6 June 2013

147. Körömágybőr ápolás - Crystal Nails Cuticle Oil és Orly Cuticle Therapy Creme

A mai napon egy újabb ápolással kapcsolatos bejegyzéssel érkeztem nektek. Fontos, hogy ha valaki komolyabban, vagy több időt tölt a manikűrözéssel (bár szerintem amúgy is jó), hogy ne csak a körmeire legyen tekintettel, hanem a körömágybőrére is. Az egyik leggyakoribb probléma az, ha nagyon kiszárad a bőrünk. Most erre hoztam nektek két terméket.

Orly Cuticle Therapy Creme & Crystal Nails Cuticle Oil


Mindkettő terméket már egy ideje használom (kb 1-1,5 hónapja), egyik kezemen a krémet, másikon az olajat. Szerintem így igazán hiteles a tesztelés. Előtte nekem sokszor volt a kiszáradt körömágybőr a problémám, igaz nem túl vészesen, de időszakonként jelen volt. Ennek a sok lakk lemosás is oka lehet, vagy nem eléggé hidratáltam a kézfejemet, vagy csak sokáig áztattam magam a kádban. Na, de most! Nézzük egyenként a termékeket.

Orly Cuticle Therapy Creme


Ez egy aprócska kis krém (tényleg nagyon kicsi), de mivel nem kell belőle sokat használni, így baromi sok az anyag. Első körben bemásolom, hogy mit ígér nekünk a leírás:

"Speciális Körömbőr mélyápoló krém. A és E vitamint, valamint glicerint, lanolint és ásványi olajat tartalmaz. Naponta a körömágyba masszírozva kondicionálja és hidratálja a körömbőrt, körömlemezt, erős és egészséges körömnövekedést biztosít. "

 Nézzük,az összetevőket:

IngredientsDeionized Water, Glycerin, Mineral Oil, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, GlycerylStearate, Lanolin, Avocado Oil, Squalane, Petrolatum, Triethanolamine,Fragrance, Methylparaben, Propylparaben, Citric Acid, Vitamin E, Vitamin A,Allantoin, FD&C Yellow #5, FD&C Yellow #6

Biztosan bele lehet kötni a tartalomba, de kevés olyan termék van, ami mindenkinek megfelelő. Az illata nagyon kellemes, nem erős, és nem is émelyítően édes. Én speciel kedvelem. Gyorsan eldolgozható, és pikk-pakk beszívja a bőrünk. A hatásáról majd összehasonlításnál fogok részletesebben beszámolni. Az ára amúgy ha azt nézzük mennyi ideig elég, akkor nagyon megéri.
14g ~ 1390 Ft 
60 ml ~ 2390 Ft 
Az árakat a Perfect Nails honlapjáról írtam (INNEN). Területi képviselőktől is kérhetitek ingyen szállítással, de a Dohány utcában lévő üzletben is megtalálhatjátok Budapesten. Hozzátenném, hogy semmilyen érdek nem fűz ahhoz, hogy hozzájuk vezetlek benneteket, szimplán szimpatikusak. Otthoni használatra egyébként a kicsi bőven elég, nem kell a nagy kiszerelést megvásárolni. 

Crystal Nails Cuticle Oil


Ez már egy más jellegű készítmény, mivel nem krémről beszélünk, hanem olajról. A lényege ugyan az, ápolás. A leírás alapján:

"A növekedési zónában felszívódva táplálja a körmöket, puhítja a bőrt. Öt egzotikus és intenzív illatban - frézia, ananász, kókusz, barack és vanília."

Összetevők:

Paraffinum Liquidum, Ananas Sativus (Pinapple) Fruit Juice, Red 7/CI15850

Lényegesen kevesebb összetevőből áll, így nincs is anny minden, amibe bele lehet kötni. Az illata ennek már erősebb, tényleg nagyon ananászos, de mégis extra kellemes. A felszívódás már lassabb, de nem is bemasszírozzuk, hanem bekenjük vele a körömágybőrt és a körmünket. Az ára:
8 ml ~ 730 Ft
Az árat a Crystal Nails honlapjáról néztem (INNEN). Ez a kiszerelés is bőven sok egy időre. Nagyon lassan fogy, és egy ecsetnyi olaj elég egy kezünkre is. 

Jöjjön az összehasonlítás, és az, hogy mit tud ez a két termék:

Ahonnan kiindulunk


Azt hozzátenném, hogy ez nem a kezdeti állapot. A szódabikerbónás bejegyzésem után eléggé kiszáradt a bőr a körmeim körül, így kihasználtam ezt, és egy kezemen mutatom meg a két termék azonnali hatását. 
Mint látjátok nem a legvészesebb a helyzet, de nekem már ez sem teszik.


Kettő ujjamon az olajat használtam, a másik kettőn pedig a krémet. 
Előnyök és hátrányok:

Olaj: Előnye, hogy tényleg nagyon jól hidratálja a bőrünket, nagyon tápláló, és azonnali hatást érhetünk el. Barátnőm kezén is teszteltük, neki extrém volt a kiszáradás, de azon is azonnal, és hosszan tartóan segített. Ha minden este alkalmazzuk, akkor máris esztétikusabb látvány fogad bennünket. Ami a hátránya, hogy lassan szívódik be, így leginkább este érdemes használni, vagy amikor tv-zünk, filmezünk, tehát van ideje beszívódni az olajnak. Pontosan nem mértem le, de MAXIMUM 20 perc, fél óra, és kész is.

Krém: Amit írnak róla, az tökéletesen igaz. Azonnal, és teljesen hidratál, hosszan tartóan. Ami még nagy előny, hogy gyorsan beszívódik, így ha van 5 percünk, akkor bármikor használhatjuk. Mivel együtt teszteltem a két terméket, így ezt is este alkalmaztam. Teszünk egy egy kis pöttyöt a bőrünkre, és szépen belemasszírozzuk. Gyors, egyszerű, JÓ!

Végül az eredmény:


Mindegyik ujjam tökéletesen pihi-puha bőrrel lett megáldva, ami egész nap tart. Ha döntenem kellene, és nem nézném az árakat, egyértelműen az Orlyra szavazok. Viszont ha azt is figyelembe vesszük, és nem gond a felszívódási idő, és hogy este használjuk, akkor a Crystal Nails olaja is ugyan olyan jó szolgálatot tehet. Bár az én szívem így is az Orly-hoz húz. :D

Ti használtok valamilyen körömágybőr ápolót? Milyet?
Ha nem, akkor melyik termékre voksolnátok? :)



Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest



5 comments:

  1. nekem több is van, avon, essence és lovely. a lovely-t emelném ki, mert az jött be a legjobban: eper-málna kivonatú energetizáló hatású zselé. kis üvegben van, mint egy körömlakk és ezt is ecsettel kell eloszlatni a körmön és a körülötte lévő bőrön. nagyon jól hidratál, a mű eperillatát is szeretem, és a körmeimet is erősíti. :)

    ReplyDelete
  2. Nekem az essence körömágybőr ápoló stick jött be leginkább, de sajnos baromi gyorsan elfogy. Most az aromax olaját használom, de nem igazán jön be. Lehet maradok az essencenél :)

    ReplyDelete
  3. Mesi: Lovely-t még nem próbáltam, meg eddig én vagy kézkrémet, vagy testvajat használtam. Ha elfogynak ezek, meglesem azt is! :)

    Benita: Nem próbáltam az Essence termékt, de ha gyorsan elfogy, érdemes utánaszámolni... Lehet, hogy pl egy Orly jobban megéri, én régóta használom, és kb még semmi sem fogyott belőle, annyira keveset kell egyszerre bemasszírozni.

    ReplyDelete
  4. Én nem használok konkrétan körömágybőr ápolót, nincs rá szükségem, de télen párszor menet közben volt, hogy kiszáradt kicsit a körmöm környéke. Akkor 'mit rejt a táskám?' alapon bepróbálkoztam a piros Garnier ajakápolómmal (igen, azzal :D) és láss csodát, kis bemasszírozással elég szép eredményt kaptam. Nem azt mondom, hogy állandóan használnám, de amikor nincs nálunk krém, az ajakápoló nagy segítség lehet. :D
    Régen egyébként volt Lovely eper-málnásom, azt egészen szerettem, de most lehet veszek egy Orlyt. Jön a nyár, ami nálam a sűrű lakkozást jelenti, nem fog ártani egy kis plusz segítség a körömágyamnak, és kedvet kaptam a leírásodtól az Orlyhoz. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaaa :D Na, azt még nem próbáltam, ha hirtelen szükség lesz rá, majd én is kipróbálom. :)
      Amúgy az Orly tényleg nagyon sokáig elég, mert extra kevés kell belőle, mindenképpen jó befektetés! :)

      Delete