedni, mivel egy világosabb színről beszélünk, de örömmel tapasztaltam, hogy tévedtem. Két rétegben már minden rendben volt.



A száradási ideje is rendben van, de ami továbbra is említésre méltó a Rimmel márkánál, hogy eszméletlen tartósak. Nagyjából bármit kibírnak (jó, azért a körömlakklemosó leviszi :D ). 
Mint a képeken is látjátok, azért én feldobtam egy kis csillámos lakkal, mégpedig a méltán híres OPI - Polka.com-mal. Tökéletes párost alkotnak, nem!?

Hogy tetszik nektek ez a körömlakk? Próbáltátok már a legújabb Rimmel lakkokat? Ha igen, mi a véleményetek róla?



Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest




16 comments:

  1. Igazán nagyon szép és egyedi lett! :) Nem túl kirívó, elegáns! :)

    Szép napot neked! :)

    ReplyDelete
  2. nagyon szép ez a lakk, bár kevésbé rózsaszínes így képek alapján, mint az üvegből vártam volna.
    még egyik szín sem ragadott meg igazán a rimmeltől.

    ReplyDelete
  3. ezeken a lakkokon sokat gondolkodtam, tetszenek az üvegei is. :) ez a szín nagyon tetszik!

    ReplyDelete
  4. Gyönyörű ez a kombináció! :)

    ReplyDelete
  5. Ómájgád.....üvegben nem olyan szép, de felkenve...ójjaj és a Polka.com még mindig az első a kívánságlistámon. Szerelem!

    ReplyDelete
  6. Illus: igen, nagyon szolid kis lakk. :) bárhol megállja a helyét.

    Lilla: lehet a fények a hibásak, mivel egy kicsit élénkebb a színe a kormeimen, mint az üvegben. Amúgy a többi szín sem annyira különleges, de ha egy alap színből akarunk lakkot, a Rimmel tökéletes választás. :)

    Panni: én nem találtam hibát ezeknél a lakkoknál, szóval hajrá!!! :)

    Zitu: tökéletes párost alkotnak. :)

    Flory: neked csak ajánlani tudom ezt a színt :D

    ReplyDelete
  7. Cukikák így együtt. =) Én holnap tervezem kipbálni, a saját keverésű Polca.com hasonmásomat. :D Margarétán már többször használtam, de a saját körmeimen még nem volt alkalmam. :D

    ReplyDelete
  8. Az az Opi valami hihetetlen. És ez a szép rózsaszín is most valamiért nagyon tetszik! :)

    ReplyDelete
  9. nagyon szép lett, a polkás díszítés pedig különösen jól áll neki.
    én egy sötétmályvát vettem ebből a rimmel lakkból, de felkenve már nem vagyok annyira oda érte, igaz a kisujjamon volt csak (és ott vagy 6-7 napig semmi baja se lett, lusta voltam lemosni:)). mondjuk nekem az astor lycra lakkok is beváltak nagyon, 5-6 napig azok is kis kopással bírják az én satnya minőségű körmeimen is. :)

    ReplyDelete
  10. Magában a szín nem tetszene annyira szerintem, de jól feldobtad :]

    ReplyDelete
  11. nagyon szép lett, illik a fedőlakk ehhez a rózsaszínhez nagyon :)

    ReplyDelete
  12. hm.. Polka.com <3 nagyon szeretlek! :DD
    tegnap én is nézegettem az akciós Rimmel Salon Pro lakkokat, de mind kávés, barnás vagy kékes volt.. ahhoz meg nem volt kedvem :D

    ReplyDelete
  13. Thimmyke: Na, kíváncsi vagyok, majd lesem a blogod! :)

    bokorbogi93: Tényleg nagyon eltalálták ezt a fedőlakkot! :)

    dyna: ooo, igen, az Astor lakkok... :) Nagy kedvenceim. :)

    CRaPTRaSH: Pedig maga a szín is elég szép! :)

    Réka: Lassan már mindenre ezt kenem. :D

    M.: Igen, inkább alap színek köszönnek vissza, de mindegyik nagyon jó minőségű. :)

    ReplyDelete
  14. gyönyörű szín :) <3

    ReplyDelete