9 June 2013

149. Nail Club - Inspired by a Game

Ismét jelentkezik a Nail Club! :) Ugyan csak két hét telt el az előző bejegyzéstől, de több változás történt a kis csapatunkon belül. Sajnos egy tagunk, Verus (Lakkfan) kilépett, aki követi, tudja, hogy elindult az önálló élet rögös útján, így erre fordítja az energiáját. Egy másik tagunk, Réka (Everything I'm interested in) csak szünetet tart, szeptembertől újra jelen lesz. Azonban jövő héttől egy új taggal fogunk bővülni, de az egyelőre maradjon titok, hogy kicsoda. No, de a változásokról most ennyit. Nézzük a hét témáját:

Nail Club - Inspired by a Game


Tehát egy játék által kellett inspirálódnunk. :) Nem volt semmilyen megkötés, lehetett egy kézzel fogható játék is, de akár számítógépes is. Amióta az eszemet tudom, többféle játék iránt is nagy érdeklődést mutattam, bár melyik gyerek nem, de ezek közül amiket nagyon szerettem, az az igazi oldschool Nintendo, amelyikbe még egy nagy szürke kazetta kellett. Imádtunk azzal játszani, még nyaralásra is magunkkal vittük, hogy ha esetleg rosszabbra fordul az idő, akkor legyen mivel elfoglalnunk magunkat (de ha jól emlékszem sosem voltam az az unatkozó típus). Nos, a Nintendo... Több játékunk is volt, de az örök kedvenc, az a Super Mario Bros 3. Na, én ehhez kapcsolódó manikűrt készítettem.



A célom az volt, hogy minél látványosabb, és részletgazdagabb körmöket alkossak. Szerintem ez sikerült is, és a végeredmény nagyon megtetszett. Igaz, a jobb kezemre ezt nem tudtam volna így megcsinálni, de mégis fent hagytam pár napig ezt az alkotást. Az összes mintát ecsettel festettem fel, körömlakkokkal. Egyenként a körmök:


Hüvelykujj: Maga Mario. A nintendos fejét örökítettem meg, nem azt, amelyik a promo képeken van, elvégre nem az "égett" bele az agyamba.
Mutatóujj: A kis virág, amit ha sikerül megszerezni, akkor tüzes golyócskákat lő Mario.
Középső ujj: Egy ellenség. Ez kokrétan egy olyan virág, aki megehet bennünket, de van lövöldözős fajta is.
Gyűrűs ujj: A gomba. Ettől nő a mi kis Marionk. :D
Kisujj: A játék során pénzérméket kell gyűjtenünk. 100 után plusz élet! :D


Gondolkoztam még sok-sok játék között, elvégre annyi mindenhez fűződik kellemes emlékem, de mégis ezt az irányt választottam. 

Hogy tetszik nektek a mostani manikűröm? Ti mit választanátok egy ilyen témánál?




Többiek munkái:



Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest



18 comments:

  1. Nagyon szép és kidolgozott manikűr =) Nintendot én is szerettem, és a super mariot is =)Meg emlékszel arra a játékra,igaz ahhoz pisztoly kellett a nintendohoz, kacsákat vagy ludakat kellett lelőni?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erre a lövöldözős játékra én is emlékszem! :D

      Delete
  2. Jajj nagyon jó :D mindegyik minta nagyon jól sikerült :)

    ReplyDelete
  3. Nagyon tetszik! Én tuti pacman-eset csináltam volna!:D <3

    ReplyDelete

  4. Nagyon jó lett, tetszik a kék színű alap:)

    ReplyDelete
  5. Jajj, ez nagyon- nagyon tetszik. Az egyik kedvenc játékom volt anno a Super Mario. :D

    ReplyDelete
  6. jujj nagyon jó lett, ügyes vagy!:))

    ReplyDelete
  7. I-MÁ-DOM! :) Saját Nintendom sosem volt, de a nyári napközis táborban reggeltől késő délutánig ez ment a tv-re kötve és kitartóan kellett sorba állni-ülni, hogy játszassunk vele :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  8. szépségblog Pöty cica: Köszi! :) Na, olyanom nem volt... :D

    Elíz, Nóra, Dii, 2sofix, Panka, Thimmyke: Köszi! :)

    Viki: Köszi! Flory olyat csinált! ;)

    Viki: Kösziii! Én naaagyon imádom még most is!

    Reni: Itthon is sorban állás volt :DDD Unokatesók + tesók

    ReplyDelete
  9. Mário!! De sokat játszottam anno! Imádtam! :D

    ReplyDelete
  10. De jó ez a mariós :) Mennyire szerettem vele játszani régen :)

    ReplyDelete
  11. Istenem, mennyire cuki lett, a gomba a kedvencem. Ez a téma volt eddig a legjobb, mindannyian nagyon ötleteseket alkottatok :-)

    ReplyDelete
  12. Hú, de jó lett, tök ügyes vagy :]

    ReplyDelete