22 June 2013

158. Elf - Mango Madness + Lovely Nr 117.

Államvizsga előtti napon este üldögéltem otthon, ijesztően nyugodtan, mire bejelöltek engem egy megosztásban. Fogalmam sincsen miről lehetett szó, és akkor láttam meg, hogy Lora osztotta meg velem a jó hírt, hogy Erzsi nyereményjátékán nyertem két korallos körömlakkot. :) Eddig nem túl sok mindent nyertem életemben így interneten keresztül, talán 1-2 dolgot, szóval eléggé örültem neki, és alig vártam már, hogy kézhez kaphassam. Volt egy kis csomagcsere, kavarodás, de mindenki emberből van, hamar gond nélkül megoldottuk ezt, és múlt héten már a kezemben foghattam a lakkokat. :) A teszt sem maradhatott el, így ma ezzel jelentkezek.

Elf - Mango Madness + Lovely Nr 117.


Mivel egyszerre két lakkot lehetett nyerni, amelyek eléggé harmonizálnak egymással, így együtt mutatom meg őket. A Lovely új külsejéről már rengeteget olvashattatok, a 8ml-es mennyiség továbbra is fennáll, erről nem ejtenék külön szót. Viszont Elf lakkokkal nem igen lehet találkozni. Egy üveg 10 ml-es, az ecsete enyhén lapított, könnyen lehet vele dolgozni. A körömlakk állaga nem túl sűrű.
Az Elf lakk csodálatos korall színű, míg a csillámos párja tele van sok nagy sárgás narancsos, és még több kicsi piros glitterekkel. Így mutatnak együtt:



A szín valami eszméletlen csodálatos, a fedőlakk is nagyon tetszik, már több színen is próbálkoztam vele. Most először a Lovely-ról. Az alap színtelen lakk eléggé sűrű, de kezelhető, száradás alatt sem őszülünk meg, de nem is a leggyorsabb. Az Elf lakkot két rétegben használtam. Az első még kicsit furcsa volt, mintha nem lenne akkora fénye, de a második rétegnél az is előkerült. Na, viszont itt kell kicsit várni a száradásra. Volt, hogy simán belenyúltam a nagy várakozások után. De elővettem a csodafedőlakkot, és az azonnal száradt, az alsó rétegekkel együtt. :) 



A tartósságról nem igen tudok nyilatkozni, mivel két napig volt a körmeimen, viszont addig sértetlenül. Közben az is eszembe jutott, hogy az előző bejegyzésben is narancsos lakkról volt szó, és még kettő be van fotózva, ez most egy ilyen időszak... :D Remélem nem bánjátok, mert nekem mindegyik nagyon tetszik! :)

Mint gondoltok erről a párosról? Használtatok már Elf körömlakkot?



Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest




9 comments:

  1. az elf-nek nagyon tetszik a színe. *-*

    ReplyDelete
  2. Csodaszép ez az Elf lakkocska. Pont ma rendeltem meg első Elfes körömlakkjaimat, egy pelyheset: Fairy Dust, és egy szürke krómosat, ami a Metal Madness nevet kapta. Már nagyon várom, hogy megérkezzenek.

    http://glitterfingersss.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  3. Ez az elf nagyon szép, de együtt is jók :]

    ReplyDelete
  4. Nagyon szépek együtt :-)

    ReplyDelete
  5. Nyári naplemente feeling! :) Tetszetős! :)

    ReplyDelete
  6. Glitterfinger Lexa: Jó kis lakkok, csak mint írtam, a száradása nem a leggyorsabb. :/

    Illus: Tényleg olyasmi! :)

    ReplyDelete
  7. gyönyörű*.*

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    ReplyDelete