18 June 2013

156. Csillámos körömlakkok lemosása (Step-By-Step)

A mai napra egy olyan bejegyzéssel készültem nektek, amivel remélem sok olvasómnak a segítségére lehetek. Egy lemosási technikáról lesz szó, amit kb már mindenki ismer, de azokra is gondolni kell, akik most kezdtek bele a lakkozásba, vagy most mélyedtek bele igazán. 
Amit mindenki nagyon szeret, az a sok-sok csillám, minél kisebb helyre összezsúfolva. Amit már kevesebben csípnek, hogy ezt valahogy le kell mosni, ha éppen nem az Essence csoda alaplakkját használtuk. Kínlódhatunk, dörzsölhetjük a lakkot, minden tiszta vatta és csillám lesz. Eléggé idegesítő, már mindenki tapasztalhatta. Az egyik bejegyzésemhez olyan kérdés is jött, hogy a sand hatású lakkokat hogyan mosom le. Ha szenvedős, akkor ezt a módszert használom:

Csillámos körömlakk lemosása alufóliával

Az eszközök, amelyekre szükségünk lesz:


1. Körölakk lemosó
2. Alufólia darabok
3. Vattakorongok
+ 1. Olló

Az ollóra azért van szükségünk, mivel a vattakorongokat a körömmérettől függően darabokra kell nyírnunk. Én nekem bőven elég, ha 4 felé vágom, ha nagy/hosszú a körmötök, akkor harmadoljátok.


Végül, amit le kell mosnunk, a nagy "ellenségünk":




Lemosás lépései:


1. Lépés: A levágott vattakorong darabra tegyünk egy kis körömlakk lemosót. Arra azért figyeljünk, hogy bőven jusson belőle, de ne tocsogjon az egész vatta.

2. Lépés: Helyezzük rá a körömlakk lemosóval átitatott darabkát a körmünkre úgy, hogy az teljesen befedje a lemosni kívánt felületet.

3. Lépés: Ezután vegyük kézbe az alufólia darabokat, majd tekerjük körbe az ujjunk végére, és jól nyomkodjuk össze egy kis "gumóba" vagy "hurkába". :D 

4. Lépés: Várjunk vele 10 percet kb. Elég vicces lesz, de én már gépelni is megtanultam vele, akkor igazán jó, ha mind a 10 ujjunkon van. :D De azért egy jó tanács: egyszerre csak az egyik kezünkre tegyük, és utána a másikra. A 10 perc sem szentírás, de azzal már tuti le tudjuk szedni.
Ha letelt az idő, akkor jó szorosan nyomjuk rá a vattát a körmünkre, úgy, hogy az alufólia is maradjon rajtunk. Úgy húzzuk le, hogy mozgassuk egy kicsit jobbra-balra. A végeredményt pedig a képen látjátok. :)

Elsőre én sem hittem, hogy ennyire egyszerű, de tényleg egyből leszedi. Abban az esetben, ha egy picike marad, az sem gond, mert a lemosó annyira feloldotta már, hogy egy húzással leszedhetjük. Én általában a végén mindig átmosom egy plusz vattakoronggal. :)

Remélem érthető volt a leírás, és egyszerűbbé tudjátok ezzel tenni a csillámos lakkok eltávolítását.


Szoktátok ezt a technikát alkalmazni? Mennyire vált be nektek?



Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest





5 comments:

  1. Én még nem próbáltam, mivel max 8 perc alatt amúgy is leszedem az egészet, akkor meg már hamarabb végeztem. Nekem amúgy nem a liquid sand lakkok okoznak gondot, azok könnyen lejönnek, hanem pl a mr and mrs glitter. Na azt csak reszelővel tudtam leeszkábálni. Annál lehet, h megérné kipróbálni ezt a technikát :D

    ReplyDelete
  2. én is használom ezt a technikát. a sand lakkokat én is ezzel mostam le. :)

    ReplyDelete
  3. én is ki fogom próbálni ^^

    díjat kaptál tőlem:
    http://laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu/2013/06/ismet-dijat-kaptam.html

    ReplyDelete
  4. Kedvencem...."megtanultam már gépelni is vele..." akárcsak én :)

    ReplyDelete
  5. Zsozsó: Nem szentírás a 10 perc, én ha sietek, akkor 5 perc után lecincálom, és úgy is jó, de a tuti ez. A nagy glitterekhez pedig különösen jó! :)

    M.: Én azt nem mindig, de volt egy olvasó, aki rákérdezett, ez is egy alternatíva. :)

    Lauren McGuy: Hidd el, egy csoda ez a technika! :)

    Flory: :DDD Tudod, muszáj :D

    ReplyDelete