5 June 2013

146. Final Exam Manicure

Eljött ez a nap is... Négy évvel ezelőtt erről álmodni sem nagyon mertem. Gimnáziumban nem voltam az a kis minta tanuló, nem is vagyok arra túl büszke, viszont 2009 szeptemberében minden megváltozott, még a hajam hossza is. :D Felvettek tanító szakra, kollégiumba költöztem, egyetemre jártam. Egy-két hónap után már az is fontossá vált, hogy meg is feleljek ezen a szakon, igazán jól szerepelhessek, és a leckekönyvemben is jó jegyek szerepeljenek. Egy ideig ez rendben is volt, voltak nehézségek, de mindig sikerült mindent megcsinálnom, és egész jó eredményeket elérnem. Tavaly szeptemberben kezdődött az igazi megmérettetés. Meg kellett csinálnom a nyelvvizsgát (pipa), a hosszabb, összefüggő gyakorlataimon kitűnő eredményeket elérni (pipa), szakdolgozat leadása, ráadásul úgy, hogy igényes, és értékelhető legyen (pipa), végül jött a java. Államvizsga... Tegnap ezen is átestem, a végeredmény pedig 4,8-as átlag, 96%-os, azaz JELES diploma. :) Nem nagyképűségből írom nektek ezeket, csak még mindig nem sikerült felfognom, hogy ennyi volt, sikerült, méghozzá elég jól... :D Azt hiszem ennek most itt a helye is, hogy leírjam, igazán büszke lettem magamra. Tanító néni lettem (legalábbis a végzettségem ezt írja :P)! Ahogy egyébként írom, úgy realizálódik bennem, és extra jó érzés... :D 
Persze a java ezután jön, a nagybetűs élet... Szerencsére megvalósulni látszó tervekkel... De erről majd később... :) 
Az államvizsga napjára egy igazán különleges, és csillogó manikűrt akartam elkészíteni. Igaz, a vizsgákra szolidan kell menni, de amikor az emberrel kezet fognak, és gratulálnak eredményhirdetés után, akkor igenis ragyogni kell, nem csak belülről, a körmömnek is! :) Így ezzel mentem az utolsó megmérettetésemre:



Alapnak egy arany színű körömlakkot választottam, ami eddig nagy kedvencem, majd kis szalagcsíkok segítségével felvittem ezt a nude árnyalatot. A háromszögem csúcsaira tettem egy-egy kis sárga (most legyen arany) kövecskét. A gyűrűsujjamnál is használtam arany lakkot, és erre vittem fel az arany és ezüst kövecskéket. Vizsga előtti napon extra megnyugtató volt szöszölni ezzel, szóval higgyétek el, megéri... :D



Szóval, ez a mani mellett egy kicsit személyesebb bejegyzés is lett, remélem e miatt senki sem fog megharagudni... :D Végre lelkiismeret furdalás nélkül megnézhetem a sorozataimat! :D

Hogy tetszik ez a manikűr?

Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

Pinteresten is megtaláltok:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

30 comments:

  1. Hűű, először is gratulálok, tényleg büszke lehetsz magadra ilyen eredménnyel! :)
    A manikűr nagyon tetszik, csodálatos. Én a szolid megoldást választottam, nem akartam azt az érzést kelteni, hogy esetleg tanulni nem, de körmöt festeni volt időm.. :D

    ReplyDelete
  2. Annyira de annyira gyönyörű....nagyon jól kitaláltad. :D És még egyszer (sokadszor is) GRATULÁLOK!

    ReplyDelete
  3. nagyon gyönyörű lett *--* és gratulálok :)

    ReplyDelete
  4. Congratulation :) Légy nagyon büszke magadra, elvégre nem kis teljesítményen vagy túl.

    ReplyDelete
  5. .gratulalok!..a manikur is nagyon szep lett :)

    ReplyDelete

  6. Gratulálok, nagyon szép eredményt értél el :)
    A mani meg nagyon tetszik :)

    ReplyDelete
  7. szép lett a manikűr és gratulálok a szép eredményekhez! :D

    ReplyDelete
  8. Gratulálok, a vizsgádhoz, és sok sikert neked a NAGY betűs Élethez! A mani meg nagyon tetszik!

    ReplyDelete
  9. Gratulálok, nagyon ügyes vagy :)!! És csudiszép a manikűröd :)

    ReplyDelete
  10. Gratulálok, nagyon ügyes vagy! :) Szép lett a mani is!

    ReplyDelete
  11. Gratu és csodaszép lett a mani! :)

    ReplyDelete
  12. Gratulálok:) gyönyörű ez az opi lakk:O nekem kell ilyen*.* én is hasonló manit csináltam a mai matek szóbeli vizsgára :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Gratulálok! :) Milyen tantárgyakat fogsz tanítani? :)
    Nagyon szép lett ez a manikűr :) ötletes!

    ReplyDelete
  14. Mint egy komplett Taj Mahal, gyönyörűséges! :))) Hatalmas gratula a jeles diplomádhoz, nagyon ügyes vagy!!! :)
    Vizsgák után annyira felszabadító érzés "legálisan" sorozatot nézni, ugye? :D

    ReplyDelete
  15. Gratulálok :)
    A mani is nagyon szép lett :)

    ReplyDelete
  16. én is gratulálok, a manikűröd meg egyszerűen gyönyörű lett!:))

    ReplyDelete
  17. Dii: Köszönöm! Megfordult ez az én fejemben is, de mindenkinek kijár egy kis nyugi vizsga előtt is! :D
    Flory: KÖSZÖNÖÖÖM! A támogatást is... :D Kellett néha, meg ma... :DDD
    Illus, Akane, Suncrow, Bar- BeautySaleBlog, Erzsi, Lilla, szépségblog Pöty cica, Réka, Mea, Elíz: Köszönöm!
    Lauren McGuy: Az Orly? Most ha jól emlékszem akciós a Perfect Nails oldalán, lesd meg! :) A maniról lesz bejegyzés?
    Beautyblog Gabica: Köszönöm! Ha tanítani fogok, akkor alsóban mindent + 5., 6. osztályban informatikát. :)
    Reni: Köszönöm! Iiiiiiigen, végre mindent bepótolhatok. :D
    fairyland, Panka: Köszönöm! :)

    ReplyDelete
  18. Olyan mint egy aranyhal! Szerencsét is hozott. Gratulálok még egyszer itt is <3

    ReplyDelete
  19. Gyönyörű! Gratulálok az eredményedhez! Bár engem is ilyen szép körmű tanítónénik oktattak volna, biztos lenyűgözöd majd a kislányokat:)) Én a dicséretes 5-ös szóbelim után jutalmaztam meg magam, mert addig egy cseppnyi időm sem volt a körmeimre, szépen le is töredeztek:S Gratulálok újfent, kevesen mondhatják ezt el magukról! :)

    ReplyDelete
  20. Gratulálok! A manid meg fantasztikus!:)

    ReplyDelete
  21. Először is gratulálok itt is, másodszor pedig szeretném kérni a manikűr ezüst-lila változatát bemutatni :-) Gyönyörű lett!

    ReplyDelete
  22. Ingrid: Köszönöm! Tényleg olyan! :D
    Lottika: Köszönöm! Egy kis szünet mindig kijár, szóval bármikor neki merek esni a körmeimnek. :D A gyerekek közül eddig a fiúk is mindig rajongtak érte, és ha új volt, akkor 10 ujjamon 20 gyerek. :D
    Azrail: Köszönöm! :)
    Katy: Köszi! :D Lehetséges, hogy meg is valósul! :D

    ReplyDelete
  23. gratulálok, a manid pedig nagyon nagyon tetszik. :))

    ReplyDelete
  24. gratulálok! :)
    szuper manikűr <3

    ReplyDelete
  25. Gratula!
    Én is jeles eredménnyel lettem közgazdász :) Nekem is számított a jó eredmény és soha nem volt UV-m sem, én még erre is büszke vagyok :D Ja és készülök a negyedik nyelvvizsgámra...mert a jóból sosem elég:)
    Zita

    ReplyDelete
  26. Gratula a diplomához! =) Nekem is jeles lett mind a kettő. Nagy büszkeség azért ez szerintem. =)
    A mani meg szuper lett!

    ReplyDelete
  27. Manna: Köszönöm!

    M.: Kösziii! :)

    Zita: Büszke is lehetsz! UV-m nekem sem volt, de egyszer kellett ismételnem egy vizsgát... :D

    Thimmyke: Neked is gratula és köszii! :)

    ReplyDelete
  28. csodaszép és gratulálok! :)

    ReplyDelete
  29. Gratulálok és gyönyörű lett a mani :)

    ReplyDelete