27 June 2013

161. Essie - Wheres My Chauffeur - Hema Glitter Top Coat 26

Még pár hete, mint már említettem, nyertem két körömlakkot Erzsitől a nyereményjátékán. Nagy meglepetésemre kettő mini lakk is volt benne, amelyek hihetetlenül gyönyörűen mutatnak. A mai napon ebből az egyiket be is mutatom, a társa pedig egy glitteres holo fedőlakk, amit itt Hollandiában vettem a Hemában. Tehát a nap főszereplői:

Essie - Where's My Chauffeur  -  Hema Glitter Top Coat 26


Az üvegben is már egyik szebb, mint a másik. :) De haladjunk szépen sorba. 
Essie - Where's My Chauffeur: Mivel mini kiszerelés, ahogyan a képen is látjátok, így ez most "csak" 5 ml. Szerintem mondjuk ez is megfelel már egy kisebb normál lakknak. Az ecsete átlagos, könnyű vele dolgozni. A lakk állaga olyan essie-s. Kicsit folyékony, de mégsem zavaró. 
Hema Glitter Top Coat 26: Sajnos ennek a Hema lakknak nincsen fantázianeve (a másiknak van). Elvileg ez egy fedőlakk, habár én most másképpen használtam, mindjárt láthatjátok hogyan. Az üveg 11 ml csodát tartalmaz, ami a fényben hihetetlenül szikrázik. Nem véletlenül, ugyanis holografikus csillámokkal van megtömve a színtelen lakk. Az ecset itt is átlagos, könnyű használni. 

Ahogyan én kombináltam:




Az Essie egy mesés türkiz árnyalat, ami fényviszonyoktól függően kékesebb vagy zöldesebb is lehet. Az üvegben inkább az utóbbi érvényesül, míg a körmeimen az előbbi. Két rétegben használtam, amelyek pikk-pakk megszáradtak, természetesen hihetetlen fényesre. Ha valaki nem teszi ki nagyobb munkának a kezét, akkor fedőlakk nélkül is megállja a helyét. :) 
A holo lakkot 3 rétegben alkalmaztam, így sem tökéletes a fedése, de ez egyáltalán nem észrevehető (jelen esetben nem is igazán érdekel :D ), ugyanis úgy szikrázik, mintha ezernyi apró kristállyal vontam volna be a gyűrűujjam körmét. A száradás a több rétegből kifolyólag nem a leggyorsabb, fedőlakkot is érdemes használni, mivel egy nagyon picit érdes a felülete. Habár ez a sand hatású lakkok fénykorában hamar elillanó "probléma".



Ahhoz, hogy ti is lássátok ezt készítettem pár képet lámpafénynél is. Egy élesebb és egy homályosabb fotóval szeretném bemutatni. :) Persze ez csak elenyésző csillogásmennyiség, ugyanis ahogy mozog a kezünk, rendes hegesztőmaszkot kellene felvennünk. :D
Amúgy a tartóssággal sincsen probléma. Három napig volt rajtam folyamatos munkavégzés közben, és csak egy-két ujjamon volt alig észrevehető kopás. 

Nektek hogy tetszik ez a két lakk külön-külön, és együtt? Szeretitek a holo hatást?



Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest




11 comments:

  1. Ez az Essie nagyon szép, én is nézegettem egy ilyen türkizféle lakkot, de csak halasztgatom a megvételét :)

    ReplyDelete
  2. Az Essie nekem is megvan, Hollandiában vettem teljes méretben, de nem igazán jött be - alaplakkal is befogta a körmömet, pedig OPI alap volt alatta... A holo viszont csodás, én a Hema-ban nem vettem jobban szemügyre a lakkokat. Talán kellett volna. :)

    ReplyDelete
  3. A holo gyönyörű, nekem együtt nem tetszik a kettő.

    ReplyDelete
  4. Ez egy "halálos" kombináció, engem mindig levesz a lábamról minden, ami türkiz és csillogvillog :)

    ReplyDelete
  5. ez a menta csodás áá <3 <3

    ReplyDelete
  6. Essie <3 gyönyörű színed van! :)

    ReplyDelete
  7. Nagyon szépek külön-külön is, de így együtt tényleg olyan, ahogyan BeLLaLa is megfogalmazta.. :]

    ReplyDelete
  8. fairyland: Pedig alapdarabnak számít! :)

    mindless.: Nekem nem fogta be a körmeimet, nem tudom ott mi lehetett a gond. :( Amúgy a Hema lakkokban eddig nem csalódtam, kettőt próbáltam, szóval, ha a közelében jársz, érdemes körülnézni. :)

    xstrawberrykissx: Sajnos nem mindenkinek jöhet be, nekem eléggé tetszett a körmeimen.

    BeLLaLa, Ági Mdolla, CRaPTRaSH: Hasonlóan gondolom én is. :D

    ReplyDelete