11 June 2013

151. JUNE HAUL

Júniusnak csak a közepénél tartunk, viszont most jelentkezek a havi haullal. Egy-két hétig most nem igazán fogok körömlakkokat venni, de amit sikerült beszereznem, megkapnom, azok jönnek a mai posztban.


A mostani kis bejegyzés nem csak a saját magam által szerzett újdonságokat mutatom meg nektek, ezeknek egy részét tesztelésre kaptam. Igazi üde, és nyárias színekben gazdag ez a kis lakk csoport, szóval készüljetek! :)


A "legfontosabbal" kezdem. Ezeket ajándékba kaptam magamtól, amiért egész jól sikerült az államvizsga. Régóta szemeztem már ezzel a márkával, tapasztalatom sincsen velük, egytől egyig különlegesek, pont e miatt esett rájuk (is) a választásom. Facebookon már láttatok róla egy telefonnal készült képet, itt már élesben normálisan teljes színpompájukban nézhetitek meg. :) 

1. Models Own - Dancing Queen: Ez egy régebbi kollekciós csillámos fedőlakk, de annyira megtetszett az összhatás, hogy azonnal kosárba került. :)
2. Models Own - Red Sea: Az idei nyári kollekció egyik darabja. Hatalmas fejtörést okozott, hogy melyiket válasszam, végül ő rá esett a választásom (ettől függetlenül még kiszúrtam pár darabot ;))

Amúgy ezeket az Asos honlapjáról rendeltem meg, ha jól emlékszem 6-8 euro között volt az áruk, viszont a szállítás ingyenes. :)


Ezek a Rimmel lakkok is államvizsgás meglepik, igaz ezt még közvetlenül aznap szereztem be. Kíváncsi vagyok, hogyan szuperálnak élesben, a régebbi lakkokat a márkától nagyon megkedveltem.

3. Rimmel SalonPro - 311 Spring yellow: Rámentem nagyon a sárga lakkokra, hogy vajon melyik lehet az ideális. Ez a szín a limitáltak közül való, szóval ha így tetszik, akkor hajrá. Teszt nemsokára!
4. Rimmel SalonPro - 247 Isn't She Precious?: Ez már az állandó kollekció darabja. A babarószaszínekkel is hasonlóan vagyok most, mint a sárgákkal, remélem jót választottam! :)

A Rossmann-ban nem tudom pontosan meddig (lehet már nem is?), de akciósak a lakkok, így kb 800 Ft-ba kerülnek.


Végre megérkezett az én kis csomagom is Hong Kongból. Bonyolult volt az ügyintézés, és hosszadalmas, ráadásul azt is hittem, hogy nem fog jönni semmi. Végül pénteken meglepett vele a postás.

5. Nail Foil E04: Már nagyon régóta ki szeretném a fóliákat próbálni, kíváncsivá tettek nagyon, így egyértelmű volt, hogy egy ilyen is kerüljön hozzám. Azóta töretlen a szerelmünk (igaz, 4 napja, ha tart), teszt erről is nemsokára érkezik.
6. Nail Studs DRN662: Köröm szegecsek is voltak a csomagomban, amelyek szintén nagyon tetszenek, ráadásul ezek is tökéletesek nyárra, a csíkos fürdőruhámhoz tökéletesen illik. :)


Az utolsó három darabnál mindegyik nagy kedvencem lett, habár ezek sincsenek nálam olyan régóta (kb 3 nap :D). Az IsaDora márka iránti rajongásomat le sem tudnám tagadni, viszont a Douglas lakkokkal még nem volt dolgom, de a színe csodálatos!

7. IsaDora Wonder Nail - 756 Coral Reef: A nyári kollekció tagja ez a csodálatos körömlakk. Jelenleg is ez van a körmeimen, és csak ámulok, és bámulok mennyire különleges. 
8. Douglas Absolute Nails 247: Hihetetlen, hogy mennyire ciklámen színű! Volt egy régi Loreal lakkom, aminek hasonló a színe, de sajnos az a pici, ami az alján maradt már nagyon sűrű. Ez talán egy jó alternatívája. :)
9. IsaDora Graffiti Nail Top - 816 Cotton: Ez a lakk még a tavaszi kollekcióból való. Mint olvashatjátok fedőlakk, méghozzá repedezős. Pasztel színekkel a legszebb! :)

Ezeket a termékeket a Douglas parfümériákban találhatjátok meg.

Remélem ezzel a pár előzetes képpel be tudtam nektek mutatni, hogy tényleg mennyire szépek a lakkok egytől egyig. Nem is tudom hirtelen, hogy mivel kezdjek. :) A sort egyébként még zárná három lakk, amelyek mostanában fognak megérkezni, ezek közül kettőt megnyertem, és egyre még várok, hogy a postaládába kerüljön, ami nem más, mint a híres Seche Vite fedőlakk. Már nagyon kíváncsi vagyok azokra is!

Hogy tetszik a felhozatal? Ti miket vásároltatok mostanában?



Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest



15 comments:

  1. De sok szépség! :) Alig várom róluk a bejegyzéseket.
    Úgy néz ki ma Isadorás nap van, én is pont az egyik lakkukról irtam: http://fairyland088.blogspot.hu/2013/06/isadora-ocean-crush.html?showComment=1370953157353#c8001541956516474170

    ReplyDelete
  2. A dancing queen milyen gyönyörű :O

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nagyon szépek, kíváncsian várom a teszteket :)
    én csak egy zöld Lovely lakkra csaptam le mostanában, meg végre megtaláltam a régóta áhított Essence fedőlakkot...

    ReplyDelete
  4. Ó de sok szépség :) Nálam lakk stop van elvileg, de hát becsúszott 4, ebből az egyik IsaDora, szóval mostmár tényleg lakk stoppon leszek! :D Ma meg egy Sally Hansen körmöerősítőt is vettem, remélem beválik majd :)

    ReplyDelete
  5. kíváncsian várom róluk a véleményedet! :D

    ReplyDelete
  6. fairyland: Ohh, igen, elég szép az a lakk is! :) De maga a márka is kiváló.

    Lauren McGuy: Igeeen, nekem is nagy kedvencem így üvegből. :)

    andicreative: egy zöldeset én is néztem a Lovely pulton. :) Melyik volt az az essence fedőlakk? :)

    Elíz: Én nem fogadok meg ilyet. :D Ha nagyon akarnám, be tudnám tartani, de ha valami okból nem lehetne venni lakkot, akkor visszafogom magam, és kész. :D

    Lilla: Eddig jó véleményem van arról, amit teszteltem ;) :)

    ReplyDelete
  7. Ajjjj, a models owns lakkok micsoda szépségek, bár a többi is csudaszép. :$

    ReplyDelete
  8. nekem nagyon tetszik, szép mélyzöld, pont megy az egyik felsőmhöz :) 13 mrs and mr glitter a fantázianeve, itt a bejegyzés róla: http://andimakeupfashionandmore.blogspot.hu/2013/06/kis-nyarkezdo-haul-uj-blogkinezet.html

    ReplyDelete
  9. engem a fólia érdekel a Models Own lakkok mellett a legjobban. :)

    ReplyDelete
  10. Hű a Red Sea-vel siess, arra nagyon kíváncsi vagyok :P

    ReplyDelete
  11. Csatlakozom M-hez, Models own lakkok, de legesleginkább a fólia érdekel nagyon! Épp nálad találtam hozzá linket ebayre, és csak egy hajszál választ el tőle, hogy rávessem magamat legalább 5 színre:D

    ReplyDelete
  12. xstrawberrykissx: Hát még élőben milyenek! Érkeznek róluk hamarosan a tesztek. :)

    andicreative: Azt én is mindig nézegetem, de még nem vettem rá magam, pedig tényleg jól néz ki. :)

    M.: Vettem! :)

    CRaPTRaSH: Sietek! :D

    Petronella's: Na, akkor következőnek jön a fólia, utána pedig lehet, hogy models own. :)

    ReplyDelete
  13. Tátott szájjal nézegetem a szerzeményeidet, fantasztikus, gyönyörű mindegyik! :) Alig várom a teszteket!:))

    ReplyDelete
  14. Gyönyörű a két Models Own lakk! Én is régóta szemezgetek velük...

    ReplyDelete