23 June 2013

159. Nail Club - Természeti jelenségek

A Nail Club előre megírt témái közül ezt vártam már a legjobban. Tele ötletekkel, manikűrtervekkel. Azonban jött a pakolás, csomagolás, ügyintézés, Hollandiába költözés egy időre, így ez egy kicsit kisiklott. Ennek ellenére tegnap éjjel elkészítettem az egyik változatot, amit kiötlöttem, de a fények... Előre is elnézést értük.
Mielőtt még folytatnám, múlt héten említettük, hogy Verus sajnos távozott a Nail Club-ból, viszont jött helyette Nitu, a The Pink Candy Pop írója. :) Hello itt! :)
Eheti témánk pedig nem más, mint:

Természeti jelenségek


Letagadni sem tudnám, mennyire rajongok a természetért, és annak majdnem minden velejárójáért. Imádom az élőlényeket (kivéve bogarak, ezért a majdnem. :D), a különböző földi, légköri jelenségeket, mindent. Kiskorom óta, ha villámlik, én az ablakban ülök, és nézem. Kedvenceim a katasztrófafilmek is. Jöhet vulkán, vihar, tornádó, bármi, én csak ámulok és bámulok. Tudom, van ennek rossz oldala, de ettől elvonatkoztatva minden egyes ilyen jelenség egy csoda! Remélem azért nem néztek elmebajosnak. :D
De nézzük mit is alkottam mára nektek. Az elképzelésem a lassan utat törő láva volt, amelynek a teteje kezd szikkadni, kihűlni, így az sötétté válni. Ez lett a végeredmény:



Ahhoz, hogy teljesen élethű legyen az eredmény, alapnak a Lovely sárga Baltic Sand lakkját használtam, majd erre vittem fel egy töredezős lakkot. Amint jól látszódott a minta, fogtam egy ecsetet, barnával, feketével, és pirossal díszítettem a manikűrt. :) 



Szerintem elég élethű lett az eredmény, sőt, a fényviszonyok is dobnak rajta, most hogy így jobban megnézem. Bár lehet az okozza a bejegyzés előtti és a mostani meglátásomat, hogy végre süt kint a nap. :DDD

Hogy tetszik nektek ez a manikűr? Ti mit választottatok volna?


Többiek munkái:





Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest




19 comments:

  1. Woooww, ez atom jó lett :))

    ReplyDelete
  2. Ez brutál jó lett, abszolút kedvenc! :)

    ReplyDelete
  3. Azt a mindenit, leírás nélkül is egyből vágtam, hogy lávafolyam, iszonyat jól sikerült! :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  4. fú, baromi jó lett!! ebben a körben a tiéd tetszik a legjobban! :)

    ReplyDelete
  5. Naneeeeeee.....ez brutális lett! Elismerésem.

    ReplyDelete
  6. Nitulino, djkaty, Linilla, Nóra, M.: Köszönööööm! :)

    Njoythestyle Reni: Köszi! :) Akkor megnyugodtam, hogy felismerhető. :D

    Flory: :DD Köszi!!! :)

    ReplyDelete
  7. ez tényleg nagyon jó lett, nagyon élethű, ötletes:))

    ReplyDelete
  8. Iszonyat jó, Nekem ez eszembe sem jutott volna :D a fekete foltok olyanok mint egy elszenesedett holttest :D morbid vagyok, de érzem ahogy ég a bőröm :D

    ReplyDelete
  9. De jóóó! Nagyon jó az ötlet is, és a megvalósítás is szuper! Gratu!

    http://glitterfingersss.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  10. konkrétan elképesztő :)
    (Andi)

    ReplyDelete
  11. De jó, olyan vulkános. :D
    Dijat kaptál tőlem: http://fairyland088.blogspot.hu/2013/06/dijat-kaptam.html

    ReplyDelete
  12. Nagyon brutáljó lett! :) Én is szeretem nézni ezeket a természeti jelenségeket :)

    ReplyDelete
  13. szép lett nagyon!!

    ReplyDelete
  14. Hát ez valami eszméletlendurva lett... Persze a jó értelemben. =)

    ReplyDelete
  15. Lemosni álom lehetett:D Nagyon jól sikerült!

    ReplyDelete