7 June 2013

148. Lovely Classic NP - Nr112

Mára egy fedőlakk tesztjével készültem nektek, a fotók és a vélemény már megvan egy ideje, de még nem volt időm, napom arra, hogy írjak róla. A mai főszereplőnk egy azonnali szerelem volt a Lovely pultján, és a Rossmann-os kuponommal visszatérve minden előzetes tudást mellőzve betettem a kosaramba ezt a lakkot:

Lovely Classic NP - Nr112



A külsőségekről pár mondatban: az üveg a szokásos új Lovely kiszerelés, amely 8 ml lakkot tartalmaz. Az ecsete is szokásos, lapított, nem nehéz vele dolgozni. 
Az színtelen alapban van sok-sok nagy hideg lila hatszögletű glitter, és még több hasonló formájú melegebb tónusú csillám. Összességében nekem már nagyon csábító volt ez a kombináció, nem véletlenül fogott meg annyira. Na, de a lakk állaga... Kicsit sűrűbb, mint a többi, olyasmi, mint az Essence pelyhes lakkjának. nem olyan könnyű vele dolgozni... De ha már felvittük:



A körmeimen egy-egy rétegben használtam. Ahhoz, hogy ennyi glittert tudjunk felvinni, fel kell ráznunk a lakkot. Ha kevesebbre van szükségünk, akkor ezt a lépést elhagyhatjuk. Az alap lakkok a nemrég bemutatott OPI és ASTOR rózsaszínjei. Szóval, mint említettem az alap állaga kicsit sűrű. Lehet, hogy ebből kifolyólag történt az, ami. 
Sok-sok pici buborék jelent meg. Mind a két lakkon, tehát nem biztos, hogy az alappal volt probléma. Messziről nem lehet őket észrevenni, nem feltűnő, viszont közelebbről már igen, ahogy a képeken is láthatjátok.



A képeken fedőlakk nélkül szerepel, így is szép fényes, de a teszünk rá egy-egy réteget, akkor még szebb eredményt érhetünk el. 
Összességében még mindig nagyon tetszik maga a lakk, de a bubiságtól falnak megyek, még ha csak én is látom. 

Nektek hogy tetszik? Megvettétek már, vagy tervezitek?



Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest



12 comments:

  1. Én is szemeztem vele a Rossmannban, de aztán valahogy mégsem jött haza velem, de nem is értem hogy miért. Mert nagyon szép :)

    ReplyDelete
  2. Igen, ezt tényleg csak Te látod :-D Viszont már értem, miért voltál annyira oda ezért a lakkért <3

    ReplyDelete
  3. jól néz ki :) ez nincs meg, ezek a fedőlakkok annyira nem fogtak meg, hogy vegyek :P inkább másikat vettem, ma is rossz voltam és vettem 3 nyc lakkot a duó krómosokat, sokáig úgy voltam vele, hogy nem kell, de aztán meggondoltam magam ^^ de szép rózsaszín a lakk amit használtál *-* nem vagyok oda a rózsaszínért, de már lakkokban tetszik :P bár nincs túl sok de van régről amit nem használok ^^ de majd akarok én is valami szép rózsaszín lakkot 1-2-őt vagy még többet, mert lakkból sosem elég x3 ugye?! :3 mennyit írtam te jó ég ^^

    ReplyDelete
  4. Én megvettem,de nekem nem tetszett magamon, de most hogy látom mit alkottál vele,adok neki még egy esélyt.: ) Én kék alappal csináltam, megpróbálom rózsaszín alappal: )

    ReplyDelete
  5. Nagyon szép, én a rózsaszinen gondolkodtam :)

    ReplyDelete
  6. Hát nem tudom.. én szemeztem vele a Rossmannban, végül otthagytam, és nem bánom, engem így képek alapján nem igazán győzött meg :S

    ReplyDelete
  7. Húúú de utálom, ha valami bubis lesz :( De ne aggódj, nem látszik, és szép is. Soha senki nem nézi olyan közelről a körmeidet, hogy észre vegye, csak te :D

    ReplyDelete
  8. én is nézegettem ez a lakkot, nagyon tetszik. szerintem nem tudnám kihasználni, de ha majd ismét megyek egy Rossmann közelébe, akkor majd megnézem és ha meggyőz, akkor jön velem haza. :)

    ReplyDelete
  9. Nikki: nekem nagyon tetszik, és sok színen el tudom képzelni. :)

    Katy: Tényleg látszik, ha jól megnézem... :DD

    Akane: Ma végre én is találtam egy normális NYC állványt, és néztem a doucrome lakkokat, de ugyan olyannak tűntek, mint a miss sporty metal flip lakkok, így nem hoztam egyet sem.

    Azrail: Pedig sok-sok színnek jó mutat, sőt, ha több csillámot viszünk fel, és ügyeskedünk, akkor akár egy körmünket teljesen is bevonhatjuk vele.

    fairyland: Azok is széped, de a lovely is! :)

    Nikolett Gulyás: Szerencsére nem ugyan olyan az ember ízlése... :D De amúgy jól kombinálható fedőlakk. :)

    Zsozsó: Igen, messziről senki sem szúrta ki, így ez megnyugtató, csak engem zavart kicsit.

    M.: Pedig sok-sok színhez illeszthető, és többféleképpen is kombinálható! Persze nem akarok senkit pénzköltésre buzdítani. :D

    ReplyDelete
  10. Nagyon sokat szemeztem vele a boltokban , de ez a poszt megnyugtatott , hogy nem vesztettem vele sokat, hogy otthagytam. Kár,hogy ilyen lazán vannak benne a csillámok. :(

    ReplyDelete
  11. Én megvettem, és a nem csak a sűrűségével vannak gondjaimhanem magukkal a glitterekkel is. Pöndörödtek rendesen, és legalább kellett 2-3 réteg fedőlakk, meg az alaplakkba való alapos belenyomkodás, hogy ne váljanak le a körmömről.
    Arra viszont tökéletesen bevált ez a lakk, hogy frankenpolish alapanyagnak használjam, a kicsit híg moyra lakkjaimmal szoktam keverni, és úgy teljesen jól használható.

    ReplyDelete
  12. Az a lány: Ha felrázod, akkor több jön, én direkt nem vittem fel annyira sokat.

    MD001: Nekem ezzel ennyire nagy problémám nem volt, egy réteg fedőlakk simán megoldotta a helyzetet. Az viszont tény, hogy nem túl folyós lakk, de ezt azt hiszem írtam is.

    ReplyDelete