17 June 2013

155. IsaDora Graffiti Nail Top - 816 Cotton

Tegnap írtam nektek a Facebook oldalon, hogy most csúszik kicsit a Fashion Monday. Van pár dolog, ami miatt nem tudok úgy készülni, ahogyan terveztem, de nemsokára újra visszarázódok a régi rendbe. :) Részleteket majd csütörtökön osztok meg veletek, minden rendben van, csak változások léptek fel.
De térjünk a mai nap témájára, egy lakk tesztjére, amit már múlt héten befotóztam. Olvashattatok már erről a júniusi haulos bejegyzésben, ő pedig nem más, mint az:

IsaDora Graffiti Nail Top - 816 Cotton


Igaz, tesztelésre kaptam ezt a körömlakkot, de már régóta szemezgettem ezzel az IsaDora-val, amit a tavaszi kollekciójukban ismerhettünk meg. Üde, paszteles, nagyon halvány rózsaszín színe van. Az üvege a szokásos márkára jellemző forma, széles ecsettel, 6 ml űrtartalommal. Ami még rá van írva, az a "Garffiti Nail Top". Aki nem ismeri az IsaDorát, nem is igazán tudhatja, hogy miről van itt szó. A következő képekkel lerántom mindenki előtt a leplet.



Nos, igen, a nagyon megosztó fedőlakk töredezett hatással. Személy szerint kedvelem, ha megfelelő színekkel kombináljuk. Ezt a világos színt én most egy pisztácia, egy rózsaszín, és fehér alappal párosítottam. Ami nekem egyből beigazolódott, hogy csakis világos színekkel érdemes passzintani, és úgy máris nagyon szép hatást érhetünk el. A legtöbb ilyen körömlakkra az jellemző még, hogy ha nagyon vékonyan kenjük fel nem az igazi a mintázata, így kicsit vastagabban használtam. Eléggé határozott törések keletkeztek pillanatok alatt és eléggé kiemelkednek. 



Tartóssága attól is függ, hogy milyen alappal használjuk, a száradására sem lehet semmi panasz, ugyanis nagyon gyors, és nagyon hamar látszódik a határozott minta. Tudom, sokatoknak nem teszik egy ilyen körömlakk, de szerintem tavasszal/nyáron, ha megfelelően párosítjuk, akkor eléggé fel tudja dobni a végeredményt hivalkodó megjelenés nélkül. 
Tehát, az én szemszögemből nincsen hiba ebben a lakkban. :) A márkát egyébként a Douglas üzletekben találjátok meg, és szerintem még mindig fellelhető a tavaszi kollekció paszteles fedőlakkjai közül pár darab. 

Nektek mi a véleményetek erről a körömlakkról? Mennyire kedvelitek a töredezett fedőlakkot?



Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest




7 comments:

  1. Nekem megvolt ez a lakk, de elajándékoztam. Nagyon nem passzolt hozzám, próbáltam többféle alapszínnel, de mindig olyan érzésem volt, mintha "szappanlerakódásos" lett volna a körmöm. Egyébként a repedezős lakkokat szeretem, de ezt a színt nagyon nem.

    ReplyDelete
  2. Én nem vagyok oda a repedezős lakkokért. Egyedül ami tetszik az a Barry M Crock nail effects lakkok. Azok szépen repednek. Azért nekem is van egy, fekete Lovely, de csak 1x használtam. Majd valami DIY-hoz táncsak elfogy...

    http://glitterfingersss.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  3. Én nem igazán vagyok oda a repedezős lakkokért... De lehet csak azért, mert nem találtam még meg a megfelelőt... :)

    ReplyDelete
  4. Ééédi, olyan a végeredmény, mintha csokis pöffeteget sütöttél volna :D
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  5. Mesi KatzenKralle: Igen, ezért írtam, hogy nagyon megosztó lakk, és nem mindenki érzi magáénak. :(

    Glitterfinger Lexa: Igeeeen, az nagyon tetszik nekem is! De néha érdemes kísérletezni, ki tudja, mikor min akad meg a szemünk. :)

    Laruska Bee: Nehéz megtalálni, de ha már megvan, akkor le van a gond. :D Barry M-et nézted már? Lexának is az jön be a legjobban. :)

    Njoythestyle Reni: :DDDD Haha, ez nekem még nem jutott eszembe, de valóban. :D

    ReplyDelete
  6. nagyon tetszik, csak az én pénztárcámhoz ezek drágák:(

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nekem egy fehér IsaDora repedezősöm van meg, mikor megjelentek, akkor vettem, de nem túl sokszor használtam :$ :D viszont az szebb, mint ez :)

    ReplyDelete