30 June 2013

163. Essence Show Your Feet - 18 Princess Peach

A bejegyzésemet ma azzal kezdeném, amit már szinte mindenkinél olvashattatok, ez pedig nem más, mint a Google Reader megszűnése. Így ha értesülni szeretnétek az aktuális posztokról, több alternatívát is hoztam nektek.

Manapság a legtöbb embernek van már ilyen profilja, így ott egy like segítségével már minden aktuális hírről értesülhettek. Azonban ne felejtsétek az oldalt az érdeklődési körötökhöz csatolni, úgy mindig mindent láthattok.

Hihetetlen egyszerű csatlakozni, és az összes eddigi blogot át tudjátok importálni, amit olvastok. 

Ez nem frissül állandóan, sőt most a kiköltözés miatt hanyagolva is volt. Azonban ha nektek ez a legkényelmesebb egy-egy manit itt is fellelhettek. 

4. FEEDLY
Ide regisztrálni kell, de utána azonnal importálja nektek az összes követett blogot. Átlátható, kényelmes. 

Itt számtalan blog között tudok nézelődni, itt is megjelenik az összes bejegyzésem.



De jöjjön a nap főszereplője, ami egy csodálatos pasztelles barack szín. :)

Essence Show Your Feet - 18 Princess Peach


Már nagyon-nagyon régóta be van fotózva, de egyszerűen még nem jutottam el odáig, hogy írjak róla. Ennek az oka valószínűleg az, hogy nem is lett a kedvencem. A szín maga gyönyörű, az üveg is rendben van, az ecset is használható, az illata pedig a szokásos Essence SYF "szag".



A szín tényleg nagyon szép, bármikor használható, de igazán ütős tavaszi és nyári szín. De jöjjön a negatívum. A körmeimen most két rétegben szerepel, azonban volt már arra példa, hogy 3-at kellett használnom, ha nagyon vékonyan vittem fel. A száradási idő. Na én ezen a ponton akadtam ki nagyon. Rengeteget kell várni, jóformán megőszül az ember. Az első réteget a második képes elrontani, ha nem voltunk eléggé türelmesek. 
Hangsúlyoznám, hogy lehet én választottam hibás terméket, simán előfordulhat, mivel más helyeken nem olvastam rosszat. Csak a bökkenő az az, hogy egy másik SYF lakknál is ezt tapasztaltam, amire annyira haragudtam, hogy el sem hoztam magammal (amúgy ezt sem, majd találok jobbat itt kint).



Ami ténylegesen kárpótolhat bennünket az az árnyalat, valószínűleg már a Seche Vite segítségével sem lenne gondom, de így járt. :D A tartóssága egyébként közepesen jó. Arra nagy panaszom nincsen, de nem volt sokáig a körmeimen, max 3 nap. 

Ti használtátok már ezt a lakkot? Előfordult nálatok is ilyen vagy csak egy selejttel van dolgom? :D




Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest




10 comments:

  1. Nagyon jól áll ez a szín! :-)

    ReplyDelete
  2. Színe nagyon szép, de így, hogy a száradása rossz, negatívum! :/

    ReplyDelete
  3. hűű szép szín, jól áll :)
    én most a moyra 12-es, tört fehér lakkját kentem fel 3 rétegben 5 perce, azt hittem a rétegszám miatt nem fog este 8-ra se megszáradni, de egész jól szárad :D

    ReplyDelete
  4. Nagyon szép színe van!Nekem három különböző kék árnyalat is megvan ebből a termékcsaládból, elégedett vagyok mindegyikkel. Tartósságuk is mint ha jobb lenne egy sima essence lakknál. (a régebbi kiadású lakkokra gondolok, mert az új külsőt kapott lakkok tartósságát nem nehéz túlszárnyalni)
    Szóval lehet, hogy tényleg a hozzád került lakkal lehet a baj, bár én is mind a háromhoz 99ft-ért jutottam hozzá:)

    ReplyDelete
  5. De szép színe van! Krémes sárgadinnyefagyi jut róla eszembe, nyamm :)

    http://glitterfingersss.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  6. Pedig milyen cuki barack szín... Kár érte. :S
    Nekem is ki kellene már próbálnom a hónapok óta porosodó barack lakkjaimat. :S

    ReplyDelete
  7. én is pont pénteken vettem (akciós a köki müllerben). 3-4 réteg simán kellett belőle, de viszont hamar megszáradt nekem :o a melót is egész jól bírta a hétvégén (kassza ruhaüzletben), csak a hüvelykujjamon kezdett lejönni :)

    ReplyDelete
  8. jujj nekem a fagyi jutott róla eszembe. :)

    ReplyDelete
  9. nagyon szép szín, szerintem is sárgadinnyés. :)

    ReplyDelete